Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä lihavan kanssa.

Vierailija
07.10.2008 |

Mikä saa ihmiset kuvittelemaan että miehet jotka seurustelevat/tapailevat naista joka on lihava olisi jotenkin sairas tai perverssi?

Itse olen reilusti ylipainoinen ja kaikki miehet ovat järjestään olleet miehiä joittenka exät ovat olleet hoikkia ja näitten miesten "ihanne"nainen onkin hoikka/normaalipainoinen. He ovat silti löytäneet minusta mahtavaa seuraa ja hyvän parisuhteen. Itse olen irtisaunoutunut näistä suhteista kumminkin aikanaan syystä jos toisesta(ronkeli). Nykyään minulla on mies jolla on naisihanteena sellainen normaalivartaloinen, pienirintainen nainen. Silti pitää minua kovin kauniina ja haluttavana. Rakastaa minua siksi koska kemiat kohtaa. Voi olla kaunis miehen silmissä vaikkei vastaakkaan sitä unelmiennaista. Harva mies sellaista saakaan. Minä olen läskeistä huolimatta aina saanut komeita, urheilullisia miehiä. Valloitan rehellisella itseluottamusella ja sädehtivällä kauneudella, EN LÄSKEILLÄ.

Silti kukaan miehistäni ei ole koskaan vaatinut minua laihduttamaan, sanoneet kaikki että se on oma asiani, mutta terveyssyistä toki haluavat kannustaa minua kun jos siihen ryhdyn.

Lihava nainen seksikumppani voi olla loistava silloin kun naisella on itseluottamuskohdallaan ja miehellä on ITSELUOTTAMUSTA rakastaa naista joka ei vastaa yhteiskunnan määrittelemää ihannanaista. ;)

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin ylipainoinen, ja minuun ihastuu todela komeat ja seksikkäät miehet. Kyllä olen seksiäkin harrastanut. Mutta jos sinua lihauus haittaa, käy lenkillä ja rajoita syömistäsi. Niin minäkin teen. Mutta äl vaan masennu. Anna seksin vaan viedä mukanaan, älä silloin ajattele ylipainoisuutta.

Vierailija
2/87 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden takia ylipainoa jäljellä vielä noin 20kg ja kyllä vaan itseä ällöttää tämä kroppa. Aiemmin olin kokoa 38, nyt kokoa 44, pituutta vähän yli 170cm, painoa nyt yli 80kg. Ei edes tee mieli seksiä niin usein, hyvä jos kerran kuussa. Hengästyn tosi helposti, säärissä aivan järkyttävät ihramakkarat. Ajattelin tänään, että ois joo kiva illalla vähän sekstailla, sitten kävin suihkussa ja huomasin taas mojovat selluliitit. Itseltä ainakin meni kaikki halut, en kyllä halua äijälle tämmöistä kroppaa esitellä, kiitos ei! Eikä kyllä mieskään ole aloitetta tehnyt kuukausiin. Ei ihme, kun on meikäläisellä nämä läskit.

Kai sitä on sitten saanut liikaa itsekritiikkiä tai jotain, mutta en kyllä pidä itseäni missään nimessä viehättävänä näillä kiloilla. Ihan potaskaa väittää, että kaikki ylipainoiset naiset olisivat kroppansa kanssa sujut, minä en ainakaan ole, ja aion kyllä laihduttaa takaisin itseni kokoon 38. Ällöttävää olla läski, kyllä tässä seksielämä on kärsinyt. Olenko ainoa joka tämän uskaltaa tunnustaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos takerrutaan vain painoindeksiin no sit on vikaa päässä....BMI voi olla yli " sallitun mutta ihminen voi olla silti notkea, Minun BMi on yli 25 mutta taivun asentoon kuin asentoon. Enkä koe olevani läski.....ei kaikkien tarvitse olla anorektisen laihoja.........se on minun mielestäni rumaa ja oksettavaa jos mikä

Vierailija
4/87 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas näitä "kaverille sattui" -juttuja, mutta sopii aiheeseen joten...

