Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki av:lla ovat rikkaita ja elävät täydellistä elämää?

Vierailija
10.08.2023 |

Jokaisella velaton monen miljoonan omistusasunto, sijoitusasuntoja, purjevene, pari mökkiä, asunto ulkomailla, aina pelkästään voittoa tuottava sijoitussalkku, täydelliset lapset, mies ansaitsee vähintään 200 000 euroa vuodessa eikä koskaan jätä, miljoonaperintö. Mitä näitä nyt oli.

Miten av:lle onkin osunut Suomen rikkain väki?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikilla miehillä on iso muna! Mikä sattuma!

Vierailija
2/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa ketjuja, jotka käsittelevät työttömyyttä ja sairauksia. Niissä on satoja ihmisiä, jotka eivät sovi kuvaukseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki ovat korkeasti koulutettuja ja vaativissa asiantuntijahommissa. Tai vaihtoehtoisesti rikkaan miehen vaimoina kotia hoitamassa.

Vierailija
4/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Minulla säästössä vain 45 000e ja huonokuntoinen velaton asunto jolla arvoa ei varmaan kuin 60 000e. Tunnen itseni totaalisen epäonnistuneeksi.

Vierailija
5/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas on tullut vaikutelma , että täällä kirjoittelevat työtävieroksuvat, mieleltään häilyvät, elämässä suuntaa vailla olevat.

Vierailija
6/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas on tullut vaikutelma , että täällä kirjoittelevat työtävieroksuvat, mieleltään häilyvät, elämässä suuntaa vailla olevat.

#sarkasmi

Vierailija
7/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki ovat korkeasti koulutettuja ja vaativissa asiantuntijahommissa. Tai vaihtoehtoisesti rikkaan miehen vaimoina kotia hoitamassa.

Luet valikoivasti. Täällähän on tosi paljon työttömiä ja eläkeläisiä.

Vierailija
8/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän täältä vähän kaikkia löydy, mutta jotenkin nämä varakkaat oikein korostavat koulutustaan, omaisuuttaan ja vaativaa asiantuntijatyötään. Uskon, että useampi heistä on kuitenkin jonkin sortin trolli tai vähän ainakin liioittelevat. Toki sekin tietty vaikuttaa, että monet ovat yli Keski-iän ja jos on tajunnut nuorena alkaa kerätä omaisuutta ja tehnyt hyviä sijoituksia niin onhan sitä varallisuutta sitten keskivertoa enemmän.

Itseäni ei kiinnosta yhtään kuinka paljon mun omaisuus on eikä se kovin paljon olekkaan. On toki säästössä jonkin verran mutta niille kaikille on tulevaisuudessa käyttöä.

Olen tyytyväinen, että nuorena tuhlasin rahani kaikkeen kivaan. Matkusteluun, festareille, keikkoihin ja levyihin sekä ihan vaan humputteluun. Minä olen kuitenkin elänyt aina sen mukaan mihin rahat riittää enkä ole ikinä ollut ulosotossa.

Nyt eka luokkalaisen Keski-ikäisenä äitinä kulutus on siirtynyt enemmän lapseen.

Pääasia, että on kiva koti jossa asua, lapselle saa välillä järkättyä jotain kodin ulkopuolista kivaa ja leluja ja vaatteita silloin tällöin laskujen maksun ja ruoan jälkeen.

Raha on ihan yliarvostettua ja minulle on tullut tunne, että jotkin ihmiset jättävät elämän elämättä vain säästääkseen tai sijoittaakseen.

Vierailija
9/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi enemmänhän täällä on korkeasti kouluttautuneille asiantuntijoille kateellisia.

Vierailija
10/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on pelkästään positiivinen asia, että on kouluttautunut ja hyvässä työssä. Asiat kunnossa, lapset hoidetaan ja koulutetaan. Ihmissuhteet mallillaan. Osataan hoitaa talousasiat. Arvostettavaa hoitaa asiansa hyvin.

Vierailija
11/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä olen rikkaan miehen korkeastikoulutettu vaimo vaativissa asiantuntijahommissa.

Lika barn leka bäst.

Vierailija
12/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Minulla säästössä vain 45 000e ja huonokuntoinen velaton asunto jolla arvoa ei varmaan kuin 60 000e. Tunnen itseni totaalisen epäonnistuneeksi.

Eikös tuo nyt ole ihan hyvä tilanne? Vai oliko tuo  sellainen 'vaatimaton leveily'?

Vierailija
13/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa käyn täällä sen vuoksi, että täältä löytyy aiheita, joihin en normaalielämässäni törmää. Olen alkanut miettiä asioista monessa kohtaa eri tavalla, kun sitä, miten vaikea on koostaa terveellinen ateria, jos ruoka tulee ruokajonosta. Eilenkin kaupassa ynnäilin kannattaisiko työttömän tehdä pikkelöityjä vihanneksia, joita sitten illalla tein ison annoksen (kannattaisi, jos valitsee halpoja aineksia). Etikka ja sokeri ovat halpoja, samoin porkkanat ja kesäkurpitsat, paprikan ja kukkakaalin voi jättää pois.

Mutta totta, että täältä löytyy paljon myös kaltaisiani keski-ikäisiä kotirouvia, joilla on kaikki hyvin. Heillä on aikaa olla täällä, eivätkä ole trolleja. "Rikasta" teeskentelevä trolli on helppo tunnistaa.

Vierailija
14/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue välillä noita parisuhteita käsitteleviä ketjuja. Ne on täynnä moniongelmaisia ihmisiä.

Vierailija
15/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi enemmänhän täällä on korkeasti kouluttautuneille asiantuntijoille kateellisia.

Juurikin näin. Näille menee tunteisiin heti, jos joku mainitsee edes sananasiantuntija ja sitten alkaa tästä vääntäminen. 

Vierailija
16/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän täältä vähän kaikkia löydy, mutta jotenkin nämä varakkaat oikein korostavat koulutustaan, omaisuuttaan ja vaativaa asiantuntijatyötään. Uskon, että useampi heistä on kuitenkin jonkin sortin trolli tai vähän ainakin liioittelevat. Toki sekin tietty vaikuttaa, että monet ovat yli Keski-iän ja jos on tajunnut nuorena alkaa kerätä omaisuutta ja tehnyt hyviä sijoituksia niin onhan sitä varallisuutta sitten keskivertoa enemmän.

Itseäni ei kiinnosta yhtään kuinka paljon mun omaisuus on eikä se kovin paljon olekkaan. On toki säästössä jonkin verran mutta niille kaikille on tulevaisuudessa käyttöä.

Olen tyytyväinen, että nuorena tuhlasin rahani kaikkeen kivaan. Matkusteluun, festareille, keikkoihin ja levyihin sekä ihan vaan humputteluun. Minä olen kuitenkin elänyt aina sen mukaan mihin rahat riittää enkä ole ikinä ollut ulosotossa.

Nyt eka luokkalaisen Keski-ikäisenä äitinä kulutus on siirtynyt enemmän lapseen.

Pääasia, että on kiva koti jossa asua, lapselle saa välillä järkättyä jotain kodin ulkopuolista kivaa ja leluja ja vaatteita silloin tällöin laskujen maksun ja ruoan jälkeen.

Raha on ihan yliarvostettua ja minulle on tullut tunne, että jotkin ihmiset jättävät elämän elämättä vain säästääkseen tai sijoittaakseen.

Ööö, ehkä sinä poimit nuo varakaat. Esim. jokaisessa palkkaketjussa palkat ovat pääsääntöisesti 2000 - 3000 euroa, mitkä on tilastollisesti ihan normipalkkoja. Sitten sinne joku (uskottavasti) laittaa 5000 ja joku trolli 10 000 euroa. 

Tämän jälkeen alkaa narina siitä, miten kaikki muka tienaa niin hirväesti. 

Ei täällä edes trollimielessä ole hirväesti hyväosaisia. Pitkiä ketjua siitä, miten kukaan ei saa töitä kuin suhteilla (sata tykkäystä samantien), miten oma palkka on 1700 (satatykkäystä saman tien) tai kyselyitä sosiaalietuuksita, ruokajonoista ja tiesmistä.

Ja sitten joku tekee taas sen avauksen, että miten kaikki on hyvä osaisia. Mitä ihmeen palstaa te sitten luette?

Vierailija
17/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö, ehkä sinä poimit nuo varakaat. Esim. jokaisessa palkkaketjussa palkat ovat pääsääntöisesti 2000 - 3000 euroa, mitkä on tilastollisesti ihan normipalkkoja. Sitten sinne joku (uskottavasti) laittaa 5000 ja joku trolli 10 000 euroa. 

Ei täällä edes trollimielessä ole hirväesti hyväosaisia. Pitkiä ketjua siitä, miten kukaan ei saa töitä kuin suhteilla (sata tykkäystä samantien), miten oma palkka on 1700 (satatykkäystä saman tien) tai kyselyitä sosiaalietuuksita, ruokajonoista ja tiesmistä.

Ja sitten joku tekee taas sen avauksen, että miten kaikki on hyvä osaisia. Mitä ihmeen palstaa te sitten luette?

Juurihan tossa aloitin, että täällä on varmasti ihan kaikkia. Se tietysti osuu vaan silmään kun varakas alkaa luetella koko omaisuuttaan. Luetellaan siis asunnot, tulot, puolison tulot, velattomat asunnot, kakkoskodit, mökit sijoitukset, sijoituksista saatavat pääomatulot.

Vierailija
18/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan tossa aloitin, että täällä on varmasti ihan kaikkia. Se tietysti osuu vaan silmään kun varakas alkaa luetella koko omaisuuttaan. Luetellaan siis asunnot, tulot, puolison tulot, velattomat asunnot, kakkoskodit, mökit sijoitukset, sijoituksista saatavat pääomatulot.

Jatkan... Köyhä tai keskituloinen ei tätä yleensä tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi