Tänään kaupassa lihavalla naisella oli
Kommentit (198)
ostoskärryjen sisällöt, lasten reimateckittömyydet, vanhempien vaatetukset, painoindeksit sekä analysoimassa äitien ja isien sekä perheen lasten väliset suhteet yhteen ja erikseen. Ja kaikki tämä av-mammojen 100% erehtymättömällä uniikilla mustavalkoisella röntgen- & mutu-katseella lennosta siinä kassajonossa olon aikana:)
Räpsyttelin kamerakännykälläni av-mammoista kuvat ja möