~*~*~*~ Tonskien helmikuu ~*~*~*~
Edellisellä pinolla oli jo sen verran mittaa, että aloitanpas uuden. Tässä viimeisimmät jutut:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=12254197&p=1&mpage=6&tmod…
Kommentit (72)
U-M tsemppiä teille, toivottavasti toinen putki toimii niinkuin pitää ja pääsette odottamaan pikkuista ilman hoitoja.
tähän napaan ei kuulu oikeestaan mitään uutta, kp24/26 menossa lämmöt 37,17 mittarin mukaan tosin päivällä mitattu ei aamulla.
Ihmettä tässä kovasti toivon mutta pelottaa taas että tulen alas rytinällä, milläköhän sen pettymyksen taas kestää ??
aa 24/26
AA, äläs nyt. Ainakin nuo lämmöt vaikuttaa hyvältä merkiltä :) Toivon kovasti että tässä kierrossa teitä onnistaisi.
Täällä vaikuttaa yhä tätimäisemmältä. Rinnait ihan tosi kipeät ja eilen jo juili mahassa lupaavasti. Toivottavasti tämä ei ole mikään mega pitkä kierto :D
En kyllä oikein tajua mitä se lekuri sitten puhui niitä taittuneista munajohtimista... kumma kun ei ole mitään mainintaa tuossa epikriisissä. No luotan nyt siihen että se vasen toimii, itseasiassa olen varma siitä :) (psyykkaan sen toimimaan)
Tänään pitäs tehdä r-testi että on kaikki hormoonit lähteny pois. En ehtinyt tk:hon niin teen kotona. Sielläkin tehtäisiin vain virtsasta. Uskoisin sen kyllä jo laskeneen kun oli laskenut leikkauksen 12 tunnin aikana 1104-248. Joten eiköhän se nyt ole ok.
T: Ull-Maij kp 26/??
hcg laskenut kokonaan pois. Tein priman pregent testin ja siihen tuli tooooosi haalea haamu, toivottavasti vain kuvittelen. Perkules jos tuonne on jotain jäänyt vielä. Ei kait se auta kun mennä labraan testaamaan :P
No jospa tosiaan olisin vain kuvitellut koko jutun, ahdistus :(
No voi himpura u-m kyllä sua nyt koitellaan, inhottavaa tuollainen ettei mene niikuin pitäisi. Toivottavasti ne menkat nyt pian alkaisi !
omaan napaan ei mitään uutta kuten ei aiemminkaan, en ole edes testiä käynyt hakemassa, ettei mene rahat ihan hukkaan, tarttis lämpökin mitata niin tietäis aiaskii jotain osviittaa, vaikka aamullahan se pitäis mitata, mutta ei tuon niedin kanssa häsätessä kyllä onnistu.
aa sydän toivoa täynnä kp 25/26
U-M, tsemiä sinne ja toivotaan että kaikki kunnossa!
Kaima, voit hitsi, täällä peukut ja varpaat pystyssä teidän puolesta=) dbdbdbdbdb Miten sä maltat odottaa vielä?!
Kävin vihdoin gynellä, kun edellisestä papasta (2/06) kaksi vuotta. Kaikki oli kunnossa, ultrasi ja otti papan, sen tuloksia odotellaan. Siellä oli ainakin kivan kokoisia follikkeleita kasvamassa toisella puolella:) Kiva oli kuulla kun pelkäsin taas et pillerit on tehnyt jotain!
Tilasin ovistestejä valmiiksi, eli mennään varmoilla päivillä nyt nämä kolme kiertoa ja ehkä jo testien avulla kurkin onko jokin logiikka mun kierroissa ja käytän vähän niinkuin väärinpäin niitä ehkäisynä;) Sit voi alkaa tjottailu meilläkin=)
Auora kp6/29 & O zzzz
Mäkin huomasin uuden pinon vasta nyt..=)
AA: bdbd munkin puolesta! Toivottavasti tärppäsi! =)
Täällä ei mitään ihmeitä..menkat loppu ja aletaan sitten tositoimiin..=) Mies jo merkkasi kalenteriin, että on iltaisin kotona puuhaamassa! =D Tässä kierrossa tärppää. Näin on. =D
t. poppis kp7/~34
poppikselle sanomaan, että ihanaa kun olet noin päättäväinen ja reipas !
aa
Tulin vaan sanomaan AA:lle, että mulla on täällä sormet ja varpaat kans pystyssä, että nyt ois tärpänny!! Mene jo ostamaan testi!!
Niin, ja Poppikselle: Loistava asenne!! Kyl se nyt varmaan tärppää :D
Ja minä puhaltelen teille kaikille plussatuulia!
