Miksi menet synttäreille mutta et vie lahjaa?
Kommentit (26)
Sun synttäreille en ainakaan ole tulossa
Vierailija kirjoitti:
Jos menen lapsen synttäreille, vien lahjan. Olen etukäteen keskustellut vanhempien kanssa, mitä veisin. Jos menen aikuisen synttäreille, en vie mitään ellei ole joku sovittu teema "kaikilta ruukkuyrtti" tms.
Miksi?
Ihmiset jotka eivät itse halua lahjoja eivät ymmärrä että on kohteliasta viedä lahja
Vierailija kirjoitti:
Jos menen lapsen synttäreille, vien lahjan. Olen etukäteen keskustellut vanhempien kanssa, mitä veisin. Jos menen aikuisen synttäreille, en vie mitään ellei ole joku sovittu teema "kaikilta ruukkuyrtti" tms.
Aikuiset harvemmin juhlivat muita kuin tasavuosia ja kyllä silloin on tapana viedä lahja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmetin teemoja synttäreillä, häh?
Vierailija kirjoitti:
Sun synttäreille en ainakaan ole tulossa
Luultavasti et, mutta miksi et vie lahjaa?
Ei kai kukaan kutsu synttäreille ja ilmoita että tuokaa ruukkuyrttejä... Sen sijaan toiveita voi kysyä
Mulle on opetettu ettei koskaan tyhjin käsin kylään
En kehtaisi mennä syntäreille jos ei ole edes kukkakimppua antaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan kutsu synttäreille ja ilmoita että tuokaa ruukkuyrttejä... Sen sijaan toiveita voi kysyä
mielestäni ruukkuyrtti on ihan kiva lahjatoive.
Lahjat on lapsille. Aikuisille jotakin pientä viemistä, kukka tai viinipullo tms.
Syön ja juon hyvin, säästyneet rahat laitan sijoituksiin.
Koska olen narsisti. Niissä juhlissa pitäisi juhlia minua ja muut saisivat antaa lahjoja minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mielestäni ruukkuyrtti on ihan kiva lahjatoive.
On kiva mutta ei kai synttäreille anneta lahjatoiveita
Vierailija kirjoitti:
Lahjat on lapsille. Aikuisille jotakin pientä viemistä, kukka tai viinipullo tms.
Kukka tai viinipullohan ovat kivoja lahjoja
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella nuo eivät ole lahjoja? Ei kukaan odota että viet aikuiselle vieterilelun
Mun synttäreille tuli useampi sanoen että "en tuonut mitään kun ajattelin että ei aikuiselle tarvi" ja se oli mielestäni aika ankeaa. Ne jotka eivät halua lahjoja kirjoittavat sen kutsuun ja on todella helppoa tuoda jotain pientä.
Musta tuo on sama kuin sanoisi että "ajattelin ettet odota että SUA varten kukaan vaivaa näkee"