Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla seksiä 2-3 krt/kk: kai ymmärrätte että miehenne joutuu tyhjentämään pussinsa omin avuin siinä välillä?

Vierailija
10.02.2008 |

.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siihen me muutkaan olla kuoltu:)

Vierailija
22/42 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tässäkin asiassa toimii kysynnän ja tarjonnan laki. Eli jos on kauan tekemättä seksiä niin niitä siemeniäkään ei synny niin tiuhaan tahtiin että pitäis olla koko ajan olla saamassa niitä ulos.

Jos taas joka päivä vetää käteen niin sitä tekee mieli sitten joka päivä. Testosteronikin vaikuttaa. Joillakin miehillä testosteroni taso on korkea ja se taas vaikuttaa siihen kuinka paljon ne haluaa seksiä.

Eli jos haluat miehen joka ei ole aina vonkaamassa niin valitse sellanen jonka testosteroni taso on vähän alhasempi. Sen taas saat selville siitä kun kuuntelet kuinka möreä ääninen mies on :)

Jos sillä on tosi matala ääni niin se tarkottaa että sillä on korkea tesosteroni taso.

Muutenki kyllä sen testosteronin haistaa aika kauas jotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikä vika ole siinä etten antaisi... antaisin jos ottaisi!

Vierailija
24/42 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselta pois? Minä ainakin hoitelen itseni aina kun huvittaa. Viimeksi tänään. Ei siitä tarvitse tehdä isoa asiaa, enkä minä siitä kenellekään (muille kuin teille anonyymisti) kerro, en edes miehelle, se on aina ollut mun juttu ja takuuvarma orgasmi. Miestä himoitsen eri tavalla kuin " itseäni" . Eikö ollutkin hyvin sanottu???? Eikö täällä muka ole muita, jotka pitävät isestään huolta tälläkin saralla?

Vierailija
25/42 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että tässäkin asiassa toimii kysynnän ja tarjonnan laki. Eli jos on kauan tekemättä seksiä niin niitä siemeniäkään ei synny niin tiuhaan tahtiin että pitäis olla koko ajan olla saamassa niitä ulos.

Jos taas joka päivä vetää käteen niin sitä tekee mieli sitten joka päivä. Testosteronikin vaikuttaa. Joillakin miehillä testosteroni taso on korkea ja se taas vaikuttaa siihen kuinka paljon ne haluaa seksiä.

Eli jos haluat miehen joka ei ole aina vonkaamassa niin valitse sellanen jonka testosteroni taso on vähän alhasempi. Sen taas saat selville siitä kun kuuntelet kuinka möreä ääninen mies on :)

Jos sillä on tosi matala ääni niin se tarkottaa että sillä on korkea tesosteroni taso.

Muutenki kyllä sen testosteronin haistaa aika kauas jotta

Vierailija
26/42 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ap, onko sulta pois, vaikka naapurin Lyyti harrastaisikin seksiä vain kaksi kertaa kuukaudessa tai vuodessa??? sulla on itselläsi oltava jotain paljon pahempia ongelmia elämässäsi, kun sua noin paljon pohdituttaa ja häiritsee muiden seksielämä. onnellinen ihminen kohdistaisi tarmonsa kyllä ihan muuhun :O.

Vierailija
27/42 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mun ei tarttis sitäkään vähää antaa. Vituttaa maata toisen käytettävänä se parikin kertaa kuussa.

Vierailija
28/42 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua pointtiasi. Kasva aikuiseksi!

Vierailija
29/42 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselta pois? Minä ainakin hoitelen itseni aina kun huvittaa. Viimeksi tänään. Ei siitä tarvitse tehdä isoa asiaa, enkä minä siitä kenellekään (muille kuin teille anonyymisti) kerro, en edes miehelle, se on aina ollut mun juttu ja takuuvarma orgasmi. Miestä himoitsen eri tavalla kuin " itseäni" . Eikö ollutkin hyvin sanottu???? Eikö täällä muka ole muita, jotka pitävät isestään huolta tälläkin saralla?

Me harrastetaan seksiä yhdessä aika harvoin, mutta molemmat tyydytetään itseämme varmaan aika säännöllisesti. Se vaan on niin paljon nopeampaa ja varmempaa nyt kun lapset on pieniä ;)

Vierailija
30/42 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyydytän itseni päivittäin. En puutteen takia vaan koska se auttaa stressiin ja kiireeseen. t. nainen

Vierailija
31/42 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytän minäkin itseni päivittäin.

t. seksiä 2-3 krt kuussa

Vierailija
32/42 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitäs jos se onkin mies joka ei halua? Mulle kyllä kelpais...

Vierailija
33/42 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kerran kuukaudessa tai harvemmin seksiä harrastavien miehethän tarvitsevat jo kottikärryjä pussiensa työntämiseen:D:D

Vierailija
34/42 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on siis hyvä, että mies masturboi. Niin minäkin teen. Ei seksi ole vain kahdenkesken juttu. Viakka on seksiä useamminkin kuin 2-3kertaa kuussa, masturbointi on ok.

Vierailija
35/42 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun miehellä on todennäköinen alttius sairastua samaan vaivaan, on lääkäri maininnut että tiheät siemensyöksyt ovat mahdollisesti yksi keino ehkäistä tai viivästyttää syövän kehittymistä. MInussa asiassa ei ole mitään pelleilyä, mutta syövän ehkäisy ei ole se syy miksi harrastamme seksiä. Sitä teemme siksi, että se on kivaa. Olen silti ihan oikeasti huolissani miehen terveyden puolesta noin muuten.

Vierailija
36/42 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten usein mieheni sitten itse itselleen hyvät antaa mutta minä en ota siitä vastuuta :)

Seksittömyyteen vaikuttaa meillä miehenkin asiat, ja aina ei mene halut yksi yhteen.

Vierailija
37/42 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä harrastetaan seksiä muutaman kerran viikossa, ihan vaan siitä syystä että mies ei halua useemmin. eli tuskin mies siinä välissä tunte tarvetta itseään tyydyttää, kun voi halutessaa purkautua vaimoonsakin..

Vierailija
38/42 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tästä saada jotain tieteellistä faktaa? Kuka tämän on keksinyt että mies rasittuu ihan kamalasti fyysisesti ja sen terveys kärsii, jos ei saa pesää joka päivä tai useammin kuin pari kertaa kuussa. Onko siinä tutkimuksessa kerrottu paljonko sitä seksiä pitää sitten harrastaa (tai kuinka usein masturboida) ettei tule terveysriskiä tai FYYSISTÄ RASITUSTA?

Me harrastetaan seksiä ehkä kerran pari viikossa ja oletan että mieheni hoitaa homman jollain muulla tavalla, jos se ei hänelle riitä. Niin minäkin tekisin. Eipä ole valittanut, pitääkö nyt alkaa epäillä että käy "tyhjentymässä" jossain muualla, vaikka jonkun säälivän naapurin luona?

Miehelle on fyysinen rasitus ja jopa terveysriski olla saamatta orgasmia noin kauaa! Toivottavasti miehenne tyytyy purkamaan paineensa masturboimalla?

Vierailija
39/42 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt viedään siskoja ja kovaa :D

Vierailija
40/42 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä harrastetaan seksiä muutaman kerran viikossa, ihan vaan siitä syystä että mies ei halua useemmin. eli tuskin mies siinä välissä tunte tarvetta itseään tyydyttää, kun voi halutessaa purkautua vaimoonsakin..

On ihan eri asia vetää nopsaa käteen kuin käynnistää koko puimuri pikainen orgasmin takia. Eli vaikka miten paljon saisi pesää niin SILTI kaikki miehet (ja naiset?) myös masturboi. On ihanaa kun voi keskittyä täysin omaan orgasmiinsa.