Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hehheh, naapurilla on Älvsbytalo ja pihassa upouusi ässämersu =)

Vierailija
27.02.2008 |

Onko rahat menneet kaikki mersuun vai onko ollut varaa ottaa isompi autolaina kun on valinnut asunnokseen lastulevyparakin...!?



Siis niin eri paria kun olla ja voi!!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meidän naapureiden talo joku niistä, vai ehkä Jukka-talo? ei harmainta aavistustakaan, mutta nätti on. Autotkin ihan ok!

Vierailija
22/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Voisi nuo kaupungin virkamiehetkin tsekata vähän asujien tuloja vuosittain, ettei turhan rikkaat asu yhteiskunnan varoilla. Olisi sinne kaupungin asuntoihin tulijoita aivan tarpeeksi (tavallisia, suomalaisia, matalapalkkaisia ihmisiä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Voisi nuo kaupungin virkamiehetkin tsekata vähän asujien tuloja vuosittain, ettei turhan rikkaat asu yhteiskunnan varoilla. Olisi sinne kaupungin asuntoihin tulijoita aivan tarpeeksi (tavallisia, suomalaisia, matalapalkkaisia ihmisiä).

Katsos, kun asuu halvalla vuokralla kaupungin asunnossa, voi ihan tavallinen suomalainen matalapalkkainen ihminen hommata sen Lexuksen, kun asumisesta ei tarvitse maksaa kovinkaan paljoa. Et sitä tullut ajatelleeksi?

Vierailija
24/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin saita ettei raaskinut parempaa teettää.



Onhan se vähän hassunnäköistä että sellainen lato on kaupungin halutuimmalla asuinalueella.



On muuten tosi hyvä maamerkki kun opastan vieraita tulemaan meille, siitä älväristä seuraava talo

Vierailija
25/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos tietää mikä on älväri? Mä en tiedä minkänäköinen se on.

Vierailija
26/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikkunat on pieniä " sontaluukkuja"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinamme otimme pienen lainan, jolla ostimme talon ja asuimme sitä muutaman vuoden. Ja totesimme, että paljon helpommaksi ja edullisemmaksi tulee asua vuokralla.

Niinpä myimme talon ja muutimme taas vuokralle ja enää emme suostuisi alkamaan maksaan taas jätehuollosta, jätevedestä, kiinteistö veroa, ja ihan älyttömiä summia lämmityksestä.

Paljon mukavampaa elämää on MEIDÄN mielestä nyt, kun maksamme vuokraa vähemmän kuin ennen oli lainan lyhennys. Ja vuokramme sisältää vesilaskun ja suurimman osan sähkölaskusta.



Ja koskaan ei ole tullut meille mieleen, että olis jotenkin jotain merkitystä sillä, että millainen auto pitää olla, kun asuu omistus asuntoa ja millainen kun asuu edullisemmin. Aina on monta erilaista jenkkirotiskoa seurannut meitä meidän autoina ja tulee seuraamaankin :)



Toki täytyy myöntää, että jos velattomasti saisi omakotitalon niin kaippa sen sitten vois omaksi huolia, muuten huolimme vain vuokra omakotitalon.



Mutta mitäs ap. ja muut " pintaliitäjät" sanotte siihen, että jos velattoman omakotitalon saisin niin pihaan tulisi aivan varmasti velaton vuoden -52 - 59 chevrolet??? :D



Vierailija
28/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Aikoinamme otimme pienen lainan, jolla ostimme talon ja asuimme sitä muutaman vuoden. Ja totesimme, että paljon helpommaksi ja edullisemmaksi tulee asua vuokralla.

Niinpä myimme talon ja muutimme taas vuokralle ja enää emme suostuisi alkamaan maksaan taas jätehuollosta, jätevedestä, kiinteistö veroa, ja ihan älyttömiä summia lämmityksestä.

Paljon mukavampaa elämää on MEIDÄN mielestä nyt, kun maksamme vuokraa vähemmän kuin ennen oli lainan lyhennys. Ja vuokramme sisältää vesilaskun ja suurimman osan sähkölaskusta.

Ja koskaan ei ole tullut meille mieleen, että olis jotenkin jotain merkitystä sillä, että millainen auto pitää olla, kun asuu omistus asuntoa ja millainen kun asuu edullisemmin. Aina on monta erilaista jenkkirotiskoa seurannut meitä meidän autoina ja tulee seuraamaankin :)

Toki täytyy myöntää, että jos velattomasti saisi omakotitalon niin kaippa sen sitten vois omaksi huolia, muuten huolimme vain vuokra omakotitalon.

Mutta mitäs ap. ja muut " pintaliitäjät" sanotte siihen, että jos velattoman omakotitalon saisin niin pihaan tulisi aivan varmasti velaton vuoden -52 - 59 chevrolet??? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun tiedän että saattaisin saada vaikka jonkun narkin naapuriksi, niin ei vuokra-asuminen kiinnosta.



No, meillä on omakotitalo ja Audi ja Bemari. Talo ei ole mikään pakettitalo vaan meidän itse suunnittelema, jonka arkkitehti viimeisteli.

Vierailija
30/47 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en siltikään ymmärrä nyt oikein miksi niitä pitää haukkua.



Ymmärrän kyllä haukut esim. jukka-talojen kohdalla...ihan hirveitä lääviä.



Noi älvsbytalothan oli suurin osa kivan näköisiä.



Sitä paitsi täytyy tunnustaa, että ihminen on fiksumpi kuin vois luullakaan, jos on hankkinut edullisen, mutta hienon talon.

Miksi talo pitää olla kallis ja ruma????



Terveiset täältä kaupungin vuokratalon lämmöstä meiltä, jotka rakentavat juuri itse omaa hirsitaloa, ilman mitään talopaketteja.

En suosittele enään tätäkään vaihtoehtoa (vaan kadehdin sitä älvsbytalon hankkinutta), kun rahaa ja aikaa palaa liikaa jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/47 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kulut on vain yhdessä pömpsissä.



Ette kai te oikeasti kuvittele, että vuokra-asuminen on sen edullisempaa kuin omassa asuminenkaan? Ei vuokranantajat mitään hyväntekijöitä ole! Maksatte vuokrassa kaikki asunnon kulut + voittoa omistajalle ja mitään ette takaisin tule saamaan.



Asunnon remontitkin maksatte ihan siinä missä omistusasunnossa asujatkin.

Vierailija
32/47 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ja en siltikään ymmärrä nyt oikein miksi niitä pitää haukkua.

Ymmärrän kyllä haukut esim. jukka-talojen kohdalla...ihan hirveitä lääviä.

Noi älvsbytalothan oli suurin osa kivan näköisiä.

Sitä paitsi täytyy tunnustaa, että ihminen on fiksumpi kuin vois luullakaan, jos on hankkinut edullisen, mutta hienon talon.

Miksi talo pitää olla kallis ja ruma????

Terveiset täältä kaupungin vuokratalon lämmöstä meiltä, jotka rakentavat juuri itse omaa hirsitaloa, ilman mitään talopaketteja.

En suosittele enään tätäkään vaihtoehtoa (vaan kadehdin sitä älvsbytalon hankkinutta), kun rahaa ja aikaa palaa liikaa jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vaan tykkää älväristä? Kaunis tai jotain?

Vierailija
34/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kuin kateellinen mieli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhan lahon omakotitalon pihassa seisoo Cadillac Seville (näyttää tuliterältä). Niillä ei oo varaa ees Alvariin ;)

Vierailija
36/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs sitä hienoa taloa kuljetat joka paikkaan?

Vierailija
37/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asutaan Kastellissa ja autona ihan Fordi vaan - sopivat ehkä vähän paremmin yhteen kuin toi naapurin viritys =)

ap

Vierailija
38/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä niitä, joiden mielestä kestovaippojen käyttäjillä ei saa olla autoa ollenkaan, he eivät saa matkustaa lentokoneella, käyttävät vain luomuruokaa ja etsivät kaiken käyttötavaran kirppareilta?



Miten sinä voit määrittää muiden puolesta mikä kuuluu yhteen minkäkin kanssa?

Vierailija
39/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kaupungilla vuokralla ja autona on Lexus. Pitäiskö se vaihtaa ja mihin?

Vierailija
40/47 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi nuo kaupungin virkamiehetkin tsekata vähän asujien tuloja vuosittain, ettei turhan rikkaat asu yhteiskunnan varoilla. Olisi sinne kaupungin asuntoihin tulijoita aivan tarpeeksi (tavallisia, suomalaisia, matalapalkkaisia ihmisiä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi