Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ENSKOJEN MEGATREFFIT OSA II

31.01.2008 |

Teinpä aikani kuluksi "uutta" listaa ilmoittautuneista... (tein tän jo tiistaina, mutten sillon saanut sitä tänne tai ylipäätään minnekään!!!)

Amy ja Emmi

Bejbi ja Eve

Burde ja tytöt

napero ja Eetu

Karssuli ja Aino

Tikru ja Ronja

Quiero ja q

Napnap ja tyttö

Pikkumilli ja Aksu

Queen ja Liia

Jepsis ja helmi

Osse ja typy

Pesukarhu ja Joona

Jenni ja D

Ainoaurora ja Aino

Hermione ja Milo

Iida-Linnea ja tyttö

Niamey ja Aino

Ope ja Aino? (muistelin että puhuit jossain vaiheessa tulostanne?)

Kertokaapa nyt sitten, pitääkö lista paikkansa, ja puuttuuko jonkun nimi?

Elikkäs Amylle 7.6 näillä näkymin tulossa 19 äitiä ja 20 lasta!!! (HUI!!!, Otatkohan meitä vastaan? ; ) )

Sitten pitäis vissiin niitä tarjoomisia/tuomisia miettiä... Bejbi oli laittanut jäätelön, mä voisin tuoda vaikka suklista tällä kertaa...

napero ja Eetu 2v3kk ja pikkutonttu 11+1

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin tullu mieluummin vasta päikkäreitten jälkeen :( Ois voitu sit ajella Riksusta suoraan kotiin jne. Ja kun tuon pikkuneidin syöminen & nukkuminen on vähän sitä sun tätä muutenkin, ja kun uniaika tulee aamupäivällä nykyään jo 11.30 :( Mehän ehditään just lounaalle, ja sit Aino meneekin nukkumaan... Harkitsempa sitten uudelleen, lähdetäänkö ollenkaan :(

Vierailija
42/86 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin ihan mennyt ohi tällainen pino. Onneksi Napero vinkkasit! Alkukesä sopii hyvin, vielä ei ole mitään " varauksia" siellä. Paikaksi käy oikeastaa mikä vaan ja meillekin saatte taas tulla, jos muuta ei keksitä. =)

-Amy ja Emmi-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tullaan myös quun kanssa ihan ehdottomasti!

Meillä ei kyllä ole tilaa eikä sen puoleen kulkuyhteyksiäkään, joten meille ei valitettavasti voi tulla. Me päästään kyllä itse aika moneen paikkaan, kunhan vaan uskaltaudun auton rattiin.

Kannatan kesäkuun alkupuolta. Treffit varmaankin järkätään viikonloppuna, jotta mahdollisimman moni pääsis? Ehdotan joko 7.-8.6. viikonloppua tai sitten 14.-15.6. Seuraava onkin jo juhannus ja sitten seuraavan viikonloppuna meillä on sukulaisten häät.

-Q-

Vierailija
44/86 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan hirmu kiva taas nähdä kaikkia! Taitaakin olla viime megatreffit kun olen teistä ketään nähnyt...

Ja kannatan ehdottomasti Amyn pihaa treffauspaikaksi=) Ja suunnitelmissa oleva ajankohta vaikuttaa myös hyvältä.

Vierailija
45/86 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tullaan Aksun kanssa mukaan JOS päästään... en vaan yhtään vielä sitä osaa sanoa koska tiedän päästäänkö. Riippuu siis ihan siitä olenko töissä vai vapaalla. Ja viikonlopusta kun on kyse niin todennäköisesti oon töissä...

pikku-milli & Akseli

Vierailija
46/86 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin tultais mielellään paikalle jos ei vaan mene sinne heinäkuun puolelle:) Jos ei uusia ehdotuksia pitopaikaksi tule niin Amyn piha oli ainakin mukava paikka ja siinä tietty sekin hyvä puoli että viime kesän treffailijat osaavat jo perille.

Vierailija
47/86 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja kesäkuun alku kuulostaa näillä näkymin ihan hyvältä.

Jepsis ja Helmi

Vierailija
48/86 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mäkin olisin mielelläni " raahaamassa" ;) muksuja megatreffeille. Kesäkuun alku sopii tällä tietoo ihan hyvin.. Tuskin mitään mullistavaa tulee ainakaan suunnitellusti. =)

Mulle käy kans Amyn puutarha oikeen hyvin! Mut voidaan me muualleki navigoida jos tarttee.. =)

burde

Vierailija
49/86 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille käy mielummin aamupäivä vaikka 10 maissa aino kun menee nukkumaan 13-13.30 välissä ja nukkuu 2-3 tuntia niin enää 4 jälkeen ei viittis mihenkään lähteä.

Mä ajattelin sitä salaattia tehä, mutta saa sitä tehdä muutkin, onhan se kiva että on vaihtari tai kahta erilaista niin kaikille varmaan riittää.

voin tuua vaikka pari patonqueta niin tulee sitten helpommin masi täyteen.

aa ae ja niilo 13+3

Vierailija
50/86 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tosiaan enemmistölle käydä tuo aamupäivä. Joustavastihan sitä sakkia tänne lipui viimeksikin. Jos vaikka sanottais, että klo 9 lähtien voi tulla ja kukin olkoon niin kauan kuin pikkuiset jaksaa. Emmi menee yleensä puolen päivän aikaan unille, mutta tuollaisena päivänä venyy helposti pidemmällekin. Ja ulkona vaunuissahan tuo edelleen nukkuu, joten pidempäänkin siis voi olla.

Mä yritän olla reipas ja kerätä jossain vaiheessa osallsitujia ja tuomisia samaan listaan. Tai saa sen joku muukin innokas tehdä, jos ennen mua ehti...

-Amy-

Vierailija
51/86 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmiin osui tällainen sakki. Mutta sen verran harottavat, että voipi olla vailinainen tämä lista...

Amy ja Emmi - juomapuoli

Karssuli ja Aino - kinkkumuffineja

Napero ja Eetu - mokkapaloja

AA ja AE - salaattia, patonkia

Bejpi ja Eve - jädee

Tikru ja Ronja

Q ja pikku-quu

Pikku-milli ja Akseli?

Queen ja Liia

Jepsis ja Helmi

Burde, Heidi ja Anni

Osse ja Typy

Pesukarhu ja Joona - keksejä

Jenni ja Daniel?

Iida-Linne ja Tyttönen - marjapiirakka

Niamey ja Aino

Ope ja Aino, ettekös te vois tulla mummolaan tänne lähemmäs jo perjantaina, niin olis lyhyempi matka aamusella? Ja siis ei tartte olla perillä ysiltä vaan kymmene jälkeenkin ennättää vielä.

Jäiköhän joku pois? Huikatkaapa "hep!" jos niemä ei löydy tai on listalla "turhaan". Ja sitten noista eväistä, että tuokaahan niitä kohtuudella! Viimeksi niitä oli ihan hervoton määrä ja jäi kovasti yli. Olikohan joku jo ehdottanut tuovansa hedelmiä (melonia, rypäleitä, mansikoita - okei, ne on marjoja), en huomannut, mutta jotenkin niin muistelisin. Jos ei, niin niitä vois joku tuoda.

Ja saapumisohjeita meille saa siis paluupostissa laittamalla mulle postia osoitteeseen La_My1975@ hotmail.com

-A taas-

Vierailija
52/86 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan edelleen tulossa, mikäli ei tuu mitään muutosta suunnitelmiin. Vähän kyllä jännittää toi reissu yksin kahden pienen kanssa... Mutta jos mä selviän täältä Tampereelta noiden kahden pienen kanssa sinne Riihimäelle 7.6. aamupäivän aikana, ni kyllä ihan varmaan muutkin selviää!!!! :) Heh. Mut se nähään vasta sitten, että selviänkö vai en?! ;)

Sadejutusta: Jos ihan selkeesti säätiedotus lupaa vettä, ni me ei ainakaan lähdetä ajelee sinne päin. Sit jos kesken päivän alkaa vettä tulla, ni se on huonoo tuuria. Mut se on kyllä tosi, että jos tää porukka (hirmu kasa enskoja) pitää sadetta Amylla, niin sen jälkeen siitä huushollista ei oo varmaan jäljellä mitään!?! ;)

Mä en tiedä vielä, että mitä me tuotas.. pitää miettiä.

Burde, Anni 7vkoa ja Heidi 1v8kk

Vierailija
53/86 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin tuolla aiemmin tuovani niitä hedelmiä, vaikka rypäleitä ja melonin.

Meille kanssa kyllä passaa toi aamupäivä paremmin, päikkäreiden jälkeen ei oltais ihan hetkessä sinne selvitty..mutta siis tulossa ollaan edelleen, pienellä varauksella kuitenkin, jos ihan kauheasti supistelee niin voi jäädä reissu väliin.

Vierailija
54/86 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin myös just sanoa, että kun jokainen tuo jotain niin määrien ei kannata olla mitään kovin suuria. Mutta Amy olikin ehtinyt jo ensin.

Mutta nyt sitten tulikin pulma, mitä me voitais tuoda? Jos uskaltaudun lähtemään autolla (hui!), sittenhän vaihtoehtoja on enemmänkin... Ei tartte tuntitolkulla kuskata eväitä kuumissa busseissa ja junissa. Mietin vielä, ja saa ehdottaakin, jos tuntuu, että jotain puuttuu. Niin joo, olisko joku hedelmäsalaatti hyvä?

Onko se Amy totta, että teillä päin siis ei ole kärkikolmioita vaan että joka paikassa on vaan voimassa yleiset väistämissäännöt? Siis mua oikeesti jännittää lähteä autolla, kun oon yleensä tottunut ajelemaan vaan tutuissa paikoissa. Älkää naurako! :)

Toivottavasti kaikki pääsee paikalle! Ja toivottavasti ei ole sadetta! Me tullaan joskus klo 9 ja 10 välissä.

