Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella allergia-isä avovaimoineen ei luovu kissoistaan, mitä tehdä...

23.02.2008 |

No, sana on vapaa mutta eipä innaa sinunkaan neuvosi ole kovin hyödyllisiä tilanteessa jossa

1) äitipuolen kantaa asiaan ei tiedetä (miksi ihmeessä tää nyt on äitipuolen syytä yhtäkkiä?)

2) lapsi on aika harvakseltaan siellä missä niitä kissoja on

3) et taida sinäkään tietää allergiasta mitään kun luulet että asia ratkeaa viemällä kissat pois vain siksi aikaa kun lapsi on sielä paikan päällä. Se ei todellakaan auta, vaan allergeenit säilyvät kämpässä jopa 6kk kissojen poistumisen jälkeen vaikka kuinka siivoaisi.

4) lapsen *isä* on sanonut ettei kissoista luovuta

Voi huokaus....

Kommentit (45)

41/45 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos taas tilanne on vaikea, on mahdollista sitten kissoineen elellä missä haluaa. Se voi siis tarkoittaa toisinaan myös suhteesta luopumista, mikäli on toivetta olla minkäänlaisena uusperheenä.

Mikäli taas äitipuolella ei ole kykyä lähteä kuvioon mukaan, on sekin vähän hankalaa, jos (täysipainoista) suhdetta mieheen kuitenkin haluaa.

Vierailija
42/45 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tää nyt kääntyi sen äitipuolen syyksi? Ap:n exä on ihan itse todennut ettei kissoista luovuta, uuden vaimon mielipidettä tässä ei ole ollenkaan kerrottu eikä hänestä ole muuta mainittukaan kuin että ne ovat hänen kissojaan.

maxin:

No, sanoin sitten ex-miehelle että kyllä nyt on niin että jotain ratkaisua pitää keksiä, ei lasta voi altistaa allergialle ja huonovointisuudelle .Ex-mies siihen " en minä lähde niitä tappamaan" . Siihen vastasin että no ei lapset enää sitten voi sinne tulla koska tuohan voi kehittyä astmaksi asti ja ei lasta voi pakolla ehdollistaa oireille. Mies sanoi siihen että " selvä, eivät tule sitten" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

annika73:

jos taas tilanne on vaikea, on mahdollista sitten kissoineen elellä missä haluaa. Se voi siis tarkoittaa toisinaan myös suhteesta luopumista, mikäli on toivetta olla minkäänlaisena uusperheenä.

Mikäli taas äitipuolella ei ole kykyä lähteä kuvioon mukaan, on sekin vähän hankalaa, jos (täysipainoista) suhdetta mieheen kuitenkin haluaa.

Tää ap:n tilanne on vielä ikävämpi kuin mitä tässä maalailet, koska ap:n exällä ja uudella vaimolla on yhteinen vauva. Onko siinä mitään järkeä että vaimo + vauva muuttavat (kissoineen) omaan asuntoon, jolloin miehellä onkin sitten kaksi etälasta? Tällaisessa ratkaisussahan kaikki häviää, ja kukaan ei voita. Ap:n exä näkee joka toinen viikonloppu ensimmäistä lastaan ja joka toinen viikonloppu uutta vauvaansa. Jee... NOT!

Eli ei tässä nyt varmaan kannata sitä uutta vaimoa syyllistää saati siihen seikkaan takertua.

Vierailija
44/45 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs on ketju!

Ja mikä aloitus -huh! Tsemppiä ap! Aivan pöyristyttävä kommentti lastesi isältä, olikohan hän vähän ajattelematon vain noinko tosiaan? Miten nyt tilanne?

Ensinnäkin IKITEINI -saat mun karvat pystyyn, anteeksi vain! Et tiedä allergiasta muuta kuin että antihistamiinia, antihistamiinia!! Ei, ei ja ei! Jos jatkuvasti vuodesta toiseen lasta altistetaan sille kissalle, lomien aikaan varmasti enemmänkin niin siihen ei antihistamiinit auta, astman puhkeamista ei voi välttää! Miksi? lapselle pitäisi syöttää sitä väsyttävää antihistamiinia turhaan? kun itse aiheuttajastakin voidaan päästä eroon, esim. viemällä ne kissat pois silloin kun lapsi tulee sinne KOTIIN!! Etkö pidä sitä lapsen kotina?? Onko oikein että lapsella on kotonaan paha olla?

Äh, mun pitää jatkaa myöhemmin.. mut ymmärrätte jo varmaan mitä ajan takaa!

Vierailija
45/45 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin pistää vihaksi jotenkin tämä ajattelu tässä etten tiedä miten sanois, ettei kovin rumastikaan tulisi sanottua..

Tässä huomaa tämän hienoisen syyn miksi on koviakin konflikteja perheissä joissa eletään toisessa päässä jo uusperheen elämää mutta sitten siellä ei ehkä se " äitipuoli" olekaan sopeutunut omaan rooliinsa kovin hyvin. Hän pitää lapsellisen itsekkäästi asemaansa uhattuna jos joutuu luopumaan niiden lasten takia jostain omastaan, eli kissoista tässä. Asettaa ehkä miehen siellä " valitse minut ja kissat tai entinen elämäsi" -tilanteeseen mikä taas on miehellekin ikävä tilanne.

Lapsi taas kokee olonsa -ei tervetulleeksi-, epämukavaksi, ei voi olla heijastumatta tähän lapsen ja isän suhteeseen. Lapsi kokee varmasti syrjintääkin jos joutuu kissojen ja sen isän naisystävän takia tapaamaan jossain muualla.. Naisystävä ja ne kissat kyllä, vähintäänkin ne kissat joutaisivat siksi aikaa muualle, se olisi vähintä ja helpointa mikäli niistä kissoista ei kokonaan voi luopua.

Lapsen ei tarvi luopua isästään sen vuoksi. Minä ainakin ottaisin lastenvalvojaan yhteyttä, miettisin vaihtoehtoja lapsen kannalta, lapsen ja isän suhdetta huomioiden. Jos he eivät tapaa toisiaan lainkaan tai vain muutaman tunnin jossain silloin tällöin niin se vaikuttaa huomattavasti heidän suhteeseen ja ei se hyvää sille tee, erkaantuvat. Järjen käyttöä peliin..

Kissoja he voivat hankkia taloon vielä sitten kun lapset ovat isompia ja kulkevat enimmäkseen omillaan.

Vai tuleeko lasten isä tapaamaan lapsia teidän kotiin joka toinen viikonloppu ja sinä olet silloin nauttimassa vapaa iltaa ;) Mitähän se nykyinen tähän tuumaisi.. Jokohan kissoilla alkaisi ollakin uusi koti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme