IIris ja Minna tippu,en olis uskonut!
Kommentit (11)
Oltiin niin itsevarmaa naamat pitkinä.
Siis tätä myötähäpeän määrää jota tunne jokaista ohjelman tekoon osallistunutta kohtaan. Siinä sitä av:n mainostamaa white trashia.
Evelyn-juoruaja olisi ehdottomasti saanut tippua. Melko lapsellinen kaiken lisäksi...
se oli ainakin aito. myös lopussa kun näytto huonot fiilikset
mitä mieltä olette Anasta?
vaikuttaa omahyväiseltä.
kun niin ja vain ulkonäkö juttuihin tässäkin puututaan, no toivotaan että Antti valitsee näteimmän. Näkispä teidän naamanne vielä tässä..
ja sanoi tuntevansa sitä. Miksi sitten pudotti, jos kerran tunsi kipinöitä?
onko sillä iiriksellä huono ryhti? tämä nuori likka vielä putoo kun juoruaa ja arvostelee liikaa
kuitenkaan! Aika rauhallisia se valitsee. Iiris oli kaunis, mutta jollain tapaa hymytön. Mun on ainakin vaikea olla sellaisten ihmisten kanssa jotka näyttävät huonotuulisilta koko ajan.
Ana kyllä sopii hyvin Antille, on kyllä niin upean näköinen nainen, että kateeksi käy.
Se Evelyn oli kyllä yllättävä valinta jo alusta asti.
oliko muuten sillä iiriksella joku niskavamma
Mutta se Disa ja se tumma kaksiosanimi eriparihammas olivat kyllä mielenkiintoisia valintoja jatkoon.