Lue keskustelun säännöt.
Alakerran opiskelijoilla on bileet... Kamala melu!
16.02.2008 |
Lähtisivätpä pian baariin (toivottavasti lähtevät), että lapset saa nukkua rauhassa!
Kommentit (3)
mietippä omaa nuoruutta, miten hauskaa oli... Mutta nyt ku on lapsia niin haluais sen rauhan..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oiskohan järkevää mennä vaikka soittamaan niiden ovikelloa ja kertoa, että häiritsee? Eiku joo, olet varmaan oikeassa, että tää av:llä avautuminen auttaa... Hyvä ap! Tiedoksi: Maalaisjärki on edelleen in, vaikka internet on olemassa!
Älä saatana rutise lehmä pienistä!! Hellanlettas ku mun murupikku paskavellihousut ei saa nukuttua.. Voi VITTU SENTÄÄN!! AMMU ITTES!!