Mikä kello makuuhuoneeseen? Mistä saa selvää ajasta unenpöpperössä
Tekevision yhteydessä bioboksissa on kello mutta siitä ei saa oikein hyvin sängystä asti selvää unenpöpperössä, täytyy oikein tihrustaa ja keskittyä. Seinäkellot pitää ääntä, ruksuttaa ja tikittää häiritsevästi. Mikä olisi hyvä ja äänetön kello josta saa selvää yöllä pimeässä??
Kommentit (12)
Miksi sun pitää yöllä tietää kellonaika?
Mulla kattoon heijastava digitaali.
Meillä on kelloradio jossa isohkot punaiset numerot. Hyvin näkyy muttei ole kirkkaat nukkumista ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kelloradio jossa isohkot punaiset numerot. Hyvin näkyy muttei ole kirkkaat nukkumista ajatellen.
Niin juuri tuokin pitää ottaa huomioon kun liian kirkkaat numerot yöpöydällä häiritsevät.
Vierailija kirjoitti:
No esim. itse heräilen öisin, ja haluan tietää että onko mulla vielä 5 minuuttia vai 5 tuntia aikaa nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. itse heräilen öisin, ja haluan tietää että onko mulla vielä 5 minuuttia vai 5 tuntia aikaa nukkua.
Sama juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin juuri tuokin pitää ottaa huomioon kun liian kirkkaat numerot yöpöydällä häiritsevät.
Jos häikääsöö niin kannattaa laittaa pakkausteippiä päälle, ikään kuin tummennuskalvoksi. Jos yksi kerros ei riitä niin sitten lisää vain.
Testattu ja TOIMII.
Minä suosittelen kattoon heijastavaa digikelloa. Näkyy maatessa ne numerot katossa tarpeeksi isolla, että voi unenpöpperössä tiirailla, että onko aika nousta vai kääntääkö kylkeä ja jatkaa unia.
Hanki käkikello. Säädä kukkumaan puolen tunnin välein. Pysyt hyvin kärryillä ajan kulusta.
🙄 digiboksi siis