Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~Tonskat maaliskuuhun~*~

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö minunkin nyt tänne ilmoittautua, vaikka kuumeilu onkin ihan yksipuolista...mies ei oikein ole lämmennyt vielä uudelle tulokkaalle, mutta mä taidan kuumeilla senkin puolesta...

syön nyt viimesitä pillerilevyä mitä kotoa löytyy ja olen miehelle ilmoittanut, että uusia en enää hae...kaikki oikeastaan alkoi siitä, kun oikeen yököttää nähdäkin koko pillerit, onkohan se yksi oire tässä kuumeilussa?!

järki sanoo, että ainakin sellanen 2 v. olis hyvä ikäero, että aikaisintaan ensi vuoden puolella saisi uusi tulokas olla tullakseen, mutta eihän sitä niin vaan saateta aluilleen, koska itse haluais...

täytyy nyt tota miestä yrittää lämmitellä, ite olen jo niiin valmis yritykseen!

paljon plussatuulia kaikille piinailijoille!

-pajuska+eemeli 180207

Vierailija
22/75 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin oikeen inhotti ja suutitti nuo pillerit. Sanoin miehelleni kun viimeinen laatta oli loppumassa että en tasan tarkkaan hae enää yhtään, noh mies sitten kylmästi siihen totesi että ei sitten sänkypuuhia.

No hainpa sitten paketin, josta yhden levyn sain syötyä ja mies suostui vauva-projektiin.

Ja minäkin olen tässä kuumeillut kahden edestä kun ei tuo mies oikeen ;)

~MammaSiili yk1 kp2/? +siilinpentu01/04~

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudet kuumeilijat :) Minäkin olen vasta kuukauden täällä hyppinyt muiden mukana.

tsemppiä poppikselle ja AA:lle, toivottavasti nyt tästä kierrosta sitten tärppää.

Sonterille jaksamista muuton kanssa. Muuttaminen ei ole kivaa mutta omaan taloon on aina ihana muuttaa. Toivottavasti nyt tulisi teille kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

Samoin DO:lle yllätys matkan jälkeen.

omaa napaa: tein tikkuraskaustestin taas sunnuntaina mutta ei viivaa ollut. Ei edes viivan paikkaa. Tilasin tänään uusia testejä jotka varmaankin huomenna postilaatikossa. Menee siis torstaihin ennen kuin seuraavan kerran kokeilen jos ei sitä ennen ala menkat. Nyt siis kp 42/35-48. Tuntemuksia ei edelleen ole eikä " omenaista" oloakaan. Jos tästä vielä pidemmälle kierto menee ei varmasti ole tärpännyt koska eivät " sammakonpoikaset" kuitenkaan yli 5pv elä.

Kävin tänään otattamassa hiv ja hepatiitti tutkimukset sen verikontaktin takia. Epäili kyllä lääkäri ettei todellakaan ole mitään syytä huoleen ja muutenkin se on NIIN pieni prosentti mahdollisuus saada mitään haavaan joutuneesta verestä vaikka olisi tunnettukin hiv-tartuttajana. Hyvä olla kuitenkin varma.

Vierailija
24/75 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille joukkoon niin kuumeilemaan kuin ihan tosi toimiin. Onhan se kiva, et porukkaa riittää kun plussia tulee tasaseen tahtiin.

ON: Otin eilen punaviinin iltaohjelmaan, jos vaikka siitä ois apua. Mutta voi miten pahaa se on.... ei irvistelemättä alas saa, ja hikisesti ees desin verran. Hyiii... mutta mitä sitä ei tekis masuasukin eteen. Tikutus on mennyt taas mieleenkiintoiseks. Eilen oli ihan kohtuullisen vahva viiva, muttei niin vahva kun kontrolli ja rakkoajat sekä muut ajat kunnossa. Tänään sit jo selkeesti eilistä haaleempi. No pitää taas tänäänki peittoja heilutella niin ku kahtena edellisenä iltanakin. Katotaan miltä se sit huomenna näyttää. Joko tulee vielä lyhkäsempi kierto kun viimeks tai sit en tiiä....

Jaahas pieni mies heräs päikkäreiltä.

Sonteri kp19/30-33 yk5

Vierailija
25/75 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Hei kertokaas ja valaiskaas tätä hömelöä seuraavissa asioissa:

Kun halutaan raskautua, niin mihin nämä kikat auttaa???

-greippimehu

-punaviini (luin äsken ekaa kertaa tuostakin edellä olevasta SONTERIN tekstistä - enkä minäkään siis saa punaviiniä alas! :D)

jne. jne. Nyt hävis kaikki päästä, mitä on aina pitänyt kysyä ja mitä olen aina ihmetellyt... höh... Kun Arttu tosiaan tuli tjot-meiningillä, niin en ennättänyt kuumeillessa tutustua tuollaisiin asioihin lainkaan.

Mitäs muita kikkoja on, ja mihin ne auttaa???????

Terveisin Pi-Ki, hoomoilasena kuumeilun ihmeellisessä maailmassa :D

Vierailija
26/75 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin juomaan greippimehua (hyi on pahaa), paksuntaa kuulemma kohdun kalvoja ja auttaa raskautumisessa.

Foolihappo valmistetta myös olen alkanut käyttää, auttaa myöskin jotenkin kuulemma.

Punaviinistäkin on jotain hyötyä, mutta minä en ainakaan käytä, ei saa sitä litkua kurkusta alas meinaan.

Mitäs hyötyä muuten noista omenaviinietikkakapseleista on? Kun olen lukenut että niitäkin kannattaa syödä.

Mutta jos jollain olisi jotain lisävinkkejä niin kertokaahan ihmeessä! Ja jos löytyy tietoa vielä mihin ja miten vaikuttaa.

~MammaSiili yk1 kp3/? +siilinpoikanen01/04~

Vierailija
27/75 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviinistä oli kyselyä. Joku meijjän pinossa tais aiemmin siitä puhua. Sen kait oletetaan auttavan kiinnittymisessä tai jotain sinne päin.

Greippimehu paksuntaa kohdun limakalvoa ja luo paremmat olosuhteet kiinnittymisella.

Omenaviinietikka tasapainottaa elimistön happo-emästasapainoa ja samoin paksuntaa kohdun limakalvoa sekä voimistaa ovislimoja.

ON: Tänään taas eilistä heikompi viiva ovistestissä eli joko ovistesti oli sillon ma + tai sitten ei taas mitään tapahtunu. Alan kyllä kallistuu siihen suuntaan, et mitään ei tapahu ennen ku lopetan imetyksen. Se tosin ei vielä oo ajankohtasta kun en haluu lopettaa ennen ku Miska alkaa näyttää merkkejä siihen suuntaan. Tosin vuoden iässä vois sit jo harkita eli ens syksylle taitaa mennä meijjän raskautuminen aikasintaan.

Sonteri kp20/30-33

Vierailija
28/75 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen täti tuli taas kylään joten nyt taas kp 2/37 :(

Tässä kierrossa en edes yritä katsoa mikä päivä olisi " hyvä päivä" , kun se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Viimeksi meni tämän takia myöskin tekemiseksi eikä ollut niin mukavaa. Harrastamme seksiä silloin kun tekee mieli ja useasti.

Jännityksellä odotan milloin mun kaveri jakautuu. Nyt raskausviikko 36 meneillään joten kohta tapahtuu. Kaikki ihan uutta hänellä kun ensimmäisen nyt on saamassa.

Vierailija
29/75 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuemilia: Harmi että täti tuli=/

Tänne ei uutta, ei kerkiä ajattelemaankaan koko vauvaprojektia niin paljon kun opinnäytetyö painaa päälle, kolme viikkoa aikaa tehdä.

Mullakin yksi tuttu saa ensimmäisensä ihan lähiaikoina=D Ja toinen tuttu sai toisen juuri viime kuussa.

Vauvauutisia taas sadellut monelta suuntaa.

Vierailija
30/75 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä mennään kp5 mitään kummallista ei siis ole tapahtunut.

Tervetuloa kaikki uudet ja " vanhuudet" kiva kuulla teistäkin !

jahas neiti repaa taas jotain mitä ei pitäis repata...

aa

Vierailija
31/75 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taas viikonloppu eessä.

PikkuEmilialle pahoittelut menkoista. Voimia uuteen yritykseen...

AA:lle plussatuulia tähän kiertoon, kyllä se nyt tärppää. :o)

ON: Eilen ei oikeestaan ovista tikuttaessa tullu kunnolla näkyvää viivaa eli joko se siis maanantaina oli + tai sitten kropassa ei tapahu mitään. Miska on tän viikkoo kyllä oikutellu tissillä eli josko sittenkin jotain ois tapahtunu ja se vaikuttanut tuohon maidon maistuvuuteen. Pieniin oljenkorsiin sitä takertuu... No asiaa en sen kummemmin oo pohdiskellu. Jotenki oon alistunut siihen, et ei oo mahkuja ennen ku lopetan imetyksen eli sit jossain vaiheessa syksyllä varmaan. Nyt jos keskittys uuteen kotiin ja nauttis siitä.

Sonteri kp22/30-33 piinapäivät siis menossa kenties

Vierailija
32/75 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissusta ollaan palailtu ja oli kuulkaas aivan ihana paikka tuo Munchen! Mukava kaupunki, ihmiset avuliaita, hotellihuone oli hyvä ja kodikas (meillä oli iso perhehuone hintaan 65 ¿/yö) ja vaatteet sekä syöminen aivan uskomattoman halpaa. Ryntäilin edestakas vaatekaupoissa ja haalin hulluna tavaraa kärryyn, varsinkin sellainen kauppa kuin C&A oli aivan ihana! Lastenvaatteet olivat naurettavan halpoja, tyyliin 12 ¿ mekko, 2,5 ¿ pusero, 12 ¿ housut... Tulikin ostettua lastenvaatetta meidän tytölle melkein 300 ¿:n edestä, heh. Lisääkin olisin tuonut jos vain laukkujen painorajoitukset olisivat antaneet myöten. Eli suosittelen ehdottomasti Munchenia kaupunkilomaa ja shoppailua silmällä pitäen!

AA: Tykättiin siis tosiaan Saksasta, uudelleenkin voisin mennä. Täytyy joskus käydä se Sveitsikin katsastamassa. Marraskuussa olin Brysselissä työhöni liittyvällä matkalla, eikä se sykähdyttänyt kyllä yhtään. Mutta voihan olla että muu Belgia olisikin mukavampaa seutua.

Harmi että sulla menkat pärähti päälle. Höh! :( Jospa se tikuttelu toisi valaistusta asiaan.

Viipero: Minäkin uskon että toisen kanssa on jo paljon rennompi ote. Varsinkin kun jotkut jutut menee jo rutiinilla eikä tarvitse opetella kaikkea. Ehkä sitä nauttiikin enemmän itse vauvasta kun ei tarvitse miettiä ja arvuutella niin paljon asioita. Hyviä vointeja sinulle!

Adelein: Rentouttavaa viikonloppua!

Poppis: Hei, tässä kierrossa tosiaan sulla tärppää! Pidän kovasti peukkuja tärpin puolesta ja uskon että sun aika vielä tulee.

Sonteri: Meillä oli melkein kolme viikkoa nettipimentoa viime syksynä muuton takia ja aaargh se oli piinaavaa aikaa! Tuntuu että jää ihan kokonaan kaikista maailman tapahtumista paitsioon. Ja mikä tietenkin tärkeintä; vauviksesta ja vauvis-ystävistä! Toivotaan että oviksen bongasit, ainakin kuulostaa siltä että ahkerasti peittoja pöllyttelitte ja toivotaan että oikeaan aikaan! Ja hei, se imetys oikeasti saattaa vaikuttaa enemmän kuin me arvataankaan. Heti kun se loppuu, saattaa plussat pärähtää molemmille meille ruutuun!

MammaSiili: Tervetuloa joukkoon! Tärppionnea kovasti sinnepäin!

Hermione: Kuulostat seesteisen onnelliselta, ihanaa! Kiva lukea myös onnentunteista. Kyllähän se välillä tuntuu väärältä tuskailla niin paljon toisen lapsen teon kanssa, kaikki kun ei saa edes yhtä. Itsekin kolmen vuoden lapsettomuuden ja kahden keskemenon jälkeen olen todella iloinen prinsessasta joka meillä on. Mutta äitiys on niin ihanaa ja tuntuu että se sopii minulle niin täydellisesti, että haluaisin antaa kodin useammallekin lapselle. Onnea oviksen metsästykseen!

Han: Viikonlopun toivotukset sinne!

Kandi: Mehän palstailtiin hetken aikaa samaan aikaan tammikuisissa, joista sitten tipahdin pois. Teillä on siellä jo reilun vuoden ikäinen taapero kotosalla, kivaa :)

PI-KI: Tervetuloa tonskailemaan! Kesäkuu tulee nopeammin kuin arvaatkaan! Se on varmaan totta, että homma onnistuu vähemmällä stressillä paremmin kuin stressailemalla. Onhan niitä ylläriplussia tullut monelle silloin kun niitä vähiten on odottanut. Mäkin päätin että tikuttamaan en ryhdy, mutta pikkuhiljaa alkaa tuntua että josko tilaisi muutaman... Mä kyllä päätin tämän kierron alussa että hullua tikuttelijaa musta ei tällä kertaa kuoriudu, mutta pahinta pelkään! :D :D

Pajuska: Tervetuloa ja tsemppiä vihoviimeisen pillerilevyn alas saamiseen.

Pikkuemilia: Hyvä että kävit otattamassa testit, saat ainakin mielenrauhan itsellesi. Minun isäpuoleni on ambulanssinkuljettaja ja sai muutama kuukausi sitten piikistä jolla oli pistetty potilasta. Potilas oli alkanut riehua ja isäpuoleni työkaverilla oli ollut piikki kädessä, jonka pisti siinä tuoksinnassa vahingossa isäpuoleni kämmeneen. Hän kävi myös heti testeissä ja muistaakseni 3 kk päästä on seuraavat testit. Tuntuu niin kamalalta kun ihmiset jotka auttavat muita ihmisiä työkseen, ovat itse koko ajan jatkuvassa vaarassa!

Pahoittelut muuten tädistä!

Mukavaa kun pääset seuraamaan ystäväsi raskautta, uusi elämä on aina niin mieletön ihme :)

ON: Eilen testasin sitten negan, eli ei tullut matkatuliaisina kivaa ylläriä :( Taaskaan mulla ei ole menkat alkaneet, vaikka ke tai to olisi pitänyt alkaa. Alkuviikosta rinnat olivat tosi kipeät ja eilen aamulla kun nousin sängystä, tuntui tuttu repäisykipu alavatsassa. Siitä innostuneena haetutin testin miehellä apteekista, mutta höh mikä tulos. Eli menkkoja odotellessa. Hullu tikuttelija tuntuu pikkuhiljaa nostavan päätään ja ovistestien tilaaminen pyörii mielessä. Mutta jospa nyt odottelen kuitenkin ne menkat ensin.

Mukavaa viikonloppua!

D.O. yk 1, kp30/28-29

Vierailija
33/75 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin taas vähän aktivoitua, kun vihdoin alkoi menkatkin. Ensin 6pv rusehtavaa tuhrua, ja nyt vasta tänään hieman jo punaistakin. Ehdin vaatimattomat 4kpl testejä tehdä tätä vuotoa odotellessa, kun oli taas kaikki mahdolliset raskausoireet.

Mulla on nyt takana yhteensä 4 yrityskiertoa (siis koko elämäni aikana), joista tuloksena kaksi raskautta. Plussauskierroissa olen ollut ihan varma että täti tulee, ja negakierroissa taas olen mukamas tuntenut ihan selvät raskausoireet ;) Mun ei ilmiselvästi kannata kuunnella kroppaani tässä asiassa...

Mutta siis, nyt on sitten vähintäänkin se kp1, jos lasketaan vasta tästä täti punaisesta. Vielä ehtisi tämän vuoden puolelle, jos heti tärppäisi! :) Ei vais, mulla on ihan sellainen olo, että nyt menee plussaamisessa pitkään, kun on tuo henkinen elo vielä sellaista pyörremyrskyä.

On se vaan kumma, että vaikka kuinka rationaalisesti ajattelemalla tiedän, että parempi kun en ole vielä raskaana, niin silti vaan harmittaa välillä tosi paljon muiden raskaudet. Tiedän ihan varmaksi, että jos tuo joulukuinen raskaus olisi jatkunut, mua ahdistaisi pitkä tuleva kotonaolo ja kesken jääneet opinnot. Nyt mulla on mahdollisuus saattaa opinnot loppuun syksyllä, ja pääsen pois kotoa useammaksi kuukaudeksi. Silti kyllä kovasti kaihertaa, kun lukee/kuulee toisten raskausuutisia. Ja se on ihan sama ovatko ne raskaudet vahinkoja, toivottuja, hoitojen tuloksia, vai iloisia yllätyksiä, joka tapauksessa mun tekisi vaan mieli sulkea korvat ja silmät kaikelta siltä informaatiolta. Mä en kyllä tajua, miten monta keskenmenoa kokeneet jaksaa koota itsensä aina uudelleen ja uudelleen. Mulla sentään oli varsin helppo toipuminen keskenmenosta, kun tosiaan ehdin jo vähän ahdistuakin pitkäksi venähtävästä kotiäitiydestä.

Ja mulla on myös sellainen lievä paniikki, kun olen kahden plussan tuloksena saanut yhden sydänvikaisen lapsen, ja toisen hyvin todennäköisesti kehityshäiriön takia keskeytyneen raskauden. Jokohan meillekin voisi seuraavaksi osua ihan terveet ja normaalisti kehittyvät sukusolut?!

Joka tapauksessa, plussa tulee kun on tullakseen. Mitä kauemmin siinä menee, sen varmemmin saan opinnot valmiiksi. Toisaalta mitä nopeammin se tulee, sen helpommin pääsen ihan totaalisesti yli siitä keskenmenosta. Joten sikäli taas win-win -tilanne :)

Kandi kp1/25-??, tällä erää yk2 (tavallaan, toi km:n jälkeinen oli kyllä vähän tynkäkierto)

Vierailija
34/75 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkoja ei vieläkään näy eikä kuulu. Kiertopäivä on nyt jo 31/28-29. Ensi viikolla olen lähdössä laivalle, joten sitä ennen on taas pakko testata.

Kummastellen D.O.

Vierailija
35/75 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD00CD]Jaahas..mulla on taas uusi näppis eli voin kirjoitellakin!! Vanhan näppiksen päälle kaatu sidukkaa ja kirjaimet e, r, t, g, f, d, s, a, q, w lakkasivat toimimasta..kirjoita siinä sitten sisältörikasta tekstiä! =D

Onpas ollutkin taukoa!!

AA: hitto niitä menkkoja..mutta, mutta! Sovitaanpa näin, että molemmat plussaa tästä kierrosta. Ja kättä päälle! =)

Mammasiilille ja Pi-Kille tervetuloa! =)

Ja PAJUSKA!! JEY!! Ihanaa, että oot taas mukana vanhassa remmissä!! =) Ois ihanaa kasvatella masuja yhtäaikaa! =)

Pikkuemilialle pahoittelut tädistä..mä kans jännitin sun tilannetta.. =/

DO! Hiemanko jänskättää sun puolesta..pitää toivoa, ettei ne menkat ala ollenkaan!! bdbdbd

