Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten poistan alapääkarvat ilman nyppyjä ja punoitusta?? EV

Vierailija
18.02.2008 |

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on karvat pysyneet poissa valoimpulssihoidon jälkeen. Se on kallista lystiä, mutta mulla ainakin toimi ja kannatti. Kaikista muista menetelmistä on tullut jotain ongelmaa (joko punaisia näppyjä tai ihon sisällä kasvavia karvoja) vaikka kuinka on hoitanut oikein.

Vierailija
22/43 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka laajalta alalta poistatit karvat? Paljonko maksoi? Onko tulos lopullinen?

Haluaisin ainakin nämä kainaloista ja alapäästäkin vaikka kokonaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoimpulssihoito vaurioittaa kudoksia, sanoi oma kosmetologi - sitä ei kai voi suositella kenellekään - varsinkaan intiimialueille!

Oma kosmetologi ei myöskään suostu brassiin, jos asiakas on raskaana. Raskausaikana limakalvot ja kudokset muuttuu, ja saattaa tulla pahaa jälkeä.

Sulle, joka kyselit niistä " sisäpuolella" kasvavista karvoista, ammattitaitoinen vahaaja poistaa nekin, esim. pinseteillä.

Ja kyllä brassivahauksessa ollaan ihan ilman pöksyjä, ja käännellään jalkoja ympäriinsä, eli eli ei liian häveliäille! :-) Myös takapuolen karvat poistetaan.

Ihon kuivaharjaus auttaa näppyihin, esim. karhea pyyhe. Sen jälkeen tavallista oliiviöljyä iholle lievittämään.

Jälki on hieno, kipu on yksilöllistä - useimmilla kipu on JÄRKYTTÄVÄ!

Vierailija
24/43 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veet on aika kovaa kemikaalia, ei kannata limakalvojen lähelle käyttää. Itse en uskaltaisi alapäähän ikinä.

T: Äsköinen karvaeksoertti :-)

(kysy mitä vaan karvoista ja niiden poistosta....heh

Vierailija
25/43 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistatti häpyalueenkarvat kokonaan. Jälki on tosi siistiä, ja ei mitään näppyjä tai ihovaurioita tullut. Maksoi kuulemma melkein tonnin koko homma.

Itse kävin brassivahauksessa kahdestikin odotusaikana. Ei se aiheuttanut enempää kirpaisua, kuin muutoinkaan. Ammattilaiset osaa homman.

Vierailija
26/43 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että jos niin myrkkyä että iho siihen jotenki reagoisi jos ei kestä. Ainakin se on kivuton konsti poistaa ne karvat. Minusta ei ole nyppimään tai muutenkaan " repmällä" karvoja poistamaan..

Vierailija
27/43 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun ongelma on se, että karvat on hirmu pitkät. Vois vaikka letittää... -ne on aika suoriakin, joten välillä leikkaan saksilla " poikatukan" ... inhottaa, kun ne vaan riippuu siellä. Mutta olen tosi karvainen ja kutiavia näppylöitä tulee kun vahaan eli ihan paljaaksi en ole yrittänytkään. :( toi valojuttu kuulostaisi hyvältä.

Vierailija
28/43 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuu alapään nyppiminen ihan sikana. Karvat on PAKSUJA. Uskallanko mennä brassivahaukseen?

Vierailija
29/43 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista oikeaa nimeä, mutta joissakin malleissa on jotain viilennys toimintojakin sun muuta. Tekeekö sellaisilla mitään?

Vierailija
30/43 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan näpynnäppyä tai muuta virhettä, sileää kaunista ainoastaan

Vierailija
31/43 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin kerran siistiä bikinirajoja kylmävahaliuskoilla ja sain aikaiseksi karmeat ihonalaiset verenpurkaumat.

Vierailija
32/43 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan sitäkin (vahaus, pinsetit) joskus, mutta nyt olen vain ajellut terävällä miesten shaverilla. Teen sen aamusuihkussa käydessäni ja ihan kaikki pois vaan.

Sen jälkeen oleilen tunnin verran ilman housuja. Lämpimillä ilmoilla en laita ollenkaan. Pikkupöksyt ei saa kiristää lahkeista, muuten ne nivustaipeet ärtyy. Vartalovoiteen levitän häpyalueelle illalla.

3;n äiskä

Vierailija
33/43 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pääse sänkeä syntymään ja iho pysyy nättinä. Rasvaa en ole koskaan laitellut.

Vierailija
34/43 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin viihdyn paremmin ilman karvojani.

Vierailija
35/43 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksymään ihmisruumis sellaisena kuin se luonnostaan on. Onko teillä joku ongelma itsenne kanssa, kun neuvolalääkäriä ja synnärin henkilökuntaa varten pitää " huomaavaisuussyistä" kyniä alapäänsä kaljuksi? Jos kyseessä olisi oikeasti hygieniakysymys, sairaaloissa hoidettaisiis sheivaus viran puolesta, voitte olla varmoja.

Vierailija
36/43 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asisassa se näyttäis hirveelle. vaikka eipä sitä tarvii tuijotella, enkä kyllä tykkäis et miehelläkään olis ihan puli. kyllä karvoitusta siistitään molemmat useesti. alapää voi olla siisti vaikka ei oliskaan poslari.

Vierailija
37/43 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se tehdään? Itse?

Vierailija
38/43 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulustaa. Mutta huvinsa kullakin ;) Ja synnärillä kyllä sipaistaa karvat pois tarvittaessa ihan viran puolesta.

Vierailija
39/43 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetologilla ja melko kivuton homma

Vierailija
40/43 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et