~*~*~*~ Tonskien helmikuu ~*~*~*~
Edellisellä pinolla oli jo sen verran mittaa, että aloitanpas uuden. Tässä viimeisimmät jutut:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=12254197&p=1&mpage=6&tmod…
Kommentit (72)
just. mitähän mäkin täällä pinossa teen;) no, paljastuupa nyt kaikille että mäkin käyn teitä vaklailemassa;)
mutta pakko oli tulla tota dreamonea moikkaamaan! Silloin kun mä odotin Ronjaa niin tais olla ihan päivä tai pari eroa la:ssa? Mutta ihanaa, että vaikka teillä ei sillä kertaa pikkuinen matkassa pysynyt, niin nyt sullakin on siellä oma pikkuinen nyytti piristämässä:) Voin suositella että tää on oikein kivaa porukkaa:) Varsinkin kun tammenterhot katos niin enskoihin mä sitten kotiuduin.
Tsemityksiä myös muille, ja harmi kun aa:lle taas pamahti ferrari kylää.
tikru ja Ronja
[color=D87093] Ihan ekaksi suurensuuret pahoittelut AA:lle:( On kyllä tosi surullista, että kuukausi toisensa jälkeen toivonhippuset aina katoavat ulottumattomiin:( *halaus*
Tervetuloa Tonskiin DreamOne! Ja paljon plussaonnea!
Oma napa: Tänään tuli ovistestiin aika tasavahvat viivat (testiviiva ehkä ihan pienen hitusen heikompi kuin kontrolliviiva). Huomenna varmaan (tai jo varmaan tänään illallakin) testiviiva on vahvempi. Elikkäs ovis tapahtuu siis ihan lähiaikoina:) Jippii! Hassua muuten, että synnytyksen jälkeen mun menkat ovat olleet joka kierto säännölliset (30 päivää) ja ovis nähtävästi tulee paria päivää aiemmin kuin aikaisemmin (siis ennen synnytystä). Mun kierto ennen synnytystä oli lähempänä 34 päivää...aina. Nyt siis lyhentynyt:)
Rentouttavaa viikonloppua kaikille!
~ ♥ ~ Viipuli, kp13/30 ~ ♥ ~
AA, ei voi muuta sanoa kuin että :((( Todella todella harmillista :( Jatkuuko teillä kuitenkin vielätämän kierron ajan yritys vai? Lohtu- ja tsemppihalit täältä!! ♥
Ei muuta, VIIPULILLE *bdbd* että oviksen bongaaminen tuottais tulosta!
Han -kovassa kuumeessa- ;)
Tein apteekin oman testin ja se oli sitten nega, huh! Nyt sitten vaan ootellaan menkkoja :) Tänään jo lupaavasti juilinut mahaa.
AA, olen todella pahoillani. Se on jotenkin nin lamauttava tunne kun taas tulee menkat vaikka on jo vaikuttanut tosi lupaavalta. Oletko koleillut sitä omenaviinietikkaa? Suosittelen kokeilemaan. 1-2rkl /pv lasiin vettä. Itselläkin se toi plussan, vaikkakin oli sitten ku. Tosi monella jotka on kärsineet lapsettomuudesta vuosia on tuo omenaviinietikka auttanut. Minä vannon sen nimeen täysin.
Monet sanoo että on ollut siinä kirrossa missä ovat käyttäneet tuota etikkaa niin ollut tosi selkeä ovulaatio (ällö varoitus) eli tullut kunnon limat ja selvästi erottaneet irtoamisen.
Eipä tässä nyt sitten tällä erää muuta. Mukavaa viikonloppua kaikille.
T: Ull-Maij kp 29/??
Tosi kurja juttu! Mä olin jo ihan varma että teillä olis tärpännyt. Mutta kokeile sitä omppuviinietikkaa. Mä aloitin heti km:n jälkeen sen ja bongasin heti jo selvän oviksen. Tsemppiä! Älä vielä heitä kirvestä kaivoon :)
DreamOnelle tervetuloa! Mulla on kanssa kaks km:noa takana :(
Viiperolle kanssa mega tsemppaukset! Kokeile kanssa sitä omppuviinietikkaa. Jos sulla vaan kestää kauemmin synnytyksen jälkeen raskautuminen. Se viinietikka juttu vois auttaa.
Hyvää viikonloppua kaikille!
Hermione kp?
Voi harmi AA... niin toivoin että teillä olis viimein tärpännyt! Tuli tosi surkea olo päivällä kun luin sun uutiset :( Toivotaan että vielä saisitte tilaisuuden, onko armonaikaa kuitenkin vielä?
DreamOnelle tervetuloa mukaan tähän mukavaan porukkaan :)
On meillä esittelypinokin, ja kerran sitä etsinkin mutta en enää löytänyt. Voiko se kadota jos tippuu liian alas, tietääkö kukaan? Tai sitten en vain huomannut sitä.
U-m, hieno juttu ettei testi enää näyttänyt haamuja. Nyt vain uuteen kiertoon pian! Samoin Hermione, toivotaan että pian pääsette tositoimiin.
Viiipulin kanssa mennään taas lähes samoissa. Otetaas nyt sitten molemmat plussat tästä kierrosta, eikös. Saa sitten kaikki taas sekoittaa meidän nickit tuolla o-puolella kun mennään samoilla viikoilla :)
Voi Han, kunpa sinäkin pääsisit pian jo kuumeilemaan!! Eikö sitä miehusta saisi millään konstilla pehmitettyä että pääsisitte vähän aikaisemmin aloittamaan? :)
Hermionelle kiitos tsempityksestä! Paremmalla mielellä täällä taas ollaan. Onhan tämä vielä ihan normaalia, ettei puolessa vuodessakaan kaikilla tärppää. Sitä vain oli odotukset niin korkealla kun eka raskaus tärppäsi lähes heti. Ehkä pitkä imetyskin vaikuttaa vielä jotenkin, ja putosihan mulla imetysaikana rutkasti painokin (tosin tullut jo melkein kaikki takasin), tuossa nyt jotain mahdollisia syitä (jos sellaisia on) sille, että raskaus antaa odottaa itseään.
Tässä kierrossa olen juonut greippimehua, sitä join silloin kun Aleksikin sai alkunsa. Aika hyvät mahtavat olen bongannut tässä viime päivinä, joten toiveikas olen siinä suhteessa. Tosin litkinhän mehua kolmannessa kierrossakin, tuloksetta.
Olen kyllä miettinyt tuota omenaviinietikkaa, sitä voisi kokeilla seuraavassa kierrossa. Mistä sitä saa? Ihanko marketista, vai jostain luontaistuotekaupasta?
Hih, limoista tuli mieleen, että aika hassua kun me miehuksen kanssa kilpaa bongaillaa noita limoja. Mies vain nelijalkaisten kantturoiden peräpäästä :D Mutta on ainakin yhteiset intressit ;D
Juuh, ovista en taaskaan ole mitenkään selvästi ainakaan havainnut. Peittoja on kyllä pöllytetty ja tullaan sinnikkäästi pöllyttämään.
Nyt nukkumaan.
Viipero kp 16/25-33
Moikka Tikru! Olipas kiva bongata viestisi! Meillä oli tosiaan silloin tammikuussa LA:t lähekkäin ja paljon muitakin yhtäläisyyksiä muistaakseni löytyi. Mitenkäs teillä on Ronjan kanssa sujunut? Oletko vielä kotosalla tytön kanssa?
Viipuli: Kiitos plussaonnen toivotuksista! Minullakin muuttui kierto hiukan synnytyksen jälkeen. Aiemmin oli tasan 28 päivää, nykyään 29 päivää. Ja vuoto alkaa aina tiputtelulla, joten alkamispäivää on aina vaikea määrittää. Mutta onneksi ovulaation tunteminen on vahvistunut, joten sehän riittää. Niitä tuntemuksia alankin tässä siis seurailemaan ennemmin kuin kiertopäiviä. Tsemppiä petipuuhiin!
Hermione: Keskenmenot on todella ikäviä ja varmasti surullisimpia kokemuksia naisen elämässä. Ainakin minua ne ovat syöneet henkisesti todella paljon. Toki ne pelottavat edelleen, mutta yksi jo olemassa oleva lapsi antaa ihan uudenlaista toivoa tähän yritykseen.
Viipero: Kiitos tervetulotoivotuksista! Luulisi ettei se pino vaan katoa taivaan tuuliin. Minäkään en haulla löytänyt kun näitä pinoja, esittelypinkkaa ei näkynyt missään. Olisi niin paljon helpompaa lueskella sieltä minkä merkkisiä ja mallisia esikoisia teillä muilla on :) Mutta jos viitsitte niin voittehan te esikoisistanne kertoa hieman tälle ummikolle!
Se on sitten kaikilla " kantturoilla" samat huolet limojen suhteen, heh. Tosin nuo nelijalkaiset eivät taida niin kovaa stressiä raskautumisesta ottaa kuin me kaksijalkaiset :)
Milloinkas teillä muilla muuten saa tulla jos on tullakseen-asenne on muuttunut hampaat irvessä puurtamiseksi? Itse kun mietin että nyt tässä alkuvaiheessa on vielä tällainen huoleton " raskaus olisi ihan kiva yllätys" -asenne, mutta pelkään että jo yhden kierron jälkeen minusta kuoriutuu se hullu tikuttelija. Aaargh!
Minulla oli 6 päivää kuukautiset myöhässä ja kolme päivää sitten alkoi vuoto. Kaksi kertaa ehdin jo testatakin. Minähän vielä imetän, mutta menkat alkoivat kaksi kuukautta synnytyksen jälkeen ja ovat siitä lähtien olleet säännölliset. Sen takia olinkin ihmeissäni kun niitä ei kuulunut. Toki imetys saattaa häiritä kiertoa, ihmettelin vain että miksi säännölliset yhtäkkiä alkoivat temppuilla. Mutta hyvä kun alkoivat niin päästiin uuteen kiertoon!
Viikonloppuja kaikille!
DreamOne
PS. Tuosta esittelystä jäikin aiemmin pois, että minä olen 30 ja mieheni 27.
Mä oon ostanut ihan S-marketista ihan tavallista Rainbow omppuviinietikkaa. Mä juon sitä tököttiä myöskin sen takia että mulla on talvisin tosi kuiva iho ja sen pitäis auttaa siihenkin. Niin ja sitten sn pitäis auttaa painonhallinnassakin. Mä kun olen lihonnut niin paljon yhtäkkiä että painan samanverran kuin Milon loppuraskauden aikaan :O
Hihhih! Vähänkös hauska yhteinen harrastus teillä on sun miehen kanssa :D Nauroin ihan kippurassa kun luin sun juttua!
Hermione
pahin ketutus on mennyt ohi ja positiivisella mielellä jatketaan, mä oon tullu siihen tulokseen että koska raskautuminen on näin viakeää, en aio lopettaa yrittämistä ennenkuin natsaa, menköön sitten syteen tahi saveen duunin kanssa.
Mä epäilin jo ennen ainoa endometrioosia ja taasen nuo epäilykset vahvistuvat, joitain oireita on mutta ei kaikkia. tutkimuksiin en viitti ainakaan vielä lähteä, sillä kipuja ei ole kun kuukautisten parina ekana päivänä.
tsemppiä kaikille ja plussa tuulia sopivasti, toivottavasti jollakulla tärppää !
aa
Jaahas, jaahas..
AA: isot pahoittelut typeristä menkoista! =/ Hyvä kuitenkin, että päätitte jatkaa yritystä. Tosiaan kun ei sitä koskaan tiedä milloin tärppää niin on mukavaa, että lapselle on nyt " jatkuva lupa" tulla duunista ja muista huolimatta. Kyllä se elämä aina sitten loksahtelee uomiinsa.
Han: no jos viimeistään kesällä aloitatte yrityksen niin voittehan samalla alkaa heti?! =)
Viipero: mulla on aina välillä ihan samanlaisia aatoksia. Kun mullakin ollut kaikkea hässäkkää ja alkaahan tässä tota ikääkin olemaan ym., mutta yritän ajatella, että jos pahin tapahtuu ja toista ei suoda niin Luojan kiitos saatiin Emiliina. =)
Tähkä ja DreamOne: lämpöisesti tervetuloa kirjoittelemaan tänne meidän kanssa! =)
Sonteri pääsee nyt piinailemaan! bdbd
Viipulilla kuulostaa kans tilanne hyvältä! =) bdbd
Meillä oli aika ärsyttävä riita eilen miehen kanssa ja lähdin iskän luokse sitten viilentämään tunteita..tosi kivaa kun se asuu tossa pihan toisella puolella..=) Sovittiin toki sitten kun tulin tunnin kuluttua takaisin ja mä menin sitten heti nukkuun Emiksen jälkeen. Mies sitten köpötteli perään yläkertaan ja sanoi hymyillen, että " tulin nyt tekemään sen vauvan." =) hihhih. Silläkin siis ajatukset vauvassa..=)
Nyt ei muuta kun Emis sohii tässä ja pitää lähteä puurontekoon..=)
Plussataan nyt pikaisesti KAIKKI!!! =)
t.poppis kp12/~34
Se on uusi viikko aluillaan.... piinaviikko!!
AA tosi hyvä päätös jatkaa meni työhommat syteen tai saveen. Itekin kohta muutetaan eri paikkakunnalla. En oo vielä aatellu työkuvioita, mut niitten takia en meinaa yritystä lopettaa. Kuiteski ku haaveena on useempi lapsi ja ei ne niin vaan tule. Tsemppiä ja plussa tuulia seuraavaan kiertoon.
Tervetuloa vaan uusille joukkoon miunkii puolesta!!
Poppiksella sitten tuotti riitely hyvän lopputuloksen. ;o) Toivottavasti plussatuulet puhaltaa sillä asenne on miehelläskin ainakin kohdallaan.
Joo oon kans Viiperon ja Poppiksen kans samoilla linjoilla, et jos tää ei toa tulta alleen niin onneks on tuo yks ihanainen pieni mies meijjän elämässä. Eihän se Miskakaan helpolla alkuun lähteny ja voi olla et se oli joku tosi onnenkantamoinen joka sattuu vaan kerran elämässä kohdalle.
Joo piinapäiviä tässä mennään, mut oon koittanu olla aattelematta koko asiaa. Tosi helppoo... plääh!! No onneks tuo lähestyvä kodin valmistuminen ja muutto vähän pitää ajatukset poissa tästä vauvaprojektista. Ei niin kerkee kytätä kaiken maailman oireita kuten viime kierrossa ja sitten tippukin taas korkeelta ja kovaa.
Mutta kovasti plussia meille!!!!
Sonteri kp 27/31-33 yk4
AA, onpa kiva kuulla että oot jo paremmalla mielellä ja että yritys jatkuu!! :) Tosi hieno juttu!
POPPIS, sovinto-sitäitteään- ;) Tiiäks, oon just sitä yrittänyt miehelle selittää, että sama kai se on aloittaa nyt yrittäminen, jos kumminkin viimeistään parin kuukauden päästä jätetään ehkäisy pois, mutta ei :/ Pitää vain odotella siis.
SONTERI, tsemppiä piinailuun!! *bdbd* Onko mitään tuntemuksia ollut?
Eipä mulla taaskaan muuta ku HEIPPA!
Han
Han eikun tosi toimeen vaan. Mitäs sitä oottelemaan, jos toinen ois kuiteski tervetullut.
Oireita en oikein haluis aatella kun viime kierrossa oli olevinaan jos jonkinmoista raskauteen viittaavaa. Sitten ku täti kurvas kylää niin kyllä taas ketutti. Nyt on kyllä taas alavatsaa jomottanut menkkamaisesti eilisestä, et turhan aikasin enteilee, jos täti meinaa taas tulla kylään. Muuten en osaa sanoo. Vähän taas paleltaa ja väsyttää, mut 7kk vanhan äitinä millos ei väsyttäs. ;o) Ei auta kun katella ja ootella.
En muuten muista et ekassa plussassa oisin kovasti oireillu ennen ku plussan jälkeen alko väsy, etovaolo ja ilmavaivat. Sillon vaan ootti menkkoja, et ois päässy loput hormoonikokeet ottamaan. Toivotaan tietysti kovasti sitä plussaa, kun miun yks hyvä ystäväkin on raskaana ja esikoisen on määrä syntyy elokuussa. Ois sit saman ikäset pienet meillä.
Sonteri ja piinailu jatkuu.....
...ja liityttävä joukkoon, jos vaan sopii? Täältä kun löytyi " vanhoja tuttuja" (DreamOne). Ja ainaskin Sonterilla näyttäisi olevan saman ikäinen esikoinen, kun tuo meidän poika (7,5kk).
Taustaa lyhyesti: todella raskaan myöhäisen km:n (kaksoset) ja siitä n. vuoden yrityksen jälkeen saatiin tuo iki-ihana pikku-mies, joka siis syntyi juhannuspäivänä 230607.
Nyt ajateltiin, että kyllähän toinen lapsi saisi tulla, jos vaan suinkin on tullakseen. Ja rauhallisesti piti aloittaa " yritys." Pöh, täällä heti piinailen ihan kympillä, ja eilen tilasin jo raskaustestit valmiiksi... Viikonloppuna pitäisi tädin tulla, tosin olen kyllä onnistunut kehittämään jos jonkinlaisia raskausoireita. Siinä olin esikoista toivottaessakin erityisen hyvä, joten täytyy nyt malttaa mielensä.
Sellainen omanapainen esittely, nyt meneillään kp 29/30-35 ja siis yk1.
Terkkuja kaikille,
Koala
[color=D87093] Omaa napaa heti alkuun:
Hih, tänään vasta tulikin se tositosi vahva viiva ovistestiin! Mä luulin, että se ois tullut jo useampi päivä sitten:/ Ihan hassua! Siis muutama päivä sitten (joskus viime viikolla, oiskohan ollut kp 13) testiviiva oli ihan melkein samanvahvuinen kuin kontrolliviiva ja mä jo aattelin, että se voisi jopa olla sen vahvuinen, että olisi ovisplussa. Noh, mä sit jatkoin kuitenkin oviksen metsästystä, kun ajattelin varmistaa asian...odottelin, että jos tulisi se täysin selvä ovisplussa. Ei se sitten tullutkaan tikkuun vasta kuin tänään:D Ja nyt olisi siis kp17. Apuva, mitä jos mulla onkin ollut 2 ovista tässä kierrossa (onko se ees mahdollista?!):D Pupuilut siis jatkukoon (ollaan menty mooooonta päivää nyt jokapäivätahdilla) ja peukut pystyyn:)!
Täytyypä vielä kertoa ja kehuskella, että miten ahkera olenkaan viime päivinä ollut *oma kehu haisee* :) Mullahan on siis gradu kesken ja tarkoituksenani oli nyt äippälomalla sitä väkertää PALJON. No joo, laiskiainen kun olen, en ole siihen koskenutkaan koko " loman" aikana:/ Paitsi nyt! Jiiiihaa! Ostettiin mun opiskeluja varten viime viikolla kannettava tietsikka ja se sai mun motivaation gradua kohtaan jollain ihmekonstilla heräämään:)) Nyt olen siis joka päivä aina vähän kerrallaan työtä tehnyt...jospa se joskus jopa valmistuisikin=)
Tervetuloa tonskailemaan Koala! Sullahan on siellä oikein jännittävät paikat meneillään! Plussaonnea!
Ull-maij: Hyvä, että testi nyt näytti sitten negaa:) Onkos menkat jo alkaneet?
Viipero: Jeps, nyt otetaan molemmat plussat tästä kierrosta, niin muut pääsevät sekoittamaan taas meidän nimimerkit tuolla o-puolella:D Hyvä idea! Sovittu:) Plussaonnea!!!
DreamOne kyselit tuosta, että milloin yritys muuttuu " hampaat irvessä" puurtamiseksi:D Noh, meillä oli tarkoituksena ottaa ihan rennosti nää ekat kierrot, tulee jos on tullakseen -asenteella eteenpäin. Mutta kyllä se jo heti ekan kierron jälkeen muuttui vähän totisemmaksi yritykseksi ja väkisinkin tulee laskettua kiertopäiviä ja piinailtua. Ei meillä kuitenkaan hampaat irvessä onneksi tätä vauvailua harrasteta:) Ihan mukavaa puuhaahan tämä kuumeilukin on (vaikka tietenkin kaikista ihaninta olisikin, jos se vauva tuonne masuun kasvamaan pian lähtisi) :)
AA: Kiva, että jatkatte yritystä ilman aikarajaa:) Peukut pystyssä pidän, että teillä pian tärppäisi!!!
Poppis: Hihii... Toi " tulin nyt tekemään sen vauvan" oli aika hauska:D Toivottavasti puheet osuvat oikeaan:)!
Sonterille tsemppiä piinailuun ja paljon plussapöllähdyksiä!
Hermione ja Ull-maij (muistanko oikein?) puhuivat tuosta omppuviinietikasta... Voisin kyllä minäkin kokeilla sitä joskus, jos ei tärppiä tässä tule:)
Han: Toivottavasti pääsette pian oikein kunnolla kuumeilemaan!
Mä pääsen tänään shoppailemaan siskon kanssa kahdestaan! Ihana päästä hypistelemään vaatteita ihan rauhassa, ilman että joku rakas pikkuihminen " pakottaa" kiirehtimään ja lähtemään kotiin:D
Plussaonnea ihan kaikille!!!
~ ♥ ~ Viipuli, kp 17/30 ~ ♥ ~
tai alkaahan tuo keskipäivä jo olla. Pikaseen kun Miska vielä nukkuu partsilla ja tunnin päästä meillä ois taas BabyLatin tanssitunti.
Koalalle tervetuloa joukkoon kuumeilemaan ja piinailemaan. Joo Miska on pari viikkoo nuorempi kun teijjäin poitsu. Oon tuolla vauvapuolelle kirjotellu Heinäkuisten pinossa. Miska tuli muuten tänään tasan 7kk.
Viipulille tsemppiä gradun tekoon, siinä onkii iso urakka. Mie oon ainaski kuullu, et kaks ovista samassa kierrossa on ihan mahollista. Varo vaan voi vaikka kaks vauvaa eri LA:lla pian olla masussa... ;o)
Miekii kokeilin tässä kierrossa sitä omppuviinietikkaa. Pari teelusikallista sitä ja hunajaa isoon lasiin vettä. Mieskin otti kans joka aamu tujaukset. Ties vaikka senkii pikkuveijjarit ois siitä saanu puhtia. Tuloksia tässä nyt ootellaan. Edelleen aika voimallista menkkamaista jomotusta alavatsalla melkein luulis, et ois kuukautiset meneillään. Mutta en rupee mitään kuvitelmia taas rakentelee, kun en ees kunnolla saanu sitä ovisplussaa näkyviin. Tiiä sitten onko mitään ees irronnu. Tosin tässä kierrossa oli tuo pöllyttely jotenki rennompaa ja kivempaa. Ei niinkään tekemisen pakosta.
Mutta piinailu jatkukoon....
Sonteri kp28/31-33 yk4
Kuulin, että täällä oilis hyvä ja aktiivinen pino. Itse olen yrittäny tuolla kakkosissa kirjoitella, mutta siellä on aika hiljaista. Kurkin myös tonne lokakuisiin, mutta sitten sain vinkin tästä pinosta, jossa kuulema on myös kakkosen kuumeilijoita.
Eli meillä pikkukakkosta toivotaan yk 4 menossa ja muistaakseni kp21/28-30... Ja monenlaisia vaiheita on takana. Tässä kierrossa jopa kokeiltiin lugeja, mutta ne ei sitten käyneetkään meikeläiselle. Joten nyt on vaan luomuna yritettävä jatkaa ja toivoa parasta. Mitään erityistä toivonkipinää ei tänkään kierron suhteen ole vaan pahoin pelkään, et siirryn taas uudelle kierrokselle :( Esikoinen täyttää syksyllä jo neljä ja sai alkunsa helposti aikanaan ja nyt sitten venähtää tuo ikäero toivottua pidemmäksi :(
Mukavaa viikkoa kaikille!
moikka!
ilmoittaudun sitten minäkin tänne keskustelemaan. ihan kaikkia viestejä en nyt taaksepäin jaksa lukea :)
Alunpitäen olin tuolla toista haaveilevien joukossa ja edelleenkin haaveillaan mutta jos täällä sais kirjoiteltuakin jotain.
Meillä on 1,5v tytsi ja nyt on haaveiltu pari kuukautta toista tai oikeammin yritettykin. Tällä hetkellä pitäis kaikkien biologian kirjojen mukaan olla hyvät päivät kp 20/n.37 mutta katsellaan nyt. Kovasti on kyllä pupuiltu mutta tällä kertaa en kuitenkaan aio laittaa kalenteriin ylös kuten viimeksi.
Mikälie kevät masennus iskenyt kun ei jaksa mitään tehdä. Tällä viikolla olen vapaalla enkä ole saanut juuri mitään aikaiseksi. Masentaa lisäksi rahatilanne ja tämä ilmastonmuutos.
Mitäs mahtaa tuo tonskat tarkoittaa? kyselee tyhmä blondi.
Tervetuloa uudet! :)
PIKKUEMILIA, (menihän nick oikein...?) tuo " tonskat" tulee siitä, kun iso osa meistä on kirjoitellut aiemmin enskoissa (eli ensimmäistä yrittävissä/odottavissa/vauvapuolella) ja nyt kun enskoille on tulossa toisia lapsia, ne ovat tietenkin tonskia :D En muista kuka enskoista lanseerasi tämän termin, mutta se on erittäin toimiva! :)
Eli siis osa täällä on jo entuudestaan tuttuja (pitkältäkin ajalta), mutta uudet ovat aina erittäin tervetulleita värittämään tonskajoukkoa entisestään! :)
Han
sieltähän ne menkat taas jälleen kerran paukahti, mä en varmaan koskaan tule raskaaksi tai siltä musta ainakin tuntuu.
Jälleen kerran mun unelmat on murskana ja mieli ihan sika maassa.
aa ja taas kp1