Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä olette Ajaston toiminnasta?
20.01.2008 |
Juuri kuulin, että ystäväni saattaa jäädä työttömäksi sieltä vuoden lopulla. Ajasto siirtää tuotannon Viroon, halvempi työvoima vetää. Mitä olette mieltä? Tämä kun tuntuu olevan tämän päivän trendi...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla