Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Britannian pääministeri ei ole enää Blair...

Vierailija
07.04.2008 |

Tai siis, tiesin sen, mutta kuolemaksenikaan en olisi muistanut nykyisen pm: n nimeä. Jotain iltalehteä lueskelin ja tajusin tietämättömyyteni, kun kuvassa pällisteli sekä kasvoilta että nimeltä täysin tuntematon tyyppi, jota ttuleerattiin Britannian pääministeriksi.

Hmm. Mitähän vielä on, mitä en edes tiedä, etten tiedä. Olen vielä aina ajatellut, että on mulla ainakin hyvä yleissivistys,

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten olette mieltä, kuuluuko tietää esim. Ruotsin pääministeri, brittipm, entä näiden erot ja vaihtumiset? Entä ulkoministerit? Presidentit ja hallitsijat nyt ainakin, vai mitä?

Vierailija
2/9 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta pitää tietää, jos ovat ykkösiä vallankäytössä (kuten ruotsi, saksa, britit). presidentti olisi syytä titetää tasavalloista. siis suurten maiden + lähinaapurien, ei nyt koko maailmaa :)

t. 2

Vierailija:

Mitä muuten olette mieltä, kuuluuko tietää esim. Ruotsin pääministeri, brittipm, entä näiden erot ja vaihtumiset? Entä ulkoministerit? Presidentit ja hallitsijat nyt ainakin, vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas Ruotsin pääministeri nyt muuten on? Joku Fredrik, se jonka hallituksessa on ovi käynyt tiuhaan? Ulkoministeristä ei aavistustakaan, ei Ruotsin eikä Britannian. Gordon Brownin olisin tiennyt, vaikka en kyllä tiedä minkä näköinen mies on.

Vierailija
4/9 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

just kävi Suomessa Stubbia tapaamassa

5

Vierailija
5/9 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minusta pitää tietää, jos ovat ykkösiä vallankäytössä (kuten ruotsi, saksa, britit). presidentti olisi syytä titetää tasavalloista. siis suurten maiden + lähinaapurien, ei nyt koko maailmaa :)

t. 2

Vierailija:

Vierailija
6/9 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en puhunut vain euroopasta! vaan maailman suuret maat + lähinaapurit.

t. 2

Vierailija
7/9 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt ihmisten huonoa tietämystä näissä asioissa. Jos yhtään seuraa aikaansa niin kyllä tällaiset asiat tietää.

Vierailija
8/9 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin tosissani.

t. 2 ja joku muu nro

Vierailija:

Olen aina ihmetellyt ihmisten huonoa tietämystä näissä asioissa. Jos yhtään seuraa aikaansa niin kyllä tällaiset asiat tietää.

Vierailija
9/9 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on turha luetella yhtään mitään, en saa siitä muuta osakseni kuin haukkumista. Aiemmin vastaavissa ketjuissa aina sitten väitetäään että netistä katsoo.

Ihmettelin muuten jo kouluaikana, etteivät ihmiset tiedä esim. Ruotsin kuningasperheen sukunimeä. No en ihmettele enää, tällä palstalla huomaa kuinka lapsia kasvatetaan tynnyrissä, televisiota ei saa katsoa, kirjoja ei saa lukea (muuta kuin niitä lastenosaston Viisikkoja yms.), lehtiä ei saa lukea jne.