~*~*~*~ Tonskien helmikuu ~*~*~*~
Edellisellä pinolla oli jo sen verran mittaa, että aloitanpas uuden. Tässä viimeisimmät jutut:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=12254197&p=1&mpage=6&tmod…
Kommentit (72)
No voi hämäryyksien hämäryys... Pitkäpinnaisuuden huipentumana päätin kuitenkin tehdä testin aamusella, lähinnä ajatuksena katsoa se nega, ja päästä miettimästä näitä oireita, tai siis niiden katoamista.
Tuli sitten tikkuun oikein hailakka viiva, siis haamu. Tai on siinä väriäkin, mutta himmeääkin himmeämpi viiva. Ja nyt on varmaankin jo dpo 12. Testinä mammaksin erittäin herkkä. Mun mielestä pitäis näkyä jo selkeämpi plussa, jos ois oikeesti plussa. Kerran aikaisemmin esikoista " tehtäessä" on ollut ihan hailakka viiva testissä, ja siitä seurasi varhainen km. En siis todellakaan tiedä mitä ajatella...
No, kai se on pakko vaan odottaa pari päivää, ja testata maanantaina, niin kuin alunperin oli ajatuksenakin. Malttamaton idiootti minä, pöh!
Sellaista sekavaa omanapaista. Nyt meen näyttämään " viivaa" miehelle, joka heräilee eilisen saunaillan jäljiltä...
Lauantaita vaan kaikille,
Koala kp 33/30-35, yk 1
Koala: Ohhoh, johan nyt kinkkisen pistit! Oletko aiemmin testannut mammaksilla? Kyllähän tuo siltä vaikuttaisi että raskaana olet! Mutta kannattaa varmaan testata myös sellaisella testillä jossa ei ole viivanpaikkaa, esim. Aconilla. Mammaksista minulla ei ole kokemusta, joten en tiedä onko siinä viivanpaikkaa. Toisaalta joskushan viiva ei edes vahvistu, vaan näyttää hailakkaa koko alkuraskauden ajan. Ihan mieletöntä jos tuo pitää paikkaansa! Mä varmaan sinuna testaisin jollain muulla testillä enkä malttaisi odottaa maanantaihin :D
Sonteri: Mä en edes huomannut tuota sun mokaa kun itsekin heinis olen, heh :) Harmi että tässä kierrossa ei teillä natsannut, mutta pidetään lippu korkealla ja toivotaan että jo ensi kierrossa natsaa! Koittakaahan toipua flunssasta ja katseet vaan tulevaa kohti. Voihan olla, että kun imetystä lopettelet niin sitten tärppääkin heti :)
Omaa napaa: Mä vielä itsepintaisesti kieltäydyn laskemasta kiertopäiviä, joten en niitä tähänkään merkkaile. Menkat on nyt loppu ja katsellaan mitä tässä kierrossa tapahtuu. Mullahan oli menkat 6 päivää myöhässä ja vuotopäiviäkin oli jopa 8, joten voi olla että hormonitoiminta on hieman sekaisin. Mutta ovulaation olen tunnistanut joka kerta synnytyksen jälkeen, joten täytyy vaan bongailla sitä.
D.O.
[color=D87093] Iloista pakkaspäivää Tonskille! Ulkona tosiaan onpi jonkin verran pakkasta, joten nyt alkaa jopa ihan tuntua talvelta:) Tosi kylmältä kyllä tuntuu, vaikkei miinusasteita kuitenkaan niin hirmupaljoa ole...
Meillä oli eilen miehen kanssa harvinainen vapaailta:) Vietiin poitsu ekaa kertaa hoitoon mummulaan illaksi (asuvat samassa kaupungissa). Käytiin sitten ukkelin kanssa rauhassa kaupassa kaksistaan, ostettiin hampurilaisateriat ja muuta herkkua, käytiin kotona sitten saunassa ja katseltiin telkkaa ihan rauhassa ja herkuteltiin:) Oli kyllä mukava ja rentouttava ilta!!! Täytyy kyllä silti myöntää, että mulle kerkisi jo ikävä kuitenkin iskeä ja oli ihana hakea poitsu sitten kotiin mummulasta<3! Olivat kyllä huippuhyvin siellä pärjänneet ja isovanhemmat olivat ihan tohkeissaan, kun saivat viettää aikaa pojan kanssa:)!
Omassa navassa ei mittään kummoisia. Ovis on ollut ja mennyt...nyt vaan piinaillaan! Voi että, kun toivoisin nyt tärppiä! Nyt on pakko tärpätä:)!!!
Huih...Koalalla on jänskät paikat! Toivottavasti viiva vahvistuu!!! Varovaiset onnittelut jo nyt kuitenkin:)!
Heippa!
~ ♥ ~ Viipuli kp21/30 tai jottain ~ ♥ ~
jA OIKEIN MUKAVAA ALKANUTTA VIIKONLOPPUA KAIKILLE!
Täällä ei varsinaisesti aurinko ole alkanut paistaa risukasaan vaan sain tänään aamulla herätessäni huomata et multa ei tule YHTÄÄN ääntä JEE! Hirvittävä yskän röyskytys on vienyt äänen mukanaan. Tulepaahan meikeläisen osalta hiljainen viikonloppu, taitaa olla miesväki hyvillään ;)
Hiiva näyttää ehkä hieman paremmalta päivä päivältä, että ehkä se siitä, en tosiaan tiedä... Jos ei pian helpota niin onhan se toki mentävä tarkistamaan ettei ole mitään muuta. Mulla on ollu kans hiiva tasan kerran joskus antibiottikuurin kylkiäisenä ja jatkuvana riesana esikoista odottaessa. Mies onkin kiusannu et olet varmaan raskaana kun sulla on toi kauhea yskä ja toi hiiva!! (Esikoista odottaessa sain ennen raskausplussaa ihan megalomaanisen yskän jota kesti 6kk rajuna ja loput 3kk lievempänä) Mutta enpä tiedä, jotenki ei vaan muuten tunnu siltä... Tietty salaa toivon sitä, mut samalla oon yrittäny olla mahdollisimman cool.
Kiitos selvennyksestä (dpo) en ollutkaan sitä aiemmin kuullut, selitystä siis ;)
Tää on mukava pino ku kaikki on niin aktiivisia :) Toivottavasti haamut kääntyy vahvoiksi plussiksi ja vasta testaavat saavat mahd paljon plussia!!
Hyvää viikonloppua kaikille!!
Adelein dpo 10 ;)
varovaiset onnittelut koalalle. Lisää piinaa sulle mutta silloiin kun tein neidiltä testin tein just sen noilla mammaksin testeillä. Sinä päivänä kun tuntui että vois olla tärpänny tuli haamu ja parin päivän päästä tuli jo erotettava. Vasta vajaan viikon päästä tuli vahva viiva. Jos vaikka sullakin olis niin alussa ettei vielä kovasti hormoonia eritä. Tein testin siis niillä tikuilla. Tilasin muuten nytkin niitä samoja testejä. Parin viikon päästä sitten testailen. :)
Pitkästä aikaa, tuntuu kuin olisi ollut iäisyyden nettipimennossa, vaikka eihän sitä kestänyt kuin 5 päivää.
Terveisiä Vuokatista, oltiin siellä talvilomareissulla ystäväperheiden kanssa. Meitä oli 10 aikuista ja 5 lasta samassa mökissä, joten hulinaa riitti. Lapsista 3 oli vuosikkaita, ja 2 vähän vajaa 3v. Olihan tuo mökkikin iso, 200m2, jokaiselle perheelle oma makkari jne, joten olo ei käynyt kuitenkaan ahtaaksi. Tosi hauska ja rentouttava reissu kyllä oli!
Tännehän oli tullut paljon uusia, lämpimästi tervetuloa vaan kaikille!
Kamomillalla oli hyviä kuulumisia ultrasta, hienoa!
Sonterille pahoittelut menkoista :/
Plussatuulia kaikille piinailijoille!! Eiköhän se olisi aika saada tähänkin pinoon pitkästä aikaa plussia!
Täällä elellään piinapäiviä. Oireita ei ole vielä ainakaan havaittavissa. Katsellaan..
Viipero kp 24/~28-30
Koalalle on täällä peukut pystyssä että se viiva vielä vahvistuisi!!
Lupaavaltahan tuo näyttää :)
Koalalle peukkuja kovasti, että se kunnon plussa sieltä pärähtäisi.
Viiperolle tervetuloa takas reissussta. Ihan kateeks kävi, kun täällä Helsingissähän sitä lunta ei oo yhtään.
Viipulinkii vapaailta miehen kans kuulosti ihanalta. Jospa myökii jossain vaiheessa päästä nauttii illasta ihan kahestaan.
ON: Nyt ei tullut sitä pahaa ketutusta. Tosin aikamoiset kuukautiskivut on ollut. Eikös niitten pitäs helpottaa synnytyksen jälkeen. Kovasti tuota vuotoakin taas tulee, vaikka ainahan miula on runsaat menkat ollu. Toivottavasti pian tärppäis sillä en mie näistä " tähti" -päivistä niin kauheesti nauti.
Sonteri yk5 kp4/30-33
korjailee kun lipahti vähän noita kiertopäiviä.
Siis kp3 menossa.
jos täti ei oo kurvannu ennen sitä. Pientä vaaleanpunaista tahraa on ollut pikkuhousuissa muutaman päivänä, mutta en voi olla varma onko se kuitenkin tosta hiivasta tai jostain muusta limakalvovauriosta... No huomenna sen näkee. Painon tunne alavatsalla on lisääntyny, mut rinnat ei oo oikeastaan ees sitä vertaa kipeet ku yleensä ennen menkkoja. Ovis plus tuli 27pv:n kierron mukaan, joten jos tärppi on tullut pitäis kait huomenna näkyä edes jotain haamua.
Yskä on edelleen ihan tautinen ja ääntä tuskin tulee, joten töihin ei oo huomenna asiaa.
Mulla on muuten aina nää viestit tälläistä omaa napaa, ku en ole vielä oppinu teidän muiden nimimerkkejä vaikka luenkin kaikkien viestit tarkkaan, sorry :(
Adelein yk 4 kp 26/28-30
Onnea plussan metsästykseen VIIPEROLLE, ADELEINILLE ja VIIPULILLE! +++ Toivottavasti ahkerointi vaakatasossa tuottaa toivottuja tuloksia ;D
Ja ONNEA PLUSSASTA KOALALLE!! :) ♥ Plussa se on haaleakin plussa, nyt vain pidetään peukut pystyssä että pikkuisella on riittävästi vauvaliimaa matkassa, että pysyy kyytissä ainakin seuraavat 36 viikkoa! :)
En edes viitsi kirjoittaa sitä samaa vanhaa virttä tähän, kaikki tietää jo ;D
Mun kierto on mennyt aivan sekaisin. Nyt on kolmas kierto synnytyksen jälkeen (meinasin kirjoittaa kiero, ja sitä se kyllä on) ja kp on 37 (ennen raskautta 25-29 pv). Eka kierto oli 34, toka 24 ja nyt tosiaan jo 37. Tää on mulle ennätyspitkä (kun luulin jo tuo 34 päiväisen kierron olevan). Ei tajua :O Saa nähdä kuin pitkä rtästä kierrosta tulee, kun ei ole yhtään menkkaolo vielä(kään).
Johtuukohan imetyksestä, että kierrot on mitä sattuu? Imetän siis vielä Sampoa päivin ja öin. Vähän kyllä mietityttää, että kuinkakohan kauan raskautumisessa (sitten joskus) kestää, jos kierrot on näin epäsäännöllisiä? :O No, sen näkee sitten.
Mutta TSEMPPIÄ PIINAILIJOILLE! +++ :)
Han
Kiitos kaikille tsemppaamisesta ja onnitteluista!!
Kyllä täällä on niin mukavaa ja aktiivista porukkaa, että pakko teidän on kohta tulla o-puolelle pitämään pinoja pystyssä;)
Mukavaa viikonloppua ja niitä plussatuulia!!!
Toivoo Kamomilla rv 12+2