Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin kasvattaa lapseni ihan ilman Keltikangas-Järvisen ym. kumppaneiden opuksia.

Vierailija
28.02.2008 |

Ihan maalaisjärjellä pärjää vallan hyvin. Mites muut?

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HardcoreZen:

Vierailija:

No, en. Minusta on erikoista, että jotkut pitävät K-J:stä jumalasta seuraavana ja eivät voi käsittää, että jotkut päättävät selviytyä kasvatuksesta lukematta rouvan tekeleitä. Oletko muuten koskaan miettinyt, miksi tämä asia häiritsee sinua?

ap

Lueppa vielä kerran se Kalevala-esimerkki. Tässä ei ole minusta kyse K-J:stä tai edes kasvatuksesta, vaan sinun ylimielisestä ja itseriittoisesta asenteestasi.

Onneksi olkoon muuten; olet onnistunut provollasi saamaan aikaan illan pisimmän ketjun!

Vierailija
22/135 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap, ehkä sun ei tarvitse lukea niitä kasvatusoppaita, mutta näytät kyllä (ja muutama muukin) olevan Käytöksen kultaista kirjaa vailla... Suosittelen tutustumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaaniita unia!

Vierailija
24/135 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HardcoreZen:

Lueppa vielä kerran se Kalevala-esimerkki. Tässä ei ole minusta kyse K-J:stä tai edes kasvatuksesta, vaan sinun ylimielisestä ja itseriittoisesta asenteestasi.

Onneksi olkoon muuten; olet onnistunut provollasi saamaan aikaan illan pisimmän ketjun!

Ja tämä ei ole mikään provo.

ap

Vierailija
25/135 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä olen käyttäytynyt huonosti? Olen sanonut, että en lue tiettyjä kirjoja, ja mammat hermostuvat siitä. Minua lähinnä huvittaa tämä mammojen asenne.

ap

Vierailija
26/135 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

HardcoreZen:

Ja tämä ei ole mikään provo.

ap

en jaksa enää jankata tästä. Lue koko ketju vielä kerran läpi ja yritä tajuta pointtini.

Vierailija
27/135 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HardcoreZen:

en jaksa enää jankata tästä. Lue koko ketju vielä kerran läpi ja yritä tajuta pointtini.

Vierailija
28/135 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjussa. Jos et sitä tajua ihan oikeasti - vaikka uskon kyllä että provoilet ihan täysillä - niin silloin olet ihan hirveä tyyppi ja sulle TODELLAKIN tekisi hyvää lukea jotain, mitä tahansa psykologiaa ja erityisesti sitä käytöksen kultaista kirjaa. Ja olen muuten ihan taivahan tosissani. Ja ennustan, että vastauksesi sisältää runsaasti mammattelua ja muuta ylimielisyyttä & hoitoon ohjauksia.

Vierailija
29/135 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt tajuta.

Vierailija:

Ap sähän saatat vaikka nyt jo noudattaa niiden oppeja, ihan tietämättäsikin :-)

Vierailija
30/135 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ketjussa. Jos et sitä tajua ihan oikeasti - vaikka uskon kyllä että provoilet ihan täysillä - niin silloin olet ihan hirveä tyyppi ja sulle TODELLAKIN tekisi hyvää lukea jotain, mitä tahansa psykologiaa ja erityisesti sitä käytöksen kultaista kirjaa. Ja olen muuten ihan taivahan tosissani. Ja ennustan, että vastauksesi sisältää runsaasti mammattelua ja muuta ylimielisyyttä & hoitoon ohjauksia.

Vierailija
31/135 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
32/135 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö sinusta ole huonoa käytöstä, että minun kimppuuni hyökätään hirveällä mamma-armeijalla, koska en lue JOTAIN HEMMETIN KIRJAA? Joo, tervetuloa vain todellisuuteen sinullekin...

ap

Vierailija
33/135 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olet sairas ja aivan hakoteillä koko asiasta!

Et sitten kehdannut ap signeeraustasi laittaa =))))))))))))

Vierailija
34/135 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö sinusta ole huonoa käytöstä, että minun kimppuuni hyökätään hirveällä mamma-armeijalla, koska en lue JOTAIN HEMMETIN KIRJAA? Joo, tervetuloa vain todellisuuteen sinullekin...

ap

Pelaan täällä mamma-bingoa muuten myös, että jatka samaan tahtiin ;).

Vierailija
35/135 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Olet sairas ja aivan hakoteillä koko asiasta!

Et sitten kehdannut ap signeeraustasi laittaa =))))))))))))

Vierailija
36/135 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

ap

Pelaan täällä mamma-bingoa muuten myös, että jatka samaan tahtiin ;).

Vierailija
37/135 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta. Raskausaikana en lukenut yhen ainoaa opusta raskaudesta/synnyttämisestä enkä vielä ole lukenut yhtään lapsenhoito/kasvatusopasta... Ei vaan ole tullut tarvetta eikä jostain syystä ole mitään mielenkiintoakaan.

Netistä löytyy kyllä ihan riittävästi vinkkejä ongelmallisiin tilanteisiin, jos niitä on...

Vierailija
38/135 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio lukea yhtään kasvatusopasta. Ei ole kyllä aikaa lukea edes hesaria!

Vierailija
39/135 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digiboksinkin asensin ihan ilman mitään ohjeita ja tietokoneenkin ;-)

Vierailija
40/135 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

metafysiikasta vitsikirjoihin, sosiologiasta ilmaisutaitoon ja psykologiasta sarjakuviin. Mun mielestä lukeminen avartaa, vaikka kaikki ei olisikaan niin laadukasta luettavaa.

Mun mielestä kirjojen lukeminen ei ole uhka lastenkasvatukselle, eikä ilman niitä tai niiden kera selviytyminen ole mikään saavutus.