-Q- ja pojat

Vierailija
55/86 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listan päivitystä... Ja jos ei ketään haittaa, niin mä voisinkin tuoda raparperipiirakkaa (hyla-versio), kun meillä on nyt niin älyttömästi raparpereja, etten yksinkertaisesti tiedä mitä niille teen!!! (Oon jo tehny kiisseli, piirakkaa ja laittanut pakkaseenkin... äh!)

Amy ja Emmi - juomapuoli

Karssuli ja Aino - kinkkumuffineja

Napero ja Eetu - raparperipiirakka

AA ja AE - salaattia, patonkia

Bejpi ja Eve - jädee

Tikru ja Ronja

Q ja pikku-quu

Pikku-milli ja Akseli?

Queen ja Liia - hedelmiä

Jepsis ja Helmi

Burde, Heidi ja Anni

Osse ja Typy

Pesukarhu ja Joona - keksejä

Jenni ja Daniel?

Iida-Linne ja Tyttönen - marjapiirakka

Niamey ja Aino

Ja Qlle piti vielä sanoa, että Amylle on kyllä niin helppo tulla, ettei toista! Joten rohkeasti vaan autoilemaan!

napero ja Eetu

Vierailija
56/86 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitellaan nyt tännekin kun kerta tunnarit toimii. Eli mä laittelin amylle viestiä että jos me tuotas vaikka karkkia tms. Ollaan kuitenkin jonkun aikaa mekin autossa, niin viittis ainakaan jätskiä tuoda:)

meidän täytyy millin kaa aikatauluja pähkiä milloin tullaan, mutta meille kans aamupäivä on parempi. Kun ronja herää päikyiltä klo 14-16 välisenä aikana, niin aika tiukkaa ois ehtiä riihimäelle edes ennen klo 17 jolloin pitäs lähtee kotiin ajeleen että pääsee seitsemältä iltatoimille:)

Vierailija
57/86 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla treffeille. Täytyy nyt katsoa, miten me saatais itsemme paikalle edes johonkin järkevään aikaan... Päikkärit kyllä varmaan menee sekaisin siltä päivältä. Ja aamupäivätreffien jälkeen me ei varmaan "päästä" suoraan kotiin ajelemaan (= mummi ei "päästä") eli tulee pitkä reissu sitten, mutta ehkä me selvitään... Eipä tämä pohdinta varmaan ketään kiinnosta, mutta pähkäilempä nyt itselleni vaan :)

Alunperin mä taisin jostain leipomuksista puhua, mutta rupesin tässä miettimään, että mullakin tulis sitä kuljettelua ympäri Suomea aika lailla, jos kotona eka leivon ja sit mennään vaarilaan ja sieltä Amylle... Mutta miltäs kuullostaisi pussillinen maissinaksuja?! Siis joo, eihän ne aikuisille kovin kummoista "herkkua" ole, mutta Aino ainakin nakertaa niitä yhä edelleen ihan innoissaan, vaikka tarjolla olis muutakin sallittua hyvää.

Ja joku keksien tuoja vois pliis vilkuilla vaikka sen verran tuoteselostetta, että olis joku täysin maidoton vaihtoehto?! Tai no, voin mä ottaa Ainolle omat muumikeksit mukaan. EIkä sitä varmaan paljon keksit kiinnosta, lahkeessa roikkuminen varmaan pikemminkin :DD Ja mehän siis tullaa lounaalle Amyn luo, että ei siinä paljon keksejä tarvitakaan :p

t. Ope

Vierailija
58/86 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kirjautumisen jälkeen niin metkan näköinen pino esiin :)

Joskus taannoinn varmaan ilmoittauduin mukaan, jos siis päästään. Nyt näyttää siltä että ehkä päästäiskin. Tosin ollaan maanantaina menossa mammalle ja torstaina ois tarkoitus tulla takaisin. Eli siis tullaan sillä varauksella että jaksetaan taas lähteä ajelemaan.

Sinne ajelusta tuli mieleenikin, että tuskin lähdetään jollei saada reissukavereita. MM ei ole lähdössä, mutta kuinkas muut Tampereen suunnan immeiset? Mä saisin kyllä auton eli kyytiin mielelläni ottaisin jonkun. Ainakin yks äiti lapsineen mahtuu. Mä kun ajelen muutenkin niin paljon yksin, tai siis Helmin kanssa, etten jaksaisi yksin lähteä.

Eli jos kaverin saan niin ollaan mukana!

Jepsis ja Helmi

Vierailija
59/86 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli me tullaan varmaan siinä kympin kieppeillä. Laitoin Amy sulle postia. Toivottavasti osataan perille. Ainoo varaus tässä on se, että ollaan ihan rättipoikkiväsyneitä ja reissussa rähjääntyneitä ja ei jaksetakkaan lähteä. Oletan kumminkin, että jaksetaan.

Joku puhui maidottomista kekseistä lapsille. Mä voin niitä tuoda ja sitten jotain aikuisten keksejä.

pesukarhu

Vierailija
60/86 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te vaan Jonskun kanssa tuutte, ja sillä sipuli! :) Viime tapaamisesta on jo taas niin paljon aikaa, että kiva nähdä teitä!

-Q-