-Larsku rv 15+2
U-M, tuuhan kertomaan mitkä tulokset labrasta tuli.
AA, kuulumisia odottelen. Kunpa kävis tärppi ekä menkat alkais! bdbd :)
POPPIS, noniin, sulla on ainakin ihan oikea asenne raskautumisen suhteen :DD Onnea muuten Emiliinalle!! ♥ En muista oonko onnitellutkaan vielä :O
Yhyy, fiilistelen täällä teitin juttuja ja toivon, että pääsisi pian itsekin tositoimiin (joo, aina sama vanha virsi :D). Joka tapauksessa viimeistään kesällä aloitetaan yritys, mutta ei mua haittais, vaikka vauski syntyis jo tämän vuoden puolella ;)
Olikos muita piinailijoita kuin AA?
Eipä mulla sen ihmeempiä, kuulumisia vain lueskelen :)
Han
AA, toivon täydestä sydämestäni että teillä ois nyt tärpännyt!!!
Ei saa käydä toisin!
Poppiksella on tosiaan hieno asenne :) Eikös saman tien päätetä, että me kaikki plussataan tästä kierrosta, on niin pitkään ollut hiljaista plussarintamalla.
Omat ajatukset on ihan maassa vaihteeksi :( Kuulin taas raskausuutisia kaksin kappalein, sehän on tosi hienoa ja olen onnellinen heidän puolestaan, mutta nuo uutiset vaan saa aina oman mielen synkäksi, tuntuu että meille ei toista vauvaa taida tullakaan.. Mullahan on ollut sisäsynnytinelinten tulehdus joskus nuorempana, ja se voi aiheuttaa lapsettomuutta. Mitä jos eka raskaus olikin onnekas sattuma, ja toista kertaa niin ei käykään.. :(
Epätoivoinen Viipero kp 14/25-33, yk5
kiitos teille kaikille tsempityksestä, mä en jaksa kaivaa autoa tuolta lumenkeskeltä joten testin ostaminen jää huomiselle ellei tätipunainen yllätä !
olette super ihania !!!!
aa ( lämmöt edelleen ylhäällä 37,25, mä lähes kuljen mittari " hanurissa" täällä )
AAlle mega tsemppaukset! Jos nyt tällä kertaa olisi onnistunut bd bd. Kuulostaa ainakin tosi lupaavalta :)
..kirjoittelisin myös tänne. Olen tuolla lapsettomien pinossa jo kirjoitellutkin. Mut samalla tavallahan sitä podetaan vauvakuumetta täälläkin ;)
Meillä oli maanantaina inssi ja nyt on sit vissin pp3? Vai 2? Miten se nyt sitten lasketaankaan? Tämä on toinen inssi, ensimmäinen ei luonnollisestikkaan tärpännyt.
Hirmu monella on jännät päivät menossa. Kovasti paljon onnea vain kaikille matkaan.
Tähkä
...täällä taas.
AA puhalletaan täältäkin kovasti plussatuulia sinne.
Poppiksella on oikee asenne, sillä läpi vaikka harmaan kiven. ;o)
Itelle sen verran, et eilen oli ovistikutuksessa vahvin viiva, vaikkei aivan yhtä vahva kuin se kontrolli. Tänään kuiteskin jo selkeesti haalee. Pitää varmaan varmuuveks vielä tänään pöllyytellä vällyjä. Ei se ota jos ei annakaan. Siitä ne piinapäivät taas alkaa sitten.... Onneks sai muuta mietittävää kun käytiin siellä meijjän rakennuksella ja sisustakin alkaa jo näyttämään joltain. Tekis vaan mieli nyt sinne " stailaamaan" , ei meinaa malttaa ootta taas muutamaa viikkoo ennen ku päästään taas sinne. Sit se varmaan onkii viittä vaille valmis.
Nyt viettää laatuaikaa isännän kanssa, kun pieni mies nukahti ;o)
Sonteri kp22/31-33 yk4
Eipä tänne paljon uutta kuulu, terot alotin uudelleen tiistaina ja sitten varmaan maanantaina meen labraan että ottavat ne verikokeet. Lapsi on sairaana, joten on ainakin muuta ajateltavaa ja tehtävää kun miettiä vauva-juttuja.
Tsemppiä kaikille, nyt jo sais alkaa niitä tärppejä tulemaan!!!
Sittis
[color=D87093] Omanapapäivityksen tulen nyt vain pikaisesti tekemään, kun pitää sitten lähteä ulkoilemaan poitsun kanssa:)
Ovistesteillä olen nyt parina päivänä testaillut, vielä ei ole tasavahvoja viivoja niihin tullut. Uskoisin, että huomenna tai ylihuomenna testi voisi " plussaa" näyttää:) Peittoja on kyllä siitä huolimatta pöllytelty ihan kiitettävästi, vaikkei ovista nyt vielä ihan näköpiirissä olekaan:D
Greippimehua olen edelleen 3 lasillista päivässä juonut ja varmaan juon sitä vielä muutaman päivän. Monet sanovat, että greippimehu olisi pahaa, mutta itse kyllä tykkään siitä kovasti, ihanan kirpsakkaa:)!!! Mielelläni sitä litkin!
Mikäs on AA:n tilanne tänään:)? Onkos nyt tällä hetkellä muita piinailijoita...? Ääh, oon lahopää... en muista:/
Aaaaapuva...! Pikkujätkä on levittänyt kaikki cd:t lattialle ja ennen ulkoilua pitäisi vissiin ne takaisin kaappiin takaisin laittaa:D Poitsu on kyllä sellainen " tornado" , ei ole hetkeäkään paikallaan ja on utelias kuin mikä! Kaikki paikat on PAKKO tutkia (varmaan tuttu tilanne monessa vauvaperheessä)! Kohta varmaan lähtee tuo raksukka kävelemäänkin ilman tukea...ääähh...mun pikkuvauva on jo iso<3
Plussasäteitä kaikille!
~ ♥ ~ Viipuli, kp12/30 ~ ♥ ~
vielä ei menkkoja kuulu, mutta mulla on noi kierrot ollu muutenkin vähän mitä sattuu 26-30 välillä joten vielä ei ole aihetta juhlaan, lämmöt on kyllä laskenu eilisestä 37.10 joten sen suhteen olen aika epätoivoinen, lisäksi mies sanoi eilen että onks mulla maha kipee kun se on turvoksissa, eli menkkoja täällä odotellaan.
Mies raukka sai sanomisensa jälkeen osakseen sellaisen mielen kuohahduksen attei paremmasta väliä, tiuskaisin aika kovalla ja kiukkuisella äänellä, että ainahan mulla on maha turvoksissa paria päivää ennen menkkoja.
Sitten annoin tuta että miltä musta joka kerta tuntuu kun menkat alkaa, vaikka mä olen selittäny sen monta kertaa niin taas se sanoi että ei hän tienny että otan sen noin raskaasti.....hitto mikä tollo !
matalaa profiilia pidetään siis vielä, tulimpahan kertomaan fiiliksiäni, kun ei kenellekkän muullekkaan oikeen voi itkeä tihrustaa !
jospa se taas tästä, ihan hiton surkee olo on koko ajan sitä yrittää kuitenkin olla pirteä ihan tuon neidinkin takia !
aa kp 26/26
Mä taas täällä...
Mun piti tulla AA:lle sanomaan, että älä ihmeessä vielä heitä kirvestä kaivoon!!! Kyllä se turvotus mahassa voi aivan yhtä hyvin olla sitä alkuraskauden turvotustakin! Mulla ainakin se alkoi HETI ja kesti viikolle 10 asti!
Ja voi niitä miehiä! Ei ne taida oikein ymmärtää kun eivät sitä samanlailla koe!
Tsemppiä nyt sulle! Mä toivon ihan valtavasti, että nyt paukahtais plussa teidän testiin!
Ja muille myös!
-Larsku rv 15+3
Mahtuuko yksi kuumeilija vielä joukkoon? Onko teillä tonskilla esittelypinoa jossain?
Meillä on siis kolmen vuoden lapsettomuuden ja kahden keskenmenon jälkeen aivan ihana 6,5 kk vanha tytöntyllerö. Valloittava ja tyytyväinen vauveli! Vaikka tyttö on vielä kovin pieni, täytyy myöntää että vauvakuume on taas nostanut päätään... Meillä on aina ollut halu saada 2-3 lasta, mutta ensimmäinen synnytys jätti niin ikävän synnytyskammon, että päätin ihmeen saavan tapahtua ennenkuin minä toista lasta haluan!
Mutta nyt täytyy todeta että sieltähän se kuume taas pikkuhiljaa nousee ja eilen päätettiin miehen kanssa että saisihan se toinen pikkuinen tulla. Ehkäisyä ei olla synnytyksen jälkeen käytetty muutenkaan, mutta ollaan kyllä pyritty välttelemään niitä kriittisiä päiviä...
Mukavaa perjantaita kaikille kuumeilijoille!
Terveisin DreamOne ja tytteli 6,5 kk
Eipä mulla mitään asiaa ollut, kunhan uuden pinon pistin aikani kuluksi.
Ull-maij, hieno juttu että epikriisin mukaan ei tuubassa olisi mitään vikaa. Toivotaan että menkat pian alkaa ja olette taas lähempänä uuden yrityksen alkua.
Viipero kp 13/25-33, yk5