Kandi: ihanaa kun jaksat taas kirjoitella! Ainahan noita mietteitä on jos jonkinlaisia, mutta mäkin oon vaan päättänyt, että vauva on ihan ykkönen ja katsotaan sitten sitä muuta..=) Mulla on tosin tätä ikääkin jo niin pirusti, että alkaa olla ns. viime hetket käsillä? Tai sitten oon Suomen vanhin synnyttäjä joskus 79-vuotiaana..yöks. =D

ON: mähän en oo koskaan oikein noista oviksista ym. perustanu...MUTTA..eilen ja tänään oon kuulostellut kroppaa ja jotenkin on sellainen olo, että ovis ois NYT?!? Onkohan sellanen edes mahdollista? Vähän vihloo ja tuntuu vaan omituiselta..jos tähän uskoo niin sehän menis yhteen sen kanssa ku viime kierrossa ois aloitettu ihan liian myöhään (kp14-15?). NOH..nyt on ainakin tääkin tilanne käytetty hyväksi kun piipahdettiin yläkerrassa kun Emis oli päikkäreillä..;) Tsihii..TÄÄ ON SE KIERTO!!! =D

Nyt ei muuta..hitosti plussia vaan tähän kiertoon kaikille!!!

t. poppis kp8/~31

Vierailija
36/75 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppis kiva kuulla siustakin ja asenne on edellleen kohdillaan.

D.O. onko täti jo kurvanna kylään??

Kandille jaksamista toipumisen ja opiskelujen suhteen. Eiköhän kaikki mee kuiteskin niin ku on tarkotuskin, eikä asioihin ite oikein voi vaikuttaa.

Mitäs muille kuuluu kun hiljasta on tässä pinossa taas????

ON: Piinaviikko menossa. Ei tosin tunnu piinaavalta kun jotenki oon alistunut siihen, et varmaan tärppää vasta sitten kun se imetys ohi. No onneks tuo yks miun suuri unelma on kohta käymässä toteen. 3viikon päästä asutaan jo omassa kodissa. Ei meinaa todeks uskoo.... Onneks ajatukset on nyt sinne suuntaan kallistuneet niin ei vahtaa koko aikaa oireita ja silleen.

Oon ihmeissäni kun tuo meijjän pieni mies on kohta 2h nukkunu partsilla päikkäreitä inahtamatta. On meinaan sen verran harvinainen tilanne, et epäilyttää jo onko ees hengissä. Ylihuomenna meillä on sit 8kk päivä.

Kovasti kaikille kevät auringon lähettämiä plussasäteitä!!!!

Sonteri kp25/30-33 yk5

Vierailija
37/75 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KANDI, kiva että oot taas mukana kuvioissa! :) Uskon, että toisten raskausuutiset tuntuu hankalalta kohdata oman menetyksen jälkeen, mutta mukavaa, että päätit kuitenkin " palata" joukkoomme! ♥

D.O joo ei niitten menkkojen kyllä tarttis alkaa sulla ollenkaan ;) Mikset hullu jo testaa uudelleen?!? :D En kyllä itse kestäis tuollaista piinaa!

SONTERI, tsemppiä piinistelyyn! Älähän nyt heti hetiä kirvestä kaivoon :)

POPPIS, ihan hyvin voi olla ovis, Oishan se toki aika varhaisessa vaiheessa, jos sun kierto on sellainen n. 30 päivää, mutta ehkäpä tämä kierto on sitten lyhempi tai paremminkin, ehkäpä tämä kierto venyy 40 viikkoiseksi ;))) Toivotaan parasta!

).( Oon yrittänyt bongailla ovista ihan omaksi ilokseni, jotta sitten kun yritys alkaa, osaisin tunnistaa sen. Vähän heikkoa on ollut menestys, kun musta on tuntunut viimeisen viikon ajan joka päivä, että " no NYT on ihan varppina ovis!!" :D Eh, en vissiin oikein tunne omaa kroppaani. Tosin eilen se muuttui ihan menkkaoloksi, vaikka periaatteessa menkkoja ei ole vielä odotettavissa ainakaan viikkoon. Elättelen tietysti hulluna toiveita raskaudesta (yhden kerran oltiin ilman kumia silleesti ;D) mutta se nyt on ihan turha toive, kun ovis voi olla milloin vain kp10 ja kp26 välillä (kun kierrot on siis 24-40 päiväisiä). Todennäköisyys on siis aika pieni, että pupuilut olis osuneet just kohdilleen. Mutta saahan sitä toivoa.

Tonskailuintoa kaikille!!! ♥+♥+

Han (kp19)

Vierailija
38/75 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandi. Kiva kuulla susta pitkästä aikaa. Sulla on aika samanlaisia mietteitä ollut kun mulla. Nyt vasta kuumeilukin alkoi tuntumaan kivalta kun menkat tuli. Mutta se on ihmejuttu että nää palstan vauvauutiset vaikuttaa muhun ihan erilailla kuin normikavereiden. En ole pystynyt tapaamaan mun kavereita kenelle on tulossa vauva...

Sonteri. Onneksi olkoon unelman toteumisesta! Mekin ollaan menossa keskiviikkona tekemään kauppakirjoja yhdestä omakotitalosta. Mä niin odotan että päästään muuttamaan sinne ens kuun puolessa välissä. Tämä meidän vuokrakämppä on niin ahdas että seinät kaatuu päälle ;) Niin ja siellä on iso kodinhoitohuone, mistä mä oon haaveillu ihan älyttömän kauan.

DO. Mua alkoi oikein jännittämään sun puolesta bd bd ja suuret +++++ puhurit sinne suuntaan!

Poppis. Se on hyvä että näppis toimii niin kuumeilukin on paljon hauskempaa. Etkä sä vielä mikään vanha vielä oo... ;) Ei vaan, minäkin haluaisin saada vielä yhden lapsen ennen kun tulee 30 mittariin ja aika täpärälle alkaa jo menemään.....

ON. Harmittaa kun uskoisin että ens viikonloppuna viimeistään on ovis ja meidän pitäis mennä mun vanhemmille vklopuks kylään :( Suututtaa, mutta neidän pakko mennä sillon sinne. NO, täytyy toivoa että ovis kerkeis tulemaan jo ennen sitä. Huomenna alan tikuttelemaan...

Mulla on ollut tää koko alkukierto kummallista tuhruttelua ja ihme alamahan juilimista. Onko kellään muulla km kokeneella ollut sen jälkeen tällaisia ihme oireita?

Mun ekasta km:sta on jo niin kauan aikaa etten muista minkälaista silloin oli ja mun kierroissa ei oo koskaan ollut mitään vuotohäikkiä.

Plussa tuulosia vaan kaikille hirveästi!

Hermione yk1 kp13/31->

Vierailija
39/75 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandi: Sulla on ollut kyllä mahtava tsägä tuossa raskautumisessa! Jospa hyvä tuuri jatkuu ja saat kohtapuoliin plussan tikkuun. Siis km ei tietenkään ole ollut mahtavaa tsägää, vaan erittäin ikävää. Mutta plussat tikussa ovat aina positiivisia ilmiöitä. Ja kun raskautuminen on oikein kovasti toiveissa, on muut asiat, kuten työt ja opinnot, ihan toisarvoisia seikkoja. Eli kyllä se ajatus pyörii melko paljon raskaustoiveiden ympärillä. Jospa opintoihin keskittyminen toisikin ylläriplussan, mistäs sitä tietää :)

Poppis: Heh, onnea uudesta näppiksestä. Monipuolistuu selkeästi sisältö kun on kaikki kirjaimet käytössä :) Voihan se ovis tosiaan tulla aiemmin mitä odottaa, joten hyvä kun käytitte tilaisuuden hyödyksi :) Toivotaan että tässä kierrossa tärppi käy!

Sonteri: Mä oon myös alistunut siihen ajatukseen että tärppää vasta imetyksen loputtua. Meillähän esikoinen on clomi-alkuinen lapsi, joten varmaankin lääkärin pakeille taas kesällä päädyn kun imetys loppuu. Olen kaksi kertaa raskautunut clomeilla ekasta kierrosta, joten toiveet on tuossa lääkkeessä. Nyt imetysaikanahan en voi tietenkään clomeja aloittaa, joten täytyypi odotella kunnes tyttö täyttää kesällä vuoden ja siirtyy tavalliseen maitoon. Mutta mikäänhän ei este meitä silti yrittämästä jo nyt. Ja jospa raskaus olisi " parantunut" minut enkä hormonihoitoa enää tarvitsisikaan.

Onnea teidän pikkuiselle huomisen johdosta! Meillä 8 kk juhlitaan pääsiäisenä.

Han: Toivotaan että teidän ukkelilla on simpat erityisen vikkeliä ja olisivat päässeet karkuteille sillä yhdellä ehkäisemättömällä kerralla :D

Hermione: Onnea teille tulevista talokaupoista! Ah, kodinhoitohuone on luksusta! Varsinkin jos muksuja on joskus tulevaisuudessa useampi, niin kyllä se aika tarpeellinen on. Kyllä sitä ihan erilaisia asioita pelkkänä pariskuntana asunnoissa arvostaa ja katsoo kuin lapsiperheenä. Nyt jos asuntoa meillekin valittaisiin, niin kodinhoitohuone olisi pop!

Tehtiinkö sinulle kaavinta km:n jälkeen vai vuosiko kaikki itsestään pois? Minulle jäi viimeisen km:n jälkeen raskausmateriaalia kohtuun vaikka kaavintakin tehtiin ja vuosin 3 kuukautta. Kuvittele, 3 kuukautta tuhrua ja kauheita vatsakipuja! Kaksi kertaa kävin ultrattavana ja lääkäri vain totesi että kyllä siellä kohdussa vielä jotain näkyy, mutta kyllä se sieltä itsestään poistuu. No, kerran olin töihin ajamassa ja oli niin järkyttävät kivut että oli pakko pysähtyä tien laitaan ja soittaa sairaalan naistentautien poliklinikalle. Sanoivat että heti sinne ja siellä sitten tehtiin vielä lääkkeellinen tyhjennys joka tyhjensi loppujen lopuksi koko kohdun. Eli kyllä ne sinne jääneet raskausmateriaalit voivat aiheuttaa koviakin kipuja ja tulehduksia. Mikäli kivut sinulla jatkuvat, niin käy vaikka yksityisellä ultrattavana, niin tsekkaavat että kaikki on kunnossa.

Omaa napaa: Kiitos kaikille tsemppaavista viesteistä! Mutta tänään sitten testasin jälleen negan. Ei minulla kyllä tuntemuksiakaan ole ollut puoleen tai toiseen. Jostain syystä vaan menkat ovat nyt jääneet tulematta. Täytyy tunnustaa, että kyllä minä jonkin verran sitä viivaa tikkuun toivoin... Mutta nyt hyvällä fiiliksellä risteilylle keskiviikkona, voi ainakin juhlistaa matkaa parilla drinksulla :) Kyllä mä taidan niitä ovistikkuja tilata mammaksilta niin ainakin saa selville että ovuloinko ollenkaan vai onko tosiaan tuo imetys sekoittanut hormonitoiminnan totaalisesti.

Mutta mukavaa viikon jatkoa ja tsempityksiä kaikille!

D.O. yk 1 kp33/28-29

Vierailija
40/75 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tänään aamulla töihin ja tunnin päästä hoitotäti ilmoitti että pikku neiti oksentelee. niinpä lähdin häntä hakemaan ja nyt neiti sekä oksentelee että ripuloi. :(

Hyvä kuntoinen kuitenkin on ja juomista sekä hiukan syömistäkin olen saanut menemään. Voi pikkuista. Toivottavasti menee pian ohi eikä meille muille tule. maitohappobakteereja olen syönyt mutta sillehän ei sitten mitään voi jos tulee.

Mies jää huomenna kotiin hoitamaan ja minä menen töihin. Mun työpaikalla pahempi tarve työntekijöistä.