Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ENSKOJEN MEGATREFFIT OSA II

31.01.2008 |

Teinpä aikani kuluksi "uutta" listaa ilmoittautuneista... (tein tän jo tiistaina, mutten sillon saanut sitä tänne tai ylipäätään minnekään!!!)

Amy ja Emmi

Bejbi ja Eve

Burde ja tytöt

napero ja Eetu

Karssuli ja Aino

Tikru ja Ronja

Quiero ja q

Napnap ja tyttö

Pikkumilli ja Aksu

Queen ja Liia

Jepsis ja helmi

Osse ja typy

Pesukarhu ja Joona

Jenni ja D

Ainoaurora ja Aino

Hermione ja Milo

Iida-Linnea ja tyttö

Niamey ja Aino

Ope ja Aino? (muistelin että puhuit jossain vaiheessa tulostanne?)

Kertokaapa nyt sitten, pitääkö lista paikkansa, ja puuttuuko jonkun nimi?

Elikkäs Amylle 7.6 näillä näkymin tulossa 19 äitiä ja 20 lasta!!! (HUI!!!, Otatkohan meitä vastaan? ; ) )

Sitten pitäis vissiin niitä tarjoomisia/tuomisia miettiä... Bejbi oli laittanut jäätelön, mä voisin tuoda vaikka suklista tällä kertaa...

napero ja Eetu 2v3kk ja pikkutonttu 11+1

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellonajoista ei ole tainnut olla vielä puhetta? Mikä aika olisi sopiva ensinnäkin amylle? (Tuli vaan heti kellonajat mieleen noiden päiväunien puolesta) Mä voisin tuoda jotain hedelmiä, esim. viinirypäleitä, vesimelonia ja vaikka banaaneja jotka maistuis ehkä lapsosillekin.

Vierailija
2/86 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tarvii olla laktoositonta jätskiä, mutta jos muita maitovammasia ei ole niin meitä varten ei tarvii hankkia voidaan olla ilmankin. Ois kyllä kiva jos leipovat immeiset tekis vaikka Hylaa jos laktoositon ei onnistu niin vois sitten syödä ihan kaikkea hyvällä omallatunnolla. ( onko liian hankalaa)Mä voisin tehdä vaikka jonkun ruokaisan salaatin niin ei tule makeasta paha olo.aa,ae ja niilo 10+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!Mahtava joukko ollaan saamassa kokoon, jos edes osakin pääsee tulemaan. Mutta kuten kaikki viime kerralla mukana olleet muistaa, meidän sisätilat on aika rajalliset, vaikka tuo sakki pihalle hyvin mahtuukin. Toivotaan siis kovasti kuivaa säätä. Ja sadesäälle on kyllä ihan pakko keksiä suunnitelmaB. Ehdotuksia?Mä voisin taas tarjoilla juomapuolen eli kahvit, teet ja mehut.Ajasta ehdottaisin itse aamupäivää eli saapua sais heti tuossa yhdeksän jälkeen. Mutta jos se on pitkämatkalaisemmille hankala, niin myös iltapäivä kahdesta eteenpäin käy. Miten vaan.t.Amy ja Emmi - the emännät =D

Vierailija
4/86 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en mä vieläkään ole varma jaksetaanko lähteä :DD SIt voitais tulla vaikka Keravan kautta, jos miehellä on tontilla hommia koko viikonlopuksi ;) Mut tultiinpa me sitten mitä kautta vaan, siis jos tullaan, niin ei me kyllä oikein heti aamusta vielä Riksussa olla mitenkään päin...Syömisistä, mä voisin jotain piirakkaa ehkä pyöräyttää, siis jos tullaan. Aino ei kumminkaan syö mitään "epäilyttävää" kylässä tai muuallakaan, joten sillä on omat eväät jokatapauksessa. Mitään lehmästä tulevaa (paitsi liha) kun ei tuo neitonen saisikaan syödä. t. Ope joka ei osaa päätää :DD

Vierailija
5/86 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ulkomailla 6.6-4.7 ja halutaan ehdottomasti mukaan!

Aurora Ja O

Vierailija
6/86 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan myös ajella Amylle. Eli Amyn puutarhassa ja oisko 31.5 tai 1.6 sopiva päivä kaikille? Vai onko liikaa päättäjäisiä tm juhlia kaikilla? Onko liian aikaista 24. tai 25.5?

A

Vierailija
7/86 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakaan 31.5. ei päästä, ja koska syynä on kaverin häät, voipi ellä että ei päästä/jaketa 1.6.:kaan... Typy kyllä olis silloinkin tulokunnossa, mutta vielä en ilman äitiä päästä. :D Mutta me katellaan tilannetta sitten kun päivä on päätetty.

-Osse ja typy

Vierailija
8/86 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin halutaan treffeille! Muuten ei ole väliä, kunhan ei 14-15.6, silloin ollaan täällä Savossa juhlimassa omia häitä. :)

Mutta mitään valmistujaisia ei ole tiedossa, eli kuun alku sopii meille hyvin! Ja Amyn luona tapaaminen sopii todella hyvin. ;)

Bejpi ja Eve

Vierailija
9/86 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei kanssa sovi tuo 31.5, mun serkku (ehkä?) pääsee ylioppilaaksi, joten päivä menee siellä. 1.6 on myöskin kysymysmerkillä, mutta kattellaan nyt niitä päiviä. Mä olisin ehdottanut sitä 7-8.6, mutta...

napero ja Eetu

Vierailija
10/86 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kävis myös toi kesäkuun alku. Oon silloin lomalla. Viimeksi ei päästy, joten toivottavasti nyt päästäis. Meille vois tulla muuten, mutta tänne ei vaan kauheen hyvin julkisilla pääse, joten on vähän hankala. Mulle käy mikä vaan paikka, joka on jotenkin järkevän matkan päässä. Autolla kumminkin tullaan.

pesukarhu ja Jonsku

Vierailija
11/86 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs päätin nyt pistää treffipinon pystyyn, joten ei muutakuin ilmoituksia kasaan, niin saadaan treffit pystyyn kesällä!!!

Eli ehdotuksia paikasta ja päivästä pitäis nyt alkuun päästä sopimaan.

napero ja Eetu vajaa 2vee

Vierailija
12/86 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ehdottomasti mukana!

Ehdottaisin alkukesää - oli viime kesänä ainakin hyvä ajankohta kun ihan kaikki eivät vielä ole karanneet lomille.

Vierailija
13/86 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan jälleen mukana, jos vaan aikataulut sopii.

Mustakin alkukesä ois hyvä, kun heinäkuussa kaikki kuitenkin jo lomilla.

Paikasta ei sinällään oo väliä, mutta vois varmaan olla joku sellainen minne pääsisi junallakin suht iisisti? Eli jos jollain muullakin kuin Amyllä on kiva piha lähellä rautatieasemaa niin ois kiva:)

-Tikru

Vierailija
14/86 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luultavasti koko kesän töissä (ainakin harjottelusoppari tehty sen mukaan), joten mikä vaan viikonloppu käy. Amylle oli helppo tulla, mut muutkin paikat käy. autoa meillä ei ole, mut jos saatais jotenkin kyyti järjestettyä (vaik joidenkin enskojen avulla ;)?)..

Vierailija
15/86 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylöspäin käy treffien tie...

Meille käy kanssa Amyn piha, jos ei muuta " löydetä" ; )

napero ja Eetu

Vierailija
16/86 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh... Näyttäis kovasti siltä, että kaikki olis mielellään tulossa Amyn pihalle. =) Mitäs Amy siihen tuumaa? Passaako ja voisko sen sopia alustavasti jos sopii?

Ajankohtana se touko-kesäkuun vaihde-viikonloppu on varmaan vähän huono just noitten juhlien takii. Meille käy tällä tietoo mikä viikonloppu vaan... :)

Burde & co.

Vierailija
17/86 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänne vaan koko sakki. Vitsit, kun ei oo yhtään sammakkomiehen tai pekkapoudan vikaa, että osais arvata noita kesän säitä. JOskus kun on toukokuussa nättejä ilmoja, jolloin vois pitää pihapiknikiä, mutta toisaalta voi olla melkein loskaa maassa, jos tätä menoa jatkuu. Se koulunloppumisviikonloppu (vko22) on tosiaan vähän huono juhlien vuoksi. Mutta jospa sitten se kesäkuun eka lauantai 7.6.?

-Amy-

Vierailija
18/86 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon toukokuun lopussa ei käy kun on hääpäivä ja aika monella varmaan jotain valmistujaisia, muuten ei oo väliä päästään kyllä tulemaan ihan mihen vaan kun on tuo kiesi alla ja junalla jos pidemäksi menee matka.

aa ja ae

Vierailija
19/86 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille sopii toi Amyn ehdottama päivä, oliks se nyt 7.6. Mutta sitä seuraava lauantai (14.6.) ei käy!

-Q-

Vierailija
20/86 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospas mekin nyt pääsisimme mukaan!! Lempäälästä on kuitenkin hiukka lyhyempi matka nyt tulla :D

Mutta ellei mitään ihmeitä tule niin mekin olemme tulossa!

Laitan Amy sulle mailia jossain vaiheessa!!

Niamey, Aino ja tulokas rv 7+0