Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hehheh, naapurilla on Älvsbytalo ja pihassa upouusi ässämersu =)

Vierailija
27.02.2008 |

Onko rahat menneet kaikki mersuun vai onko ollut varaa ottaa isompi autolaina kun on valinnut asunnokseen lastulevyparakin...!?



Siis niin eri paria kun olla ja voi!!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sä maksat sun samapari kestellista ja fordista älyttömät kk erät!



kyllä sulla ap on pienimieli...

Vierailija
42/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pitäisikö ajella traktorilla vai voimmeko jatkaa volvolla ja suzukilla??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän (puoli)tutut selitti, että eivät voi ostaa/rakentaa ok-taloa, ettei elintaso laske... Asuivat kaupungin vuokrarivitalossa! Siis ilmeisesti heille elintaso oli sitä, että oli rahaa matkustella ja hieno auto. Meille taas tärkeämpää, että on oma talo (mielestäni hivenen enemmän " elintasoa" kuin kaupungin vuokrarivarissa...), mutta kukin kai tyylillään. Sehän on ihan siitä kiinni, että mitä arvostaa....

Vierailija
44/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin kuin oman pirtin kyhääminen ja siellä möllöttäminen sitten ylpeenä, kun on sen saavuttanut.



Sata kertaa mieluummin käyttäisin rahaa matkusteluun ja kokemuksiin, kuin kalliiseen taloon.

Vierailija
45/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalla bemari ja tourani, sopiiko yhteen ja jos ei, niin mikä ei sovi yhteen? ja mistä hankkiutua eroon, talosta? jommasta kummasta autosta, ehkä molemmista?

Vierailija
46/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nim. paritalo, Audi ja Bemari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolestaan. perintömaalla ja rahalla saivat tuon aikaiseksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän