Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ENSKOJEN MEGATREFFIT OSA II

31.01.2008 |

Teinpä aikani kuluksi "uutta" listaa ilmoittautuneista... (tein tän jo tiistaina, mutten sillon saanut sitä tänne tai ylipäätään minnekään!!!)

Amy ja Emmi

Bejbi ja Eve

Burde ja tytöt

napero ja Eetu

Karssuli ja Aino

Tikru ja Ronja

Quiero ja q

Napnap ja tyttö

Pikkumilli ja Aksu

Queen ja Liia

Jepsis ja helmi

Osse ja typy

Pesukarhu ja Joona

Jenni ja D

Ainoaurora ja Aino

Hermione ja Milo

Iida-Linnea ja tyttö

Niamey ja Aino

Ope ja Aino? (muistelin että puhuit jossain vaiheessa tulostanne?)

Kertokaapa nyt sitten, pitääkö lista paikkansa, ja puuttuuko jonkun nimi?

Elikkäs Amylle 7.6 näillä näkymin tulossa 19 äitiä ja 20 lasta!!! (HUI!!!, Otatkohan meitä vastaan? ; ) )

Sitten pitäis vissiin niitä tarjoomisia/tuomisia miettiä... Bejbi oli laittanut jäätelön, mä voisin tuoda vaikka suklista tällä kertaa...

napero ja Eetu 2v3kk ja pikkutonttu 11+1

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekkin sopii 7.6. Viimeksi ei päästy, joten nyt on kyllä pakko päästä. Osataankohan me Amylle?

pesukarhu

Vierailija
22/86 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.6. merkattu kalenteriin - ellei nyt sit kihlajaisia pukkaa just sille päivälle (veljellä ja sen kihlatulla on vaikeuksia päättää päivästä... :))

Mikäs pidetään kellonaikana? Meille nyt käy mikä vaan, koska typy nukkuu päikkärinsä vaunuissa ulkona.

-Osse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkin sopii meille mukavasti. Eikä meillä ole kovin pitkä matka enää Amylle mukamas kun muutetaan sinne Akaalle, mikä on noin 40km lähempänä, Hih! ja olisi hirveän kiva taas saada nikeille kasvoja ja nähdä kaikkien taaperoita ja vauveleita =)

Vierailija
24/86 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa!

Ilmoittaudumme tyttösen kanssa alustavasti mukaan treffeille. Jos sitten lähempänä saa tarkempia tulo-ohjeita..

t. iida-linnea ja tyttönen ~ 11 kk

Vierailija
25/86 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli työvuorot sallii, ollaan mukana

Vierailija
26/86 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullaan ainakin! :)

Vierailija
27/86 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niiiin olisin halunnut mukaan, mutta tosiaan 6.6-4.7 ei käy, kun ollaan reissussa. Ja kukaan ei ollut ilmeisesti valmis toukokuun puolella treffaamaan. Ja onko heinäkuun alku sit liian pitkän ajan kuluttua, ois ainakin täysi kesä ja lämmintä:)

Jos koitettais treffata kesällä jossain isommalla porukalla toisen kerran vielä, ois tosi kiva nähdä kaikki!? Megatreffit III;)

Aurora *harmissaan kun ei pääse mukaan*

Vierailija
28/86 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kävisi näillä näkymin tuo 7.6, toukokuussa kun on noita valmistujaisia eikä välttämättä ilmatkaan vielä suosi ja heinäkuussa taas täällä h-hetket käsillä:)

Queen

Vierailija
29/86 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan toivomaan hyvää säätä! Meille on helppo löytää niin autolla kuin junallakin. No, eihän meille ihan perille saakka junalla pääse, mutta asemalta meille on siis aika simppeli reitti. Ja kaupunkihan on siis Riihimäki, jos se on mennyt joltain ohi. Mulle voi laittaa s-postia osoitteeseen La_My1975 @hotmail.com, niin paluupostissa saa sitten tarkempaa ohjeistusta.

Ja varmaan nyyttärit edelleen? Mietitään syötäviä sitten taas lähempänä. Ajalla ei ole meille väliä, miten parhaiten muille käy.

JA Aurora, pistetään ihmeessä järjestäen myös loppukesän treffit! =)

-Amy-

Vierailija
30/86 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tuosta ruokapuolesta tuoda vaikka jäätelön, meidän matkalla se ei ehdi sulamaan. :) Onkos hyla/laktoosittoman tarvitsevia?

Bejpi

Vierailija
31/86 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostanpa pinoa ja kyselen sen ajan perään... Ja sitten sadesään varalle sitä suunnitelma B:tä...

Saapumisohjeita meille saa paluupostissa laittamalla mulle postia osoitteeseen La_My1975@ hotmail.com

-Amy, jonka pihalla olis nyt patio, mutta kalusteet puuttuu ;o)

Vierailija
32/86 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amy, parempi vaan kun ei ole niitä kalusteita, mahtuu katsos enemmän porukkaa ;))

Alkukesä on onneksi siitä kiitollista aikaa, että silloin kai keskimäärin sataa vähemmän?! Tää on siis ihan mun omaa mutu-tietoa vaan... Mutta kai me sitten sateen sattuessa treffataan sateessa?? Kukin voi kaivella kaapista hienoimmat saappaat ja sateenvarjot ja muut rekvisiitat, ja jos ei muuten ole "jännitystä" tarpeeksi, niin sitten voi noille muksuillekin antaa omat sateenvarjot :DD Niillä voi sitten vaikka aikansa kuluksi mäiskiä kaikkea mitä eteen sattuu, tai jotain :DD Eli ei välttämättä kovin rakentava vaihtoehto tämä mun ehdotus... :p :p :D

Mä en vieläkään ole satavarma, lähdetäänkö me, mutta oon koittanut siihen malliin järjestellä asioita, että päästäis tulemaan.

t. Ope

Vierailija
33/86 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tullaan sen verta kaukaa, että mielummin iltapäivällä, kun aamulla klo 09.00. Tulee meinaan pikkusen kiire meillä silloin :)

Mä voisin tuoda vaikka jotain keksejä, kun tullaan perjantaina vasta sieltä reissusta, joten en ehdi mitään leipomaan.

Yritän ehtiä laittaa sulle Amy jossain vaiheessa sähköpostia.

pesukarhu

Vierailija
34/86 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun perumaan meidän tulon kun mun äiti ja isä oli päättänyt samaisena päivänä tulla meille pitämään puunkaato talkoot. 3 puuta pitäis kaataa takapihalta, isoja sellaisia ja niiden kaataminen on aika vaikeata ja meidän isukki on kokenut puunkaataja niin se on vähän niistä kiinni koska ne puut kaadetaan. Ihan tyhmää, mä kun olin niin odottanut näitä reffejä. Mutta jos loppukesästä ollaan järkkäämässä uusia niin ehdottomasti tullaan mukaan :)

Pitäkää mukavat treffit meidänkin puolesta :)

Hermione ja Milo

Vierailija
35/86 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikrun puolesta laitan, että ovat tulossa tytön kanssa, ja heille olis parempi aamu taikka sitten aikainen iltapäivä, niin että viiden aikaan pääsisivät kotiin päin...

Omasta puolesta sanon, että meille olis kyllä parempi aamupäivä, kun sais sitten Eetu nukkua autoon, ja siitä sitten omaan sänkyyn, muuten saattaapi mennä jopa neljään ennen kun Eetu herää! (jos Eetun herättää kesken päikkäreiden, niin kellään ei oo kivaa sen jälkeen...)

napero ja Eetu sekä pikkutonttu 13+5

Vierailija
36/86 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasin mielestäni jo kerran, mutta sitä ei näy. :(

Eli meille sopisi parhaiten aamupäivä, vaikka 9-9.30. Jos tullaan vaunuilla, saan Even nukkuu niihin eikä tarvitse heti lounaan jälkeen lähteä. :)

Bejpi

Vierailija
37/86 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päädytään aamupäivään, niin voisiko armahtaa pitkämatkalaisia sen verran, että aika olis vaikka klo 10.00. On nimittäin aika hiljasta, että me ehdittäis ysiksi Riihimäelle täältä saakka. Jonsku nimittäin herää vasta klo 8.00. Päiväunissa se on joustava, joten muuta väliä ei oo. Kunhan ei ihan kukonlaulun aikaan tavattais ;).

pesukarhu

Vierailija
38/86 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Ollaan edelleen pienellä varauksella tulossa. Voi olla, että meidän pitää tuona viikonloppuna olla Lahdessa joko la tai su. Se selviää vasta ihan loppuviikosta. Mutta jos tullaan, niin aamupäivä on meille ihan jees. Neiti nukkuu nykyään unia vähän miten sattuu, mutta on aika hyvä nukkumaan vaunuissa, autossa, omassa sängyssä - eli melkein missä vaan, kunhan on rätti ja nalle mukana. ;)

Mun vointi ei anna oikein periksi minkään kovin ihmeellisen leipomuksen tekemistä, mutta voisin tehdä pellillisen marjapiirakkaa. Se on laktoositon versio, joten sopii sitten kaikille hyla-ihmisillekin. =)

Voi kun päästäisiin paikalle.

t. iida-linnea ja pirtsakka tyttönen

Vierailija
39/86 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin tullaan mielellään aamupäivällä paikalle. Voidaanhan sopia, että porukka ilmestyy paikalle vaikka klo 9-10 välillä, ei kai kaikkien tarvitse ihan samaan aikaan saapua. Me oltaisiin varmaankin siinä 9.30 tienoilla perillä, jos lähdetään heti aamupalan jälkeen ajelemaan.

Minä voin leipoa jotain suolaista, vaikka kinkkumuffineja tms. Niitähän voi syödä isot ja pienet.

Karssuli ja Aino innoissaan megatreffeistä! =)

Vierailija
40/86 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken vieläkään ole keksinyt, mitä voisin tuoda. Mutta koetan keksiä jotain - oliko kukaan vielä tuomassa salaattia? Jos ei, voisin väsätä kreikkalaista sekä kanalla että ilman.

Me voidaan tulla heti aamusta, lähdetään ajelemaan aamupalan jälkeen, ollaan varmaan aika lähellä ysiä siellä. Sehän ei mitään haittaa, jos osa tulee vähän myöhemmin, niinhän viimeksikin tiputtiin paikalle milloin kukakin. :)

-Osse ja typykkä