Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu että olen vanhettunut 10 vuotta vanhemman mieheni takia

Vierailija
08.11.2025 |

Olen 20 vuotias ja mieheni on 30 vuotias. Olemme olleet yhdessä 3 vuotta. Olen tässä alkanut havahtua siihen että omanikäisteni jutut ei enää naurata ja olen muuttunut vakavemmaksi, en ole enää niin "lapsellinen" ja naiivi kuin ennen, kuten omanikäiseni ovat. Tunnen olevani henkisesti jo saman ikäinen kuin mieheni. Ja se ei tunnu kovin hauskalta koska olen 10 vuotta nuorempi vielä. Toki ikää on tullut lisää muutenkin, mutta muut omanikäiseni ovat todella erilaisia kuin minä nykyään. Tuntuu tylsältä. Miten voisin tulla taas "omaksi itsekseni"?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättämällä sen vanhan sian. 18v poitsu tilalle, niin avot 🤭

Vierailija
2/35 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällä palstalla aina ehdotetaan eroa ratkaisuksi kaikkiin parisuhdeongelmiin? Kummallista. Eipä ihme että kaikki eroaa nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 14 vuotta vanhempi mies taas sai minut tuntemaan itseni ikuiseksi kakaraksi. Olin aina se 14 vuotta nuorempi, ihan sama miten paljon kului aikaa. Aina tuntui että oma elämä on vielä ihan alussa, kun ei se tuokaan ole vielä elämänsä ehtoopuolella. 

Vierailija
4/35 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit 17 v. kun aloit suhteeseen 27-vuotiaan kanssa? Miten edes tapasitte? Olitte ja olette ihan eri elämänvaiheessa. 

Vierailija
5/35 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni 14 vuotta vanhempi mies taas sai minut tuntemaan itseni ikuiseksi kakaraksi. Olin aina se 14 vuotta nuorempi, ihan sama miten paljon kului aikaa. Aina tuntui että oma elämä on vielä ihan alussa, kun ei se tuokaan ole vielä elämänsä ehtoopuolella. 

Tunnen itsekin oloni lapseksi hänen seurassaan. Aina en jotain osaa tai tiedä mitä hän, aina olen se nuorempi ja tyhmempi. Mutta tarkoitin, että yleisesti, ja muiden seurassa, erityisesti omanikäisieni, olen alkanut tuntemaan oloni vanhaksi.

Ap

Vierailija
6/35 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi erota, rakastan häntä.

Ap

Vierailija
7/35 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry nuoremman miehen pariin niin nuorrut taas

Vierailija
8/35 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v mies on tosi nuori vielä. 

Vierailija
9/35 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit 17 v. kun aloit suhteeseen 27-vuotiaan kanssa? Miten edes tapasitte? Olitte ja olette ihan eri elämänvaiheessa. 

Kyllä. Tapasimme snapchatissa. Ja kyllä ollaan eri elämänvaiheissa, mutta katsomme että tosirakkaus ei katso ikää, ja että tosirakkaus kestää myös eri elämänvaiheet.

Ap

Vierailija
10/35 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällä palstalla aina ehdotetaan eroa ratkaisuksi kaikkiin parisuhdeongelmiin? Kummallista. Eipä ihme että kaikki eroaa nykyään.

No jos haluaa muutosta, paskasta parisuhteesta irtipäästäminen on ensimmäinen askel. 

Vierailija
11/35 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei säättänä. Tulevaisuudessasi siintää kurkkupastillit yöpöydällä ja villasukat. Run girl, run. 😂

Vierailija
12/35 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30v mies on tosi nuori vielä. 

On toki, mutta näin 20 vuotiaana se tuntuu vähän vanhalta.

Ap

Vierailija
13/35 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololoo.

-AP

Vierailija
14/35 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan teini vielä, kun pitää 30-vuotiasta jotenkin vanhana. Erityisesti tämä teiniys korostuu sillä, että ap kuvittelee olevansa kovinkin kypsä ja vanha, vaikka kaikesta näkee, että on ihan pentu vielä. 

Vierailija
15/35 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa sattuu ja tapahtuu osa 26+8+9839+8978979871987876878168187298279

Vierailija
16/35 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ihan teini vielä, kun pitää 30-vuotiasta jotenkin vanhana. Erityisesti tämä teiniys korostuu sillä, että ap kuvittelee olevansa kovinkin kypsä ja vanha, vaikka kaikesta näkee, että on ihan pentu vielä. 

Kyllä 20 ja 30 vuotias on ihan eri ikäisiä. 30 vuotias on todellakin vanha verrattuna 20 vuotiaaseen. Ja aphan nimenomaan sanoi että ei tykkää vanhasta olostaan.

T. 53 vuotias nainen

Vierailija
17/35 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 20 ja 30 vuotias on ihan eri ikäisiä. 30 vuotias on todellakin vanha verrattuna 20 vuotiaaseen. Ja aphan nimenomaan sanoi että ei tykkää vanhasta olostaan.

T. 53 vuotias nainen

No tietenkin ovat eri ikäisiä (no shit Sherlock). Mutta ei se ero nyt NIIIIIN suuri ole kuin ap väittää. Jos ei tykkää olla vanha, sitten pitää varmaankin alkaa elää niin kuin parikymppiset eikä leikkiä kotia kolmekymppisen kanssa. 

Vierailija
18/35 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen itsekin oloni lapseksi hänen seurassaan. Aina en jotain osaa tai tiedä mitä hän, aina olen se nuorempi ja tyhmempi. Mutta tarkoitin, että yleisesti, ja muiden seurassa, erityisesti omanikäisieni, olen alkanut tuntemaan oloni vanhaksi.

Ap

Ei kuulosta tasapainoiselta suhteelta. Se syö itsetuntosi jos vietät liian pitkään aikaa ihmisen seurassa joka saa tuntemaan sinut tyhmäksi. Ei kyse ole silloin ikäerosta vaan se ihminen mahdollisesti suhtautuu sinuun alentuvasti ja se aiheuttaa olon, että koet olevasi tyhmä. 

Vierailija
19/35 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla niin VITUNTYHMÄ että uskoo että tää olisi muuta kun provo? Ikis se taas vaan on vauhdissa.

Vierailija
20/35 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nyt kyse pelkästä ikäerosta? Miten miehesi kohtelee sinua?