Hehheh, naapurilla on Älvsbytalo ja pihassa upouusi ässämersu =)
Onko rahat menneet kaikki mersuun vai onko ollut varaa ottaa isompi autolaina kun on valinnut asunnokseen lastulevyparakin...!?
Siis niin eri paria kun olla ja voi!!
Kommentit (47)
eli pitäisikö ajella traktorilla vai voimmeko jatkaa volvolla ja suzukilla??
Meidän (puoli)tutut selitti, että eivät voi ostaa/rakentaa ok-taloa, ettei elintaso laske... Asuivat kaupungin vuokrarivitalossa! Siis ilmeisesti heille elintaso oli sitä, että oli rahaa matkustella ja hieno auto. Meille taas tärkeämpää, että on oma talo (mielestäni hivenen enemmän " elintasoa" kuin kaupungin vuokrarivarissa...), mutta kukin kai tyylillään. Sehän on ihan siitä kiinni, että mitä arvostaa....
ennemmin kuin oman pirtin kyhääminen ja siellä möllöttäminen sitten ylpeenä, kun on sen saavuttanut.
Sata kertaa mieluummin käyttäisin rahaa matkusteluun ja kokemuksiin, kuin kalliiseen taloon.
Pihalla bemari ja tourani, sopiiko yhteen ja jos ei, niin mikä ei sovi yhteen? ja mistä hankkiutua eroon, talosta? jommasta kummasta autosta, ehkä molemmista?
puolestaan. perintömaalla ja rahalla saivat tuon aikaiseksi...
ja sä maksat sun samapari kestellista ja fordista älyttömät kk erät!
kyllä sulla ap on pienimieli...