Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi olevansa vähän rakastunut minuun 1kk jälkeen

Vierailija
12.11.2023 |

Onko epäilyttävää? Siis liian pian?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti, juokse ja lujaa.

Vierailija
2/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä meni kans about kuukaus. Nyt se vielä makoilee tuossa viereisellä sohvalla näin 19 vuoden jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä!

Vierailija
4/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastuin tosi nopeasti sitten kun lopulta tapasin oikean ihmisen. Ja vastapuoli tunsi samoin. Ehkä ette ole kuitenkaan oikeita toisillenne jos joudut täällä kyselemään. 

Vierailija
5/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille piparia ja pyllyä

Vierailija
6/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ihmiset ilmaisevat tuntemuksiaan eri tavoin. Toiset ovat varovaisempia kuin toiset. Me päätettiin ensitreffeillä, että vaimo muuttaa perässäni Suomeen. Melkoista riskibisnestä, mutta se kannatti, kun yhteiseloa on takana yli 20 vuotta. Tiedä sitten, missä kohtaa puhuttiin rakkaudesta. Viimeistään siinä vaiheessa, kun piti karkoituksen uhalla kiireesti mennä naimisiin.

Vierailija
7/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan osannut erottaa ihastumista ja rakastumista. Siis rakastamisen ymmärrän, joka on sitä aikaa alkuhuuman jälkeen. Mutta että ero ihastumisen ja rakastumisen välillä! Ihan samalta tuntuu. En tiedä pitäiskö sitä jotenkin koittaa erotella aivan alun tunne, että kokee toisen viehättävänä ja kutsua sitä sitten ihastumiseksi ja vasta hetken päästä rakastumiseksi? Kun mulla menee ns. jalat alta ihastuessa, niin tunnen sen rakastumisena. Voisin hyvin sanoa toiselle, että olen rakastunut sinuun. En toki sano, koska ihmiset pelkää tuota termiä jostain syystä. Parempi puhua vain ihastumisesta, vaikka maailma on pelkkiä sydämiä ja mielessään sitä kuvittelee jo loppuelämää yhdessä. 

Vierailija
8/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän... Ei sentään palavasti.... Vaikeaa se on ollut joskus itsekin asetella sanani ja kuvata tunteeni naiselle kun olen ollut häneen enemmän ja vähemmän ihastunut ja kuvitellut ja luullut, että nainen olisi myös minuun huomatakseni vain, että kaikki on vain ollut omaa haavettami ja unelmaani kun nainen on halunnut edetä kanssani kaveriksi tai ystäväksi ja tai jotenkin muutoin kanssani parisuhteeseen.

Vierailija
9/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan halua liioitella, hyvä mies.

Vierailija
10/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sille piparia ja pyllyä

Tiedätkö edes mistä tulee tuo sana pipari? Mitä se pipari muistuttaa?

Vierailija
11/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun tunnustaa rakkautta niin nyt sinun pitää antaa sille pillua.

Vierailija
12/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kun tunnustaa rakkautta niin nyt sinun pitää antaa sille pillua.

Mene jo pikkanen nukkumaan 🍼

Vierailija
13/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse rakastuin tosi nopeasti sitten kun lopulta tapasin oikean ihmisen. Ja vastapuoli tunsi samoin. Ehkä ette ole kuitenkaan oikeita toisillenne jos joudut täällä kyselemään. 

Mietin itsekin aiemmin että olen rakastunut häneen, mutta en ole varma voinko vielä luottaa häneen täysin.

Tilanne on mutkikas tavallaan. Minun luottamus ei tule heti.

Mutta siis uskon kyllä että hän voi olla rakastunut. Sanoin itsekin sen hänelle takaisin, mutta minun täytyy vielä jatkaa tutustumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme