Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ENSKOJEN MEGATREFFIT OSA II

31.01.2008 |

Teinpä aikani kuluksi "uutta" listaa ilmoittautuneista... (tein tän jo tiistaina, mutten sillon saanut sitä tänne tai ylipäätään minnekään!!!)

Amy ja Emmi

Bejbi ja Eve

Burde ja tytöt

napero ja Eetu

Karssuli ja Aino

Tikru ja Ronja

Quiero ja q

Napnap ja tyttö

Pikkumilli ja Aksu

Queen ja Liia

Jepsis ja helmi

Osse ja typy

Pesukarhu ja Joona

Jenni ja D

Ainoaurora ja Aino

Hermione ja Milo

Iida-Linnea ja tyttö

Niamey ja Aino

Ope ja Aino? (muistelin että puhuit jossain vaiheessa tulostanne?)

Kertokaapa nyt sitten, pitääkö lista paikkansa, ja puuttuuko jonkun nimi?

Elikkäs Amylle 7.6 näillä näkymin tulossa 19 äitiä ja 20 lasta!!! (HUI!!!, Otatkohan meitä vastaan? ; ) )

Sitten pitäis vissiin niitä tarjoomisia/tuomisia miettiä... Bejbi oli laittanut jäätelön, mä voisin tuoda vaikka suklista tällä kertaa...

napero ja Eetu 2v3kk ja pikkutonttu 11+1

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hedelmäsalaattihan on tosi hankalaa syödä, kun ei ole kaikille mitään kulhoja yms. Jos vaikka toisin sitten täytettyjä voileipäkeksejä. Ne on helppo pakata mukaan ja syödä. Voin tehdä kasvis- ja lihavaihtoehdon erikseen.

Mietin, että oliskohan hyvä, jos jokainen tekis pienen lapun, missä lukee ruoissa käytetyt ainekset? Niin jokainen tietäis, ettei vahingossa syö itse tai tarjoa lapsille mitään, mille on allerginen.

Lauantaiksi on luvattu aurinkoista ja lähes hellettä! :)

-Q-

Vierailija
62/86 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttäis siltä, että me Akselin kanssa jätetään treffit väliin. On viimeisiä ellei jopa viimeinen viikonloppu kun koko perheellä on yhtäaikaa vapaata ennen kuin miehen uus baari aukee ja suunnataan vähän reissuun... Mutta pitäkäähän hauskaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aika hyvältä vielä näyttää ilma, mitä on koko viikokis luvattu. Toivottavasti säilyy tällainen virtaus!

Q: meille on oikeesti tosi helppo tulla autolla. Jos uskallat moottoritietä ajaa, niin sen jälkeen ei ole kuin yks kolmion takaa tuleva risteys, yhdet liikennevalot ja kaks käännöstä ja jo olette perillä. Eli kyllä täällä on noita kolmiota ja liikennevaloja ihan hyvin: ei tartte pelätä! =) Onkohan sulla mun osoite tallessa? Löysin sun s-postiosoitteen tuolta omasta s-postistani, joten pistän sulle tarkempaa ohjetta tulemaan...

Pian nähdään!

-Amy-

Vierailija
64/86 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amy, laitatko mullekin osoitteen, ei ole näköjään enää sitä tallessa. Sähköposti on karssuli80 @ hotmail.com ilman välejä.

Mekin tullaan autolla. Mun isä tulee käymään mutta viipynee useamman päivän, joten yritetään siitä huolimatta tulla.

Karssuli ja pesue

Vierailija
65/86 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa ollaan edelleen ollaan siellä varmaan 10 pintaan, mulla ei oo hajuukaan kauanko täältä sinne ajaa. Onks siellä Amy jotain paikkaa mihen autonsa voi jäättä ilman että naapurit saa heeppulin ???

Mä en viitti nyt junalla lähteä kun mies lupasi että saan ottaa sen auton eikä toi salaatin raijaaminen junassa kauheesti hotsita, varsinkaan kun meillä ei oo enää kun noi matkarattaat kun myön vaunut poijes että saadaan tilaa niille tuplille.

tosi hyvä idea toi lapun laittaminen tarjoomisiin.

Jos jollain tosiaan on nurkat täynnä raparepeliä=raparperiä mä voisin vaikka ostaa kassillisen jos vaan jaksaa mukanaan raijata, meillä sitä ei vielä missään kasva kun toi piha on raksatyömaana niin ei viitti hirveesti istutellakkaan mitään.

aa ae ja niilo 14+3

Vierailija
66/86 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna tosiaan pisti meiliä, kun ei hänenkään tunnukset suostu toimimaan. Siellä Ninni on jo saanut nimen, ja Henna ja toinen lapsista on tulossa lauantaina mukaan. Syömisiksi hän on tuomassa suklaista kuivakakkua. (Meniköhän se niin?)

Ja AA: meiltä saat raparperia suoraan tuolta puskasta.

Autoilevat: pihaan mahtuu muutama auto ja sitten tuohon meidän talon eteen kadun varteen mahtuu aika montakin.

-Amy-

Vierailija
67/86 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli päivitystä taas meidän ohjelmaan:) Ollaan Ronjan kanssa edelleen tulossa, ja tällä kertaa taidetaan sittenkin tuoda nuo Jepsis ja tytterönsä mukanaan:) Aikataulusta, koitetaan päästä täältä Nokialta lähteen siinä ysin maissa, eli varmaan joskus puol yhdentoista maissa toivottavasti ollaan paikalla. Ehkä:)

Tuleeko teille muuta tuotavaa mieleen kuin ne karkit???

Vierailija
68/86 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko paha, jos joku ei toisikaan syötävää, vaan kertislautasia ja aterimia(ainakin haarukoita ja pikkulusikoita)? Lapsille ajattelin ostaa pillimehuja, aikuiset saa kaffensa ym. ihan kunnon kupeista.

-Amy-

Vierailija
69/86 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin tosiaan tota "syömäpuolta", etten mitään leipomuksia tms. saa kyllä "elävänä" perille ja kaikki muu mitä tuli mieleen on jo varattu ;) Eli mä voin hyvin tuoda lautasia ja aseita, minkäs verran meitä on yhteensä tulossa, eli minkä kokoista pakettia alan metsästää?!

t. Ope

Vierailija
70/86 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä toisin jotain tuorejuustoa patongin kans syötäväksi ja vaikka jotain muitakin juustoja. Ja kuinka ois vaniljakastike noiden piirakoiden kanssa :)

Jepsis ja Helmi

Vierailija
71/86 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna kyselee, pääsiskö jonkun pääkaupunkiseutulaisen kyydissä lauantaina. Heiltä on kuulemma tosi vaikea päästä junalla matkaan. Jos tilaa löytyis ja seuraa kaivattais, niin häneen voisi ottaa yhteyttä s-postilla angels.fall.first@jippii.fi

Eipä taas muuta tällä kertaa. Mä lähden hikoilemaan ratsastustunnille.

-Amy-

Vierailija
72/86 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poitsu on nyt toista päivää kovassa flunssassa, ja tietty se kohta tulee mulle... Mä niin haluisin päästä treffeille!!! Pakko katsoa tilannetta vielä huomisiltana tai lauantaiaamuna. :(

-Q-

Vierailija
73/86 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu koko poppoo muutama päivä räkätaudissa joka kyllä nyt näyttäis jo olevan aikalailla ohi, näillä näkymin päästään kyllä huomenna matkaan jos ei vaan tule mitään lenssun jälkimaininkeja..dbdb!

Vierailija
74/86 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos vaan päästään paikalle niin mä tuon hedelmistä tummia ja vaaleita rypäleitä, melonit oli kaupassa niin rupsahtaneita etten viitsinyt ostaa..mutta siis ostakoon joku muu vielä jotain muita hedelmiä tai marjoja lisää jos haluaapi:)

Vierailija
75/86 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä auttaako Hennaa mutta meitin kyydissä pääsis keravalta mutta junallahan sinnekkin täytyy mennä, laitan hennalle meiliä !

niin ja mä ostin nyt makaronisalaatin ainekset kaupasta kun en taida tavallista salaattia aamulla ehtiä tekemään. ostin pari monivilja patonkia jotka heitän aamulla uuniin joten jos joku ehtii/haluaa aamulla kaupasta hakea tavallista niin se käypi!

aa ae ja niilo 14+6

Vierailija
76/86 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa!

Varmistan vielä, että olemme tulossa huomenna. Mies tuo meidät perille ja häippäsee pariksi tunniksi omille teilleen. Meille tuli nimittäin Lahteen meno myöskin, joten yhdistämme nämä kaksi reissua.

Ei siis ehditä olemaan tyttösen kanssa koko päivää treffeillä, mutta eiköhän suurin osa keritä treffaamaan.

Nyt kurkkimaan uuniin ettei paistos pala. =)

Huomiseen,

iida-linnea, tyttönen ja mönkijä 11+0

Vierailija
77/86 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo tullut flunssa (ainakaan vielä, kop kop) ja quu on ihan pirteä, mitä nyt nokka vuotaa. Meinas vaan käydä köpelösti, kun en tajunnut, että mies tulee tänään töistä vasta klo 23 eikä olla käyty kaupassa... Noh, jospa mä kuitenkin saan jonkinlaiset nyyttärieväät laitettua. :)

Toivottavasti myös Queen ja Osse neitokaisineen pääsee mukaan!

-Q-

Vierailija
78/86 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt vielä vähän päivitystä tulijoihin:

Amy ja Emmi - juomapuoli

Karssuli ja Aino - kinkkumuffineja

Napero ja Eetu - raparperipiirakka

AA ja AE - salaattia, patonkia

Bejpi ja Eve - jädee

Tikru ja Ronja - karkkia

Q ja pikku-quu - jotain ylläriä (älä ota paineita, vaikka et toisikaan mitään!)

Queen ja Liia - hedelmiä

Jepsis ja Helmi - juustoja, vaniljakastiketta

Osse ja Typy?

Pesukarhu ja Joona - keksejä

Ope ja Aino - kertisastioita

Iida-Linne ja Tyttönen - marjapiirakka

Niamey ja Aino???

Jenni ja Daniel????

Toivottavasti en unohtanut ketään! Eli jos et olisikaan listalla, niin olet tervetullut! =)

Kivaa leppeää keliä on luvattu, meidän patio on valmis ja siinä on jo kalusteetkin, joten treffit voivat alkaa! =D Kukkapenkit ovat vielä "valloittavan rehottavia" rikkaruohoineen, mutta tuskimpa te niitä huomisen vilskeeltä ennätätte huomata... ;O)

Ja hei, se piti sanoa, että ottakaahan taas vilttejä mukaan, niin saadaan kunnon piknik aikaan.

Nähdään!

-Amy ja Emmi jo unilla valmistautumassa-

Vierailija
79/86 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei päästä mukaan. :( Täälläkin flunssaa, ja sellaisessa vaiheessa etten halua riskeerata että tartutetaan kaikki. Höh jä pöh. Olis ollut niin kiva nähdä teitä kaikkia!

Viettäkää kuitenkin kivat treffit!

Karssuli, Aino ja Onni 11+1

Vierailija
80/86 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekään ei olla tulossa. Anteeksi, että ilmoitan vasta nyt. Oltiin illalla vielä aikeissa tulla, mutta Jonskulla meni eilisten aikaisten aamulentojen takia rytmi ihan pyllylleen. Saatiin se nukkumaan vasta puolenyön aikaan. En siis uskalla sitä lähteä tuomaan sinne, kun se todennäköisesti menis pitkin seiniä sitten. Itse olisin voinutkin tulla, mutta olis ehkä hölmöä olllut tulla äitilapsitapaamiseen ilman lasta ;).

Viettäkäähän mukavat treffit. Sää ainakin täällä on mitä hienoin :)

Toivottavasti saatais järkättyä pian uudet treffit. Mä olisin niiiiiiiiiin halunnut tulla :(.

pesukarhu