Muistatko Ruusun aika-sarjan?
Esitettiin 90-luvun alussa ja sarja kertoi Ruususen perheen elämästä.
Kommentit (154)
Olin Roopen ikäinen kun katsoin tuota sarjaa vanhempien kanssa, tulipa nostalgiaa :D Se Marja oli jotenkin pelottava :/
Olin Roopen ikäinen kun katsoin tuota sarjaa vanhempien kanssa, tulipa nostalgiaa :D Se Marja oli jotenkin pelottava :/
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 19:09"]
Hih, katson juuri nyt Ruusun aikaa keittiössä läppäriltä!
[/quote]
Jes! Mikä jakso?
Menossa jakso, jossa muuttaa Ruususille
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 19:26"]Menossa jakso, jossa muuttaa Ruususille
[/quote]
Senni muuttaa siis!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 19:37"]
Muistaako joku kuka oli Merin poikaystävän Kurtin näyttelijä?
[/quote]
Heikki Luukas.
Yhdessä jaksossa Roope lyö vetoa Matikaisen kanssa suklaanappirasiasta, että Esko ja Marja eivät päästäisi häntä ratsastuskurssille. Kyllä harmittaa kun ei ole noita ohuita suklaanappeja ollut myynnissä enää pitkään aikaan. Valmistus lopetettiin joskus 90-luvulla, ja olen ollut silloin vielä aika pieni. Olen nyt 28-vuotias.
Mummo oli sarjan paras hahmo, niin lämmin ja ihastuttava.
Mä muistan kun pienenä aina himoitsin suklaanappeja joita Roope söi.
Perheen äidin sihteerin suusta: "Maailmassa on kolme turhaa asiaa: paavin pallit, nunnan nännit ja esimiehen kiitos ilman palkankorotusta"
Oliko Kurtin tukka "aito" vai vaan sarjaa varten kasvatettu? Näyttikö se hyvältä silloin? En ole moista koskaan kenelläkään nähnyt.
Yksi Neron pennuista kastettiin Risto-Pahaksi ja se sai kodin kauppias Matikaisen luota. :D Ihana sarja!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:10"]
Muistan myös miten Meri raivosi jollekin poikaystävistään, joka puristi hammastahnatuubia keskeltä.
[/quote]
Minä taas en muista tällaista...
[/quote]
En minäkään. Muistan kylläkin kun Meri ihan rauhallisesti neuvoi pikkuveljeään olemaan koskaan puristamatta hammastahnatuubia keskeltä parisuhteessa.
Muistaako joku kuka oli Merin poikaystävän Kurtin näyttelijä?
Olavi Ahonen? Vai sekoitanko johonkin toiseen sarjaan?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:40"]
Olavi Ahonen? Vai sekoitanko johonkin toiseen sarjaan?
[/quote]
Eikö tämä ollut se kauppiasmies?
Hih, katson juuri nyt Ruusun aikaa keittiössä läppäriltä!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 16:54"]
Oliko Matikaisilla lapsia?
Mutta siis ihan helmisarja. Täysin toista, kuin nykyiset salkkarit ja muut.
[/quote]
Ei, olisivat kyllä ilmeisesti tahtoneet. Sen sijaan Matikaiset adoptoivat yhden Neron pennuista, Risto-pahan.