Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sabina Särkkä

Vierailija
23.06.2014 |

Toi Sabina Särkkä on tosi ruma.nenänreijät osoittaa kohti taivasta ja vielä ärsyttävä ääni ja taitaa olla tyhmä kun saapas.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma mimmi. Ei tietenkään pärjää palstalaisille, mutta ihan ok..

Vierailija
82/90 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ääni....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisittepä livenä tuon ihmisen, käykää vaikka stokkalta katsomassa. Iho on kyllä niin huonossa kunnossa ja niitä pigmentti läiskiäkin!

Vierailija
84/90 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:12"]

Täytyy sanoa että mulla on myös omahyväinen kuva hänestä. Olin vielä hetki sitten töissä helsingissä yökerhossa jossa hän usein käy, ja ystäviensä kanssa tulivat mun tiskille ja siinä keskenään puhuivat kovaan ääneen "kuka se tyyppi oikeen oli, miks se tuli ees puhuun meille.... eihän se ollut niinku KUKAAN. Eikö se tiennyt ketä me ollaan?" . Ton tyylisesti meni keskustelu, jonka huipensi että kun heidän kanssaan yritin tilauksesta kommunikoida niin sain murhaavia katseita kun kehtaankin häiritä heidän keskusteluaan.. ja myös erittäin tyly käytös oli ainakin minua kohtaan. tätä ennen olin pitänyt häntä ja sara sieppiä jalat maassa missinä, "vähän" muuttui käsitykset

[/quote]

auts, tulee mieleen ylimielinen. Jotain keltaista noussu päähän? Laski pisteet. Läheisten pitäs palauttaa maanpinnalle:(

Vierailija
85/90 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep ja jokaisessa "muotikuvassaan" suu pyöreästi auki (ei siis mikään hammashymy), luuleeko hän että kasvot näyttäisivät kapeammilta tai jotain?

Olisko huonot/kierot hampaat tai jotain

Vierailija
86/90 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ossilla on jo uusi, ollut jo monta kuukautta. Tämä uusi on se Jere Karalahden "salarakas kampaaja" kun oli hetken erossa Nannasta. Ja Nannan pikkuveli taas seukkaa tämän Ossin uuden kaksoissiskon kanssa. On siinä..

Vierailija
87/90 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ossilla on jo uusi, ollut jo monta kuukautta. Tämä uusi on se Jere Karalahden "salarakas kampaaja" kun oli hetken erossa Nannasta. Ja Nannan pikkuveli taas seukkaa tämän Ossin uuden kaksoissiskon kanssa. On siinä..

No nyt ollaan Kauniit ja rohkeat -tasolla!

Vierailija
88/90 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ärsyttävänoloinen daami naamanvääntöposeerauksineen. Kuvittelee varmaan olevansa tosi hehkeä ja seksikäs noilla ilmeillään, mutta 🙈

Vierailija
89/90 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon haukkumaketjun on saaneet kammata aikaan, veikkaan et nää haukkujat on just niitä vanhoja ämmiä mistä Vappukin puhui😂

Vierailija
90/90 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ärsyttävänoloinen daami naamanvääntöposeerauksineen. Kuvittelee varmaan olevansa tosi hehkeä ja seksikäs noilla ilmeillään, mutta 🙈

Just tämä!