Miten poistan alapääkarvat ilman nyppyjä ja punoitusta?? EV
Kommentit (43)
Onko jalassa housut vai ottavatko kaiken pois? Kun mulla tuntuu kasvavan karvoja tuolla häppäräitten sisäpuolellakin...
Vierailija:
Yleensä 40-50 taitaa olla keskiverto. Yhdessä kylpylässä kosmetologilla sain alakarvat vahautettua 25¿ hintaan.
vaikka olis ajeltukin! Ja tosiaan, eiköhän enemmän muodissa ole jättää viiru kuin ajaa kaikki pois. Nyppyihin auttaa myös bebanthen heti nyppimisen jälkeen!
Sinne en suostu höylää työntämään. Joten antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Siistin vaan reunoilta. Ja yhdyn mielipiteeseen, että on hullua ajella karvoja jotain lääkäriä tai synnäriä varten, kait niitä nyt ei vois vähempää kiinnostaa...
Käytän Veetin voidetta sinne häpyhuulien alueelle noin kerran viikossa.
Muun alueen epilaattorilla ja pinseteillä. Ihan pieni tupsu (tosi pieni) tulee jätettyä tuohon klitoriksen yläpuolelle.
ja just niitä samoja kun höylällä, eli punaisia, ärtyviä näppyjä, ihan kun finnejä!
Kai se on iholaadusta kiinni, mäkin kävisin brassissa vaik 4-5 vkon välein ilman niitä kutisevia näppyjä
Itse en ole tehnyt, vaan käyn kosmetologilla parin kk välein vahauttamassa alakarvaston. Jälki on siisti ilman näppyjä.
kaikki täällä aina yhditsää alapään siistimisen posliiniin? Posliini on kun koko alapäässä ei ole karvan karvaa? usein kuitenkin alapään siistijät jättävät jonkun tupsun...viirun tms
mä voin kyl vannoo et miehet ottaa ennemmin siistityn version muutaman näpyn kanssakkin, entä pehkon! ne teidän miehet ei vaan kehtaa sitä teille karvaturreille myöntää!
laittakaa antiseptista ainetta kun ajatte bikinirajoja, ei tuu ainakaan niin paljon näppyjä.
Pitääpä tilata aika kosmetologille!
Oon kokeillut tuota " höylällä vaan ja rasvaa lopuksi" ja silti näppyjä..
Kiva tosin kuulla että muilla sama ongelma. Ärsyttää kun tänään ajelee siistiksi ja huomenna piikikäs sänki...
Mutta nyt jo monta vuotta on tullut nypittyä pinseteillä sekä lämminvahalla silloin tällöin koko hoito paljaaksi. Toimii hyvin eikä tule näppyjä tai kutinoita ollenkaan.
Minä olen niiiiin karvainen, että varmaan kosmetologikin nauraisi pihalle :-(
Muistaakseni se pimpsa-alueen käsittely oli 45¿. Karvat pysyivätkin poissa seuraavat 9 viikkoa, ja ensimmäiset ilmestyivät vasta 3 viikkoa synnytyksestä. Suosittelen odottajille!
Vierailija:
Nyt kun olen tottunut. Laitan perusvoidetta sinne intiimialueelle, mutta vasta aamulla, kun illalla olen ajellut karvat. Siten ei karvatupet pääse tukkeutumaan. Myös oleilen ilman housuja kotosalla , jotta tulee niitä ilmakylpyjä.
minä nypin vain pienen määrän bikinirajasta varovasti pinseteillä, ja tilalle tuli ihan finnin näköisiä näppyjä. Onneksi en mitään isompaa vahausta yrittänyt! Herkkäihoisen ei kannata nyppiä. Onko Veet tms hellävaraisempaa?
Olen myöskin nyppinyt pinseteillä joskus alapään kokonaan paljaaksi, ja en tunne siinäkään kipua. Joten se brassi-juttu ei ole sen kummoisempi. Ammattilaiset osaavat tehdä sen taitavasti ilman ylimääräistä kipua.
Varmasti sairaala henkilökunnalle miellyttävämpi tälläinen " siisti" asiakas.
Joten sen takia voi se brassivahauksen jälki kestää monta kuukauttakin siistinä. Toisilla raskaus lisää karvankasvua. Itse kuulun ensimmäiseen ryhmään.