Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun ja miehen lemmikit, kissa ja koira, eivät tule toimeen keskenään

Vierailija
14.08.2022 |

Eivät sitten millään. Yhteenmuutosta on puhuttu mutta en ole uskaltanut kysyä että miten tämä tilanne ratkaistaan. Onko teillä ideoita?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, älä sekaannu miehiin kun et uskalla edes kysyä tuollaisesta asiasta.

Vierailija
2/17 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta lemmikistäni en ainakaan luopuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutte erillän vielä niin kauan kunnes toisesta lemmikistä aika jättää.

Tai sitten muutattekin viereisiin asuntoihin ja kyläilette toistenne luona ahkeraan 🤔

Vierailija
4/17 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika jompi kumpi eläin lähtee. Tai vaikka molemmat.

Vierailija
5/17 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te muutatte toiseen asuntoon ja lemmikit toiseen.

Vierailija
6/17 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totutatte ne toisiinsa. Huolehdittu että eläimet yhdistävät toisensa hyviin asioihin kuten hyvään ruokaan.

Jos ette itse osaa niin palkkaatte ammattilaisen apuun.

Vierailija
7/17 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette muuta yhteen, koska muuten toisesta lemmikistä on pakko luopua.

Vierailija
8/17 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totutatte ne toisiinsa. Huolehdittu että eläimet yhdistävät toisensa hyviin asioihin kuten hyvään ruokaan.

Jos ette itse osaa niin palkkaatte ammattilaisen apuun.

Ei aina toimi.

Vierailija
9/17 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa teininä sain koiria vihaavan kissan tottumaan koiraan jonka otin. Ja nyt olen totuttanut hoitokoirani (metsästysretkellä) meidän kissaan. Vaatii vähän opiskelua, viitseliäisyyttä ja pitkäjänteisyyttä.

Tietty jos eläimet jotenkin sairaita esim toinen kuuro ym niin voi olla mahdotonta.

Vierailija
10/17 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas oli ensin kissa ja sitten otimme koiran. Eivät tulleet toimeen pelkäsimme että kissa kynsii koiran sokeaksi joten pidimme niitä eri huoneissa vuosien ajan. Lopulta tapahtui ihme ja ne pystyivät olemaan samassa tilassa.

Vierailija
11/17 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira ja uusi emäntä ei tule toimeen keskenään. Oon ajatellut laittaa toisen ulos. Oikeastaan ihan sama kumpi lähtee, samalla tavallahan nuo haukkuu, kun illalla menee kotiin. 

Vierailija
12/17 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät jos ette vielä asu yhdessä?  Hajut on jo tutut, resurssikilpailua ei ole.  Ei kai kumpikaan ole niin erakkoluonne ja iso ego ettei seura tekisi hyvää. 

Vierailija
13/17 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut käsitys jos talossa on ensin koira se hyväksyy kissan joka tulee sen jälkeen mutta kissa ei hyväksy koiraa joka tulee sen jälkeen. Tiedä sitten onko näin.

Vierailija
14/17 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi i D i o o t t i, valtaosa elukoista ei tule ensin toimeen keskenään, kaikkein vähiten kissat ja koirat keskenään. Siis VALTAOSA.

Vierailija
15/17 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten ne saadaan tulemaan toimeen? No antamalla niiden tottua toisiinsa. Tuli meidänkin kisumme kodista, jossa sillä oli haukkukaveri. Kissani tuntien en usko, että on ollut heti ihan innoissaan koirasta, vaan todennäköisesti vain tottunut ajan kanssa. Rip rakkaani.

Vierailija
16/17 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri jolla on koira ei voinut sietää uuden miehensä kissaa. Kissa oli ollut miehellä yli 10 v ja lopulta kissasta luovuttiin. Kaverin koira tietty sai jäädä. Kohteli kissaa huonosti ja samoin tämän uuden puolison lapsia. Tämä mies on niin vässykkä ja palavasti rakastunut et hyväksyi senkin ettei lapset saaneet lopulta vierailla heidän luona. Ja kyllä, olen ilmaissut mielipiteeni asiasta ja emme oikeastaan ole kaverin kanssa enää niin hyviä kavereita kuin ennen.

Vierailija
17/17 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissakuiskaaja sarjassa, kun yritettiin saada kissa ja koira elämään sovussa, Jackson Galaxy käski laittaa seinät täyteen, korkealle tehtyjä kävelytasoja ja istumapaikkoja, sillä tavalla, että kissa pystyy kävelemään huoneen ympäri ylhäällä ilman, että joutuisi tulemaan alas lattialle välillä . Silloin kissa pystyi aina menemään pakoon tai vain katsomaan koiraa ylhäältä seinältä, missä se tuntisi oleman turvassa. Kissa siis eleli ylhäällä, koira alhaalla lattialla ja ne pystyivät sillä tavalla paremmin totutella toisiinsa. Kun kissa katsoi koiraa aina alas, se pystyi jonkin ajan jälkeen lopulta hyväksymään koiran ja sarjan lopussa näytettiin, että kissa ja koira tulivat toimeen toistensa kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi