Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2v. mukaan äidin alkuraskauden ekaan ultraan?

Vierailija
19.03.2008 |

Ei tunnu ollenkaan hyvältä ajatukselta, mutta mihin ihmeeseen hänet siksi aikaa laittaisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana sai olla siis vain puoliso, ei lapsia toimenpiteen aikana.

Vierailija
2/6 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hoitopaikka etsimään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaistyttö, MLL:n hoitaja, mummo tai kummi hoitamaan. Jos ihan aikuisten oikeasti ei ole ketään, soita ja kysy, voiko joku hoitaja vahtia lasta sen hetken kun lääkäri ultraa.

Vierailija
4/6 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ehkä jotain keksitään...



ap.

Vierailija
5/6 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikka vaikka ihan perus vuositarkastukseen gynelle.



Tuskin utelee, ja kerrot sitten myöhemmin iloiset uutisen.



Onnea odotukseen! :)



(Juu, ultraan ei saa nykyään ottaa ainakaan koko HUS:in alueella lasta mukaan. Mukana saa olla vain yksi aikuinen.)

Vierailija
6/6 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskauden ultra tehdään yleensä alakautta ja mun mielestä se ei oo 2-vuotiaalle sopivaa katseltavaa......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi