Sabina Särkkä
Toi Sabina Särkkä on tosi ruma.nenänreijät osoittaa kohti taivasta ja vielä ärsyttävä ääni ja taitaa olla tyhmä kun saapas.
Kommentit (90)
Mielestäni yllättävän fiksu. Siis huom. YLLÄTTÄVÄN. :D Osaa nauraa itselleen.
Mun mielestä kommentoi niin hyvin möreällä äänellä tussa martina ja hengenpelastajat ohjelmassa linda manuellaa: "mitä se täällä tekee, sehän vaan kirjottaa blogia" :D
itse arvostan miljoona kertaa enemmän fitness urheilijaa joka kirjoittaa vielä (minun ja aika monen muun lukijan mielestä) loistavaa blogian, kun missikilpailuihin osallistunutta (joka ei tainnut edes voittaa) ja jolla ei taida olla juuri mitään kykyjä :D
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 18:45"]
Katsokaa näitä uusia kuvia. Yhden ilmen pitkänaama: huuli pyöreänä.
Naamassa todellakin jotain pielessä. Duckface ainakin, jos ei muu.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014091118653107_vi.shtml
[/quote]
naamassa jotain pielessä, mutta pillu näyttää noin vaatteet päällä todella kiinnostavalta ja kauniilta.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 14:48"]Seurustelee ala-aste luokkalaiseni kanssa ;)
[/quote]
Poikaystäväni on ollut siis teidän kanssa samalla luokalla! Oli vielä hyvä kaverikin tämän Särkän poikaystävän kanssa. Maailma on pieni :D
Mun mielestä hän on tavallaan oudon näköinen, tavallaan kaunis. Vähän niin kuin mallit usein ovat, mutta Sabina on ehkä liian ilmeetön malliksi. Lisäksi hänkään ei ehkä ole tarpeeksi tikkulaiha "oikeaksi" malliksi, vaikka hyvin hoikka ja hyväkroppainen onkin.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:36"]Te itse olette varmaan kaikki claudia schiffereitä.
Not.
[/quote]
En ole kaikkia vastauksia vielä lukenut enkä Sabinasta mitään kirjoittanut, mutta yhdyn kyllä noihin ei ole kaunis kommentteihin. Ei nyt rumakaan.
Ja ei en ole mikään Claudia, mutta jos itsensä kauneuskilpailuihin ilmoittaa ja lehden sivuilla poseeraa, niin eiköhän arvostella saa.
Omasta mielestä Sabinassa ei ole mittään missimäisen/mallimaisen kaunista
Minun piti ihan avata tuo kuvalinkki, nimen olen kuullut useampaan otteeseen mutten tiennyt yhtään minkänäköinen henkilö on. Mustavalkoisilla kuvilla ja muokkauksella saa ihmeitä aikaan. Kaunis ei ole mielestäni, ei kummempi kuin moni nuori tyttö kadulla.
Poseeraukset kauheita, ehkä hän haluaa tulla muistetuksi "eroottisista" kuvista (?)
"Ruma, näyttää possulta, sian kärsä, ei lainkaan kaunis"...
Really?? Voiko joku aikuinen ihminen OIKEASTI puhua noin julmasti toisesta? Tällä palstalla usein huudellaan että median ja miesten epärealististen vaatimusten takia tytöillä ja naisilla on niin huono itsetunto. Mutta mitä jos oma tyttärenne tai vaikka pikkusiskonne kuulisi, kuinka solvaatte ja rääkytte toisen naisen ulkonäköä? Mitä luulisitte heidän oppivan siitä?
Tiedän, että netin anonyymiteetti tekee keskustelupalstalla kirjoittelun jännäksi, kun ei tarvitse kenellekään vastata törkypuheistaan. Mutta oikeasti, te jotka haukutte: toivottavasti löydätte jostain syvältä itsestänne vielä sen verran omantunnon ääntä, että ymmärrätte hävetä.
Huhhuh! Kuuma ilmestys! Toi hämmentyny Lolita-tyylinen suu auki poseeraus tekee aina vaan kuumemman! T: Mies
Joskus nähnyt Sabinan Turussa, todella näyttävä nuori nainen! Ja nuo kuvat yllättivät, positiivisesti. Ajattelin ihan erilaisia vähäpukeisia kuvia.. Nämä oli kivoja! Mielestäni Sabina on ollut hauska tv-ohjelmissa, huumorintajuinen. :)
Täytyy sanoa että mulla on myös omahyväinen kuva hänestä. Olin vielä hetki sitten töissä helsingissä yökerhossa jossa hän usein käy, ja ystäviensä kanssa tulivat mun tiskille ja siinä keskenään puhuivat kovaan ääneen "kuka se tyyppi oikeen oli, miks se tuli ees puhuun meille.... eihän se ollut niinku KUKAAN. Eikö se tiennyt ketä me ollaan?" . Ton tyylisesti meni keskustelu, jonka huipensi että kun heidän kanssaan yritin tilauksesta kommunikoida niin sain murhaavia katseita kun kehtaankin häiritä heidän keskusteluaan.. ja myös erittäin tyly käytös oli ainakin minua kohtaan.
tätä ennen olin pitänyt häntä ja sara sieppiä jalat maassa missinä, "vähän" muuttui käsitykset
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 02:38"]
Siellä Stockalla just näin viikolla, tympääntyneen näköisenä näpräsi kännykkäänsä. No ei ollut kyllä asiakkaita just sillä hetkellä mut onkohan toi ihan sallittua? Dermalogican osastolla oli myyjänä, sehän on just joku merkki iho-ongelmaisille:D
[/quote]
Onko Sabinalla kosmetologin tutkinto? En kyllä häneltä ostaisi mitään.
Sabina oli varannut itselleen ja siepille hotellin Italiasta kun olivat menossa Ibizalle. :D
Ei ehkä terävin muija mutta hauskaa seuraa ilmeisesti.
Itse ihailin Sabinaa ennenkuin törmäsin häneen baarissa. TODELLA huomionhakuinen ja katsoi ystävääni murhaavasti kun ystäväni sai miehiltä huomiota ja tönäisi ystävääni "vahingossa"... Anteeksipyyntöä ei kyllä kuulunut. Huoh.. :D
"Sabina Särkkä on ruma!" t. naiset
"Juuh elikkäs, miehet luo naisille ulkonäköpaineita." t. naiset taas
Olipa kivasti sanottu. Taidat olla henkisesti jälkeen jäänyt? Sinusta ei valitettavasti saa kovin fiksua kuvaa. Olet selvästi katkera ihminen?
Kamalia kuvia! Pidin tyylikkäimpänä ja kauneimpana naisena aikoinaan missimittelöissä, mutta nyt on kuva tästä neitosesta karissut. Kaunis vartalo naisella, mutta nuo poset aivan järkyttäviä.. Ja tuo suun typerä O-asento pilaa kaiken. Tyhmyyyttä vai pyrkyryyttä?