Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sabina Särkkä

Vierailija
23.06.2014 |

Toi Sabina Särkkä on tosi ruma.nenänreijät osoittaa kohti taivasta ja vielä ärsyttävä ääni ja taitaa olla tyhmä kun saapas.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 18:45"]

Katsokaa näitä uusia kuvia. Yhden ilmen pitkänaama: huuli pyöreänä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014091118653107_vi.shtml

[/quote]

Kuvankäsittely laulanut sen verran, että eipä noista kuvista voi sanoa yhtään mitään naisen kauneudesta... lähinnä näyttää piirroshahmolta.

Vierailija
42/90 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:37"]

Sabina Särkällä ei tule olemaan minkäänlaisia menestymisen mahdollisuuksia kv. mallimarkkinoilla puuttuvan leukansa vuoksi.  Tyttö on tuomittu erilaisiin suomalaisiin realityihin loppuiäksi mitä julkkiselämään tulee.

Noh, onneksi Sara Sieppi tekee seuraa...

[/quote]

Ilmeettömyys on myös ongelma, ja tietysti jo Sabinan ikäisenä 25-vuotiaana olisi vaikeaa yrittää uutena alalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Sabina on kivan poikamainen. Ei mikään miestennielijä vaan ns "hyvä jätkä".

En ole koskaan livenä tavannut.

Vierailija
45/90 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi upee ilmestys on livenä!

Vierailija
46/90 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä seksikäs. Ja olen nainen.

Vierailija
47/90 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Särkän lähikaupassa (tai ainakin kävi harva se päivä) töissä pari vuotta sitten. Tyrmäävän hyvännäköinen ilmestys verkkareissakin. Ei erottunut käytökseltään muista asiakkaista mitenkään.

En ole juurikaan seurannut Sabinan uraa "turhana julkkiksena", joten siihen en ota kantaa. Mitä useammasta tuutista joku ihminen puskee, sitä vähemmän mua yleensä kiinnostaa.

Vierailija
48/90 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit hiukset ja upeat sääret ja jalat kokonaisuudessaan. Mutta kasvoiltaan oudon näköinen, muistuttaa jotenkin sellaista piirrettyä anime-hahmoa, pitkä hyppyrinenä ja mitäänsanomattomat huulet, vaikka koittaakin niitä töröttää. Liian pienet tissit ja peppu.

Hänhän on vapaasti asettunut arvosteltavaksi, joten ei siitä voi valittaa. Minä taas en asetu arvosteltavaksi, vaan pidän vaatteet päälläni, joten minua ei saa arvostella. Jos itse arvostelen, niin mulla on vielä kauniimmat hiukset ja vielä upeammat sääret, isommat tissit ja peppu. Nenäni sen sijaan ei ole kaunokainen, vaan liian iso, mutta huulet täydelliset ja isot sini-vihreät silmät. Mutta mulla on jo ryppyjä silmäkulmissa ja pieniä raskausarpia alavatsalla...

Vierailija
49/90 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabina on alkoholisti, joka kerta kun törmään häneen baarissa on hirvees kännissä!

Vierailija
50/90 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabina on tommonen teinimäinen seksipakkaus wou! ;) T: Mies

Vierailija
51/90 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabina on leuaton, kuten Henna Kalinainen. Lisäksi Sabinalla on kamalat lurppasilmät ja ruma nenä. Kroppa myöskin huono. Näyttää joltain ulkoavaruuden olennolta koko eukko, hyi! Ja puheääni kuin jollakin tupakkaäijällä... Kannattaisi myös opetella meikkaamaan! On sellainen sottapytty ja liian tumma meikkivoide vanhentaa...

Vierailija
52/90 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se luulee ehkä itsestään vähän liikoja :)

Vierailija
53/90 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. Eikä muuten ole leukaa lainkaan, huomasin.

Vierailija
54/90 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja jokaisessa "muotikuvassaan" suu pyöreästi auki (ei siis mikään hammashymy), luuleeko hän että kasvot näyttäisivät kapeammilta tai jotain?

Vierailija
55/90 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te itse olette varmaan kaikki claudia schiffereitä.

Not.

Vierailija
56/90 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aika seksikäs. Mutta olenkin mies.

Vierailija
57/90 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta sabina on kyllä yksi kauneimmista näistä "turhista julkkiksista". tosi nätti! vaikuttaa vaan vähän tympeältä, mutta ehkä se on vaan tuo matala ääni ja helsinkiläinen puhetapa. 

Vierailija
58/90 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokkalla ainakin katsoi itseäni kuin halpaa makkaraa kun kävin häneltä kysymyssä missä myydään erästä tuotetta. Ei jäänyt hyvä kuva. EI myöskään livenä ollut niin kaunis, etenkin iho oli huono ja jotain läiskiä. Vartalo on kuitenkin hyvin mallimainen ja malliksi sopii paremmin kuin missiksi vaikka toisaalta ei oikein muita ilmeitä tunnu löytyvän kuin huulet pyöreänä tai silmät pullistuneena päästä. Miten olisi luonnollisemmat poseeraukset? Aito hymy niin että hampaat näkyvät?

Vierailija
59/90 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu huomannut että Sabinan ääni on TODELLA ÄRSYTTÄVÄ. Mun tekee aina mieli vaihtaa kanavaa ku kuulen että se puhuu. Sen äänen takia en tykkää siitä, semmonen nariseva ja tuntuu et on muutenki vähä ylimielinen. Siinä ohjelmassaki heti yritti Lindaa mustamaalata. "mitä toi täällä tekee kirjoittaa vaan blogia." No mitäs sä täällä teet?!? Oot osallistunut hei missikisaan niin siitäkös sä nyt sit julkkis oletkin? Pakko sanoa että olin kyllä Lindan puolella joka on kuitenkin tunnettu fitness maailmasta.

Vierailija
60/90 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 18:45"]

Katsokaa näitä uusia kuvia. Yhden ilmen pitkänaama: huuli pyöreänä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014091118653107_vi.shtml

[/quote]

naamassa jotain pielessä, mutta pillu näyttää noin vaatteet päällä todella kiinnostavalta ja kauniilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan