Oletteko pierreet jonkun paikan ihan "täyteen" luullessanne olevanne yksin
Esimerkiksi muistan kun Kiimingissä ala-asteella pierin luokan takaosan täyteen sipulin ja paskan hajuista pierua ja sitten kohta kaikki tulivatkin jo välitunnilta sisään ja yökkäilivät hajulle.
Kommentit (7)
Kaupassa olin siskon kanssa, niin mua alkoi pienentää niin menin eri välikköön niin kohta sisko tuli sinne myös ja sanoi kauhee haju täällä.
Istuin bussin etuosassa ja räpläsin kännykkää. Jotenkin vanhasta tottumuksesta nostin vähän kankkua ja annoin tulla. Vasta sen jälkeen tajusin etten ollutkaan kotona...
Pienessä siivouskomerossa eväitäni syödessä pieretti, kananmunapieru tietenkin ja tietenkin kohteen henkilökuntaan kuuluva oli aukaisi oven ja oli kysymässä jotakin kunnes pysähtyi ja sanoi että hyi hyhyh ja sulki nopsaan oven
Lentokentällä. Mahaa väänsi ja oli pakko päästää pitkä tuhnu. Kohta siihen tuli joku teinikolmikko: "yääk, tuossa roskiksessa on varmaan joku vauvanvaippa kun haisee niin kaamealle".
Monesti eikä haittaa yhtään. En välitä muiden mielipiteistä.
Viimeksi Tokmannilla. Menin kauimmaiseen nurkkaan jossa oli jotain viherkasveja, enkä nähnyt ketään missään. No juuri kun kauhea katkupilvi purkautui ympärilleni, siihen pelmahti äiti ja kaksi pientä lasta. No tietenkin ne lapset alkoi ääneen taivastella lemua mutta toinen keksi: "täällä taitaa olla jotain raatokasveja"
Auton. Matkalla päästin koko aamupäivän edestä. Perillä odottikin kyydittävä. 2 sekuntia ehdin ajaa ikkunat auki.