Entinen työkaveri kertoi kerran pokanneensa baarista tosi lihavan mutta hyvännäköisen naisen. Istuttuaan illan ko. leidin kanssa kaveri pätti että ***kele kokeillaan. Oli kuulemma yksi hänen elämänsä parhasta panoista ! Kuulemma ihaan pehmeä ja kiihottava. Sanoi ymmärtävänsä erittäin hyvin että jotkut miehet kokee tosi kiihottavana. Itse olen kiltisti naimisissa joten en pysty todentamaan väitettä empiirisillä kenttäkokeilla, mutta joku asiasta jotain tietävä voisi kommentoida :)

M32

Vierailija
5/87 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien tarvitse olla anorektisen laihoja juu ei. Onko mielestäsi BMI 22-24 anorektisen laiha? Ei täällä puhuta mistään lievästä ylipainosta mitä SINUN kaltaisillasi on. Jos BMI on 40-50, se vaikuttaa väistämättä ketteryyteen, ei notkeuteen. Miten nainen kantaa ketterästi yli 100 kg massaa? Ratsastaa yms.

Saa olla melkoinen voimamies, joka ottaa tuollaisen possun seisaallaan sylissä pantavaksi.

Ei kannata osallistua keskusteluun, jos ajatuksenjuoksu on tuolla tasolla.

Kerropa miksi ylipaino VOISI vaikuttaa notkeuteen?

Minun BMi on yli 25 mutta taivun asentoon kuin asentoon. Enkä koe olevani läski.....ei kaikkien tarvitse olla anorektisen laihoja.........se on minun mielestäni rumaa ja oksettavaa jos mikä

Vierailija
6/87 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun siinä alla makaa se tasapaksu pötkö mistä ei vyötäröä erota ja maha nousee tissien yläpuolelle ja yrität sohia sisään kun edes päälle ei pääse pyörähtämättä sivuun niin täytyy olla aika puutteessa jos vielä seisoo.

M

Vierailija
7/87 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on läski?siis määritelmä

Vierailija
8/87 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tosin kantavat tuollaisen ylipainon paljon tyylikkäämmin, ryhtiä löytyy, lihasta ja kiinteää isoa tissiä yms. Löysässä, niukkalihasmassaisessa kropassa tuollainen ylipaino on järkyttävä näky.

on läski?siis määritelmä

Vierailija
9/87 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on eri asia miten siihen suhtautuu ja miten sen mielipiteensä tuo julki. Joskus vaan on fiksun ihmisen merkki pitää suuremat mölyt mahassa.

J atarkoitan tässä nyt nimenomaan sellaisia fyysisiä ominaisuuksia joille ihminen ei juurikaan voi mitään itse.

Ei meinaan anna kovin järejenjättiläisen kuvaa ihmisestä, jos huutelee kovaan ääneen että "En sitten muuten harrastaisi seksiä mistään hinnasta kuuron, mustaihoisen, yli 30-kymppisen, pienimunaisen, sairauden takia ylipainoisen, alle 170-senttisen, halvaantuneen, sokeritautisen, allergisen enkä keliaakikon kanssa!!!"

Ei voi olla parisuhde kiinni ulkonaköseikoista. En ikinä jättäisi miestäni, vaikka tulisi kiloja lisää 20. Terve parisuhde syntyy kyllä voimakkaasta henkisestä yhteydestä ja sitoutumisesta. Jos nämä puolet on kunnossa, suhde kestää vastoinkäymiset, sairaudet ja vuosien tuomat kilot. Ja ennen kuin joku haukkuu jo tunnustan, että olen normaalipainoinen ja ihan hyvän näköinen. Tämä lynkkausmeininki on karseaa ja toistuu joka ketjussa. :(

Vierailija
10/87 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole asiat niin hyvin/käynyt niin hyvä säkä, että puoliso on hengenheimolainen. Jos silti näkee enemmän positiivista kuin negatiivista suhteessa ja on vielä lapsiakin, pitäisikö erota, koska ei ole voimakasta henkistä yhteyttä? Itse olen ainakin niin poikkeava mies luonteeltani, että en usko parempaa naista ikinä saavani kuin nykyinen. Suurin osa naisista on niin vieraantuneita elämän realiteeteista ja maailman tapahtumista, että olisi vaikeaa löytää sopiva nainen.

Jos henkisellä puolella on vajaata, niin kylläpä se fyysinen puoli on silloin varmasti tärkeämpi. Varsinkin kun fyysisyys, voima ja kehonhallinta on itselle elämäntapa, melkeinpä uskonto, koska en usko mihinkään jumalaan yms. yliluonnolliseen shittiin.

Terve parisuhde syntyy kyllä voimakkaasta henkisestä yhteydestä ja sitoutumisesta.

Vierailija
11/87 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä tulin näille sivuille alunperin siksi, että mies ei halunnut enää.. Ongelmaani hain neuvoja ja muutamia asiallisia kommentteja sainkin. Sitten myös "ehkä et vain ole pantavan näköinen" -kommentteja, jotka ampuivat kyllä ihan metsään. Ja sitten kun puhutaan ulkonäöstä ja erehtyy jotain vastaamaan, niin onkin jo täysi bimbo. (ja ampuu sekin metsään)

Ottaa jokseenkin päähän, että kaikki täällä mollataan ja tumpataan pohjamutiin, jos eivät vielä tarpeeksi allapäin olleet. Haukutaan kaikki ja parasta tietysti olisi, jos jonkun saisi provosoitua pistämään koko liittonsa palasiksi. Hähää..

En siis todellakaan ole sitä mieltä, että sinun tai kenenkään muunkaan pitäisi erota. Ehkä lopetan koko palstalla pyörimisen.

t. eloveena nainen

Vierailija
12/87 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole harvinaista, että oma mies latelee valkoisia valheita tällaisesta. Muiden miesten kehutkaan ei paljoa tilannetta auta. Pantavan näköinen jos mikä on makuasia. Nainen kuin nainen muuttuu ajan mittaan pantavasta ei-pantavaksi.

Sitten myös "ehkä et vain ole pantavan näköinen" -kommentteja, jotka ampuivat kyllä ihan metsään.

t. eloveena nainen

Vierailija
13/87 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mies, joka rakastaa lihavaa naista, menee tämän kanssa naimisiin, elää onnellisena ja harrastaa seksiä tämän naisen kanssa, ei ole millään tapaa sairas tai perverssi.

Mutta mies, joka ehdointahdoin haluaa TODELLA lihavaa naista, kiihottuu VALTAVASTA ylipainosta ja pitää ylipainoa edellytyksenä seksisuhteelle, on jollain tapaa sairas ja perverssi.

Olen itsekin reilusti ylipainoinen nainen, enkä todellakaan sinut asian kanssa. BMI on jotain 30 nyt, mutta se oli vielä vuosi sitten lähes 38. Nyt voin jo pukeutua kuten ikäiseni naisen kuuluukin ja olen myös saanut moneltakin mieheltä positiivista kommenttia ulkonäöstäni. Silti pyrin normaalipainoon.

Mitä tulee mieheeni, hän pitää pyöreistä naisista. Ei lihavista, mutta pyöreistä. Esim. eräs tuttavamme on 160cm /74kg ja mieheni mielestä erittäin seksikäs.

Ei kuitenkaan kuulemma kiihottuisi missään tilanteessa yli 100-kiloisesta, vieraasta naisesta.

Vierailija
14/87 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lihava ei saa olla, mutta parempi muodokas ja hieman pulska nainen, kuin viimeiseen asti treenattu vartalo.

Muodokkaat naiset ovat sängyssäkin parempia ja kiihkeämpiä.

Vierailija
15/87 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei todellakaan parempia kuin normaalipainoiset, liikuntaa säännöllisesti harrastavat.

Muodokkaat naiset ovat sängyssäkin parempia ja kiihkeämpiä.

Vierailija
16/87 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen läski, Ma oon perverssi, Sairaskin olen sillä Diabetes II , liikalihavuus on sairauksia.

Mut seksin suhteen vaikka oon pervo, en oo sairas.

Tykkään harrastaa seksiä huomattavasti kevyempien neitojen kanssa koska ne jaksaa ja masut ei töki toisiaan.

Lihavan neidonkin kanssa on sekstailtu mutta melkoisen raskasta puuhaa.

Intohimossa menee mutta kaksi isoa ei mahdu edes pikku sänkyyn.

Oma kohtaisesti seksiä harrastin paljonkin kunnes se vaan lopahti yht äkkiä.

Rakkaan kettuilu seksittömyydestä ja pettäminenkin rasittaa mutta jokin fyysinen rsairaus tässä vei puhdin.

Parempaa seksiä kaipaillen.

Eräs XXXXL Mies.

PS.

Harrastakaa seksiä ei se oo paino kysymys, Vaan himo

Vierailija
17/87 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä se tuo bmi oikein ihmisen läskeistä kertoo? Piti oikein googlettaa bmi testi ja sain tulokseksi 29,4. Olen siis läski. Mies, 40+ ja 93 kiloa. Jos otan paidan pois ja kysyn joltakin että olenko lihava niin se sanoo todennäköisesti että pelaan lätkää. Vatsassa on ehkä 1-2 kiloa liikaa jos mallin töihin pitäisi mennä.

Vierailija
18/87 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on suhteellisesti enemmän rasvaa ja miehillä lihasmassaa. Jos on geneettisesti tai treenaten paljon lihasmassaa, painoindeksillä saa pyyhkiä persettä. Se on vain suuntaa-antava, tavallisen kuikelon ja rimppakintun apuväline.

Olet kuitenkin poikkeava n.178 cm pitkien miesten joukossa. Treenaatko voimanostoa?

MItä se tuo bmi oikein ihmisen läskeistä kertoo? Piti oikein googlettaa bmi testi ja sain tulokseksi 29,4. Olen siis läski. Mies, 40+ ja 93 kiloa. Jos otan paidan pois ja kysyn joltakin että olenko lihava niin se sanoo todennäköisesti että pelaan lätkää. Vatsassa on ehkä 1-2 kiloa liikaa jos mallin töihin pitäisi mennä.

Vierailija
19/87 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! Ne "todella hyvännäköiset" naiset ovat yleensä huonompia seksissä ja muutenkin yleensä elämässä! Jos pyöreämmällä naisella on itsetunto kohdillaan, suhde toimii kaikilla tasoilla parhaiten juuri hänen kanssaan!

T: Mies jolla on ollut todella paljon suhteita ja on itse iso (kaikin tavoin) sekä urheilullinen

Vierailija
20/87 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut seksiä noin 100 naisen kanssa, heidän kokonsa laihasta 150cm tytöstä isoon 175cm xxxl. Täytyy kyllä sanoa että parasta se on jos naisella on painoa vähintään senverran kuin on pituutta yli sadan eli 160cm 60 ja mielellään vähän yli ja 170cm 70 ja ylöspäin aina 100 kiloon asti. Pillu on silloin parhaimmillaan.  On näitä hoikkia ja laihoja 165/50 salityttöjä ollut joista luulis että tiukkaa on mutta eipä ole, horoja järkejään. Ja pillun pitää olla tiukka ihan rentona, ei niin että se lihaksilla puristetaan. Isomman naisen kanssa seksi vaan on jotenkin kiihkeämpää vaikka itse olenkin hoikka ja suht lihaksikas urheileva mies. Mies 29v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän