Mitä ajattelet huorissakäyvistä miehistä?
Siis ensimmäinen mielikuva tälläisestä miehestä on, että se on ällöttävä ressukka joka ei muuten saa mutta entäs jos mies noin niin kuin muutoin ok, niin onko mielestäsi huorissakäyminen jotenkin määritelmällisesti väärin ja moraalitonta? Onko mahdollista, että kunnollinen mies maksaisi seksistä vai kertooko seksin ostaminen miehen piilevästä luonneviasta?
Miehet voivat kommentoida myös.
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, että 80-luvulla erään tunnetun ison Helsinkiläisen hotellin huonevuokraan sisältyi maksullinen nainen niin halutessaan. Ei ihme et faija aikoinaan varasi asiakkailleen aina tuolta huoneet...
Hesperia. Siellä oli varausaste aina 90% tai yli.
Vierailija kirjoitti:
Oma suhtautumiseni on muuttunut paljon armollisemmaksi iän myötä. Olen keski-ikäinen nainen, jonka avioliitossa on kaikki läheisyys loppunut. Kaipaan todella paljon kosketusta ja läheisyyttä ja seksiäkin. Tiedän, että naisena varmasti saisin helposti irtoseksiä vaikka baarista, mutta miehelle se ei olisi niin helppoa. Oma moraalini ei taivu pettämään, mutta tunnetasolla saan hyvin kiinni siitä tunteesta, mikä ajaa perheelliset miehet maksullisiin. En tuomitse, jos palveluntarjoajan taustat on selvitetty ja panostettu tautien ehkäisyyn ja työntekijän kunnioitukseen. Tottakai jos maksullisissa käynnistä tulee tapa tai riippuvuus tai jos se alkaa painaa parisuhdetta niin siinä vaiheessa parempi vaan erota. Itse voisin muutaman vierailun katsoa läpi sormien ja naisena näen maksulliset parempana vaihtoehtona kuin tunnepitoisen sivusuhteen.
Entäs ne miehet, jotka ovat naimisissa ja saavat säännöllisesti myös kotona seksiä, mutta käyvät silti? Näitähän riittää myös.
Säälittävää ja epämoraalista. Se, että tätä touhua pidetään jotenkin 'normaalina' meidän yhteiskunnassa, kertoo järkyttävästä arvojen puuttumisesta.
Huorissa käynti ei ole halpaa. Voi siis sanoa että se on vaurauden merkki. Eettiset ongelmat ovat omalukunsa.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää ja epämoraalista. Se, että tätä touhua pidetään jotenkin 'normaalina' meidän yhteiskunnassa, kertoo järkyttävästä arvojen puuttumisesta.
Sitä on pidetty normaalina aina. Paitsi naisten osalta. :D
Sitähän moni naine ei ymmärrä että miehen laukeamisen tarve on niin suuri että jos sitä ei ole, se pilaa usein kaiken muunkin elämässä. Turha siinä on kotkottaa että miksi sulle ei normaali tasapainoinen parisuhde riitä ja blaa blaa.
Pihdatkaa jos se on sen arvoista. Elämäkin on sitten sen mukaista.
Tai sitten hoidetaan sen ukon tarpeet ja nautitaan sen jälkeen iloisesta uskollisesta miehestä.
Lievästi karrikoituna näin. Toki poikkeuksia ja tarpeitakin löytyy joka suuntaan.
itsellä ollut joskus tuo ongelma niin ilmoitin naiselle asiallisesti että mihin elämä ei ole minkään arvoista jos minulla ei ole minua tyydyttävää seksisuhdetta. Se seksi tapahtuu siis joka tapauksessa - jossakin.
Asia välillä korjaantui melko hyväksi ja jalat alkoivat aukeamaan useammin.
Tätä saa sitten tasa-arvo tantat paheksua jos niin haluaa.
95% maksullisissa käyvistä on normaaleja, siistejä, työssäkäyviä perheellisiä ihmisiä. Aivan muutama sellainen joka ei ehkä muuten saisi. Hyväkäytöksisiä ja ystävällisiä.
Hyvin pieni prosentti on sitten esim heitä jotka eivät vamman takia ehkä saisi seuraa.
Tämä noin 400 miehen kokemuksella.
Jos mies käyttää naisyrittäjän palveluntarjoajana tuottamaa palvelua, niin hän osaa arvostaa naisen tekemää työtä. Se on pelkästään kannatettavaa ja kunnioitettavaa.
No enpä juuri tuosta yhteiskunnan pohjasakasta mitään ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä reppanoita, jotka eivät muuten saa p*llua.
Eivät sinkkumiehet käy h**rissa. Juuri jokin aika sitten eräs tämän ammattikunnan edustajista kertoi, että 90% asiakkaista on varattuja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
95% maksullisissa käyvistä on normaaleja, siistejä, työssäkäyviä perheellisiä ihmisiä. Aivan muutama sellainen joka ei ehkä muuten saisi. Hyväkäytöksisiä ja ystävällisiä.
Hyvin pieni prosentti on sitten esim heitä jotka eivät vamman takia ehkä saisi seuraa.
Tämä noin 400 miehen kokemuksella.
Tämä. Täällä näkee miten naiset edelleen kuvittelevat väärin näiden olevan reppanoita, sillä eihän ainakaan heidän miehensä
Fiksuja miehiä.
Ilotytöt tulevat aina pidemmän päälle edullisemmiksi kuin vaimo. Lopulta saakin useammin ja varmemmin.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän moni naine ei ymmärrä että miehen laukeamisen tarve on niin suuri että jos sitä ei ole, se pilaa usein kaiken muunkin elämässä. Turha siinä on kotkottaa että miksi sulle ei normaali tasapainoinen parisuhde riitä ja blaa blaa.
Pihdatkaa jos se on sen arvoista. Elämäkin on sitten sen mukaista.
Tai sitten hoidetaan sen ukon tarpeet ja nautitaan sen jälkeen iloisesta uskollisesta miehestä.
Lievästi karrikoituna näin. Toki poikkeuksia ja tarpeitakin löytyy joka suuntaan.
itsellä ollut joskus tuo ongelma niin ilmoitin naiselle asiallisesti että mihin elämä ei ole minkään arvoista jos minulla ei ole minua tyydyttävää seksisuhdetta. Se seksi tapahtuu siis joka tapauksessa - jossakin.
Asia välillä korjaantui melko hyväksi ja jalat alkoivat aukeamaan useammin.
Tätä saa sitten tasa-arvo tantat paheksua jos niin haluaa.
Täysin samaa mieltä naisena. Hyvin ja rehellisesti toimittu. Paljon mielummin näin kuin kyräillä ja toimia takanapäin.
Vierailija kirjoitti:
Fiksuja miehiä.
Ilotytöt tulevat aina pidemmän päälle edullisemmiksi kuin vaimo. Lopulta saakin useammin ja varmemmin.
Itse en ole maksullisissa koskaan käynyt mutta eihän vieraan paneminen tietenkään korvaa normaalia hyvää parisuhdetta jo senkään vuoksi että ei voi laittaa paljaalla.
Kortsu tuhoaa 60-70% seksistä
m58
En ajattele mitään. Kysyntä luo tarjontaa, ja tarjonta lisää kysyntää.
Mutta eihän sillä ole mitään tekemistä erotiikan, läheisyyden tai tunteiden kanssa. Mutta jos se kylmä ja kalsea veivaus jollekin riittää, niin mikä minä olen arvostelemaan.
Huorissakäyvät miehet paha. Huo-rat hyvä. Hurrr durrr. T. feministin logiikka
Tämähän on suoraan saatanasta. Ei sen kummempaa. Pimeyden manifestoitumaa.
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä reppanoita, jotka eivät muuten saa p*llua.
me ei haluta teitä ryhävalaita.
Vaikka täällä peukutetaan kommentteja, joissa kerrataan miten kannattavampaa on myydä itseään kuin seisoa R-kioskin tiskillä niin muistakaa nuoret naiset, että seisominen siellä tiskin takana maksaa vaivan verrattuna itsensä myymiseen. Nämä ihmiset täällä ovat sairaita.