Miten tulkitset, jos tyokaverisi (mies) tuijottaa sinua taysin lumoutuneena, siis sen nakoisena, ettei jarki leikkaa enaa yhtaan? Ajatteletko etta on ihastunut
vai meneekö tuo vielä pelkän flirtin piikkiin?
t. hämmentynyt
Kommentit (29)
Vierailija:
(huom. vauva-palstalla) miehet eivät koskaan ihastu naisiin. Naiset vain kuvittelevat kaiken.
Minulle ei ole mitenkään tärkeää olla miehille seksiobjekti ja fantasioiden kohde. Minusta on surullista että jotkut muut naiset lankevat siihen ansaan, jonka mukaan miehen miellyttäminen on ykkösasia tässä elämässä.
Olen itse kasvanut tuosta vaiheesta yli jo teini-ikäisenä ja kehittänyt vuosien myötä hieman omanarvontuntoa. Suosittelen myös muille.
Eihän se muuta vaadi kuin että kontrolli pettää hetkeksi. Toistan: joka väittää ettei sellaista katsetta ole, ei ole sitä luultavasit kokenut.
21
Ihastumisen toisesta huomaa siitä, että kyseinen henkilö puhuu sinulle selvästi eritavalla kuin muille, hakeutuu sinun seuraasi ilman syytä ja ei samalla viestitä, että on vain kaverimielessä liikkeellä. Kyllä se ihastuminen tuppaa näkymään muustakin kuin poissaoloepilepsiatyyppisestä katseesta.
Vierailija:
(huom. vauva-palstalla) miehet eivät koskaan ihastu naisiin. Naiset vain kuvittelevat kaiken.
Ovat minuakin (ja etenkin dekolteetani) tallukat tuijottaneet, mutta ei se ihastumista ole ja kaikkea muuta kuin imartelevaa. Oikea, aikuinen mies osaa sen verran pelata, että ei alkututtavuudessa jää lehmänkatseella tuijottelemaan. Seksin jälkeen väsyneenä sellainenkin lapsus sallitaan, mutta noin niinkuin normaalisti. Yäk!
Vierailija:
Eihän se muuta vaadi kuin että kontrolli pettää hetkeksi. Toistan: joka väittää ettei sellaista katsetta ole, ei ole sitä luultavasit kokenut.21
Kyllä aikuinen pystyy sen verran kontrolloimaan itseään ja esittämäänkin, että ei ole kiinnostunut vaikka oikeasti olisikin.
Nämä jutut eivät katso ikää eivätkä älykkyysosamäärää. Niin se vain on, että joskus jalat lähtee alta, piste. :)
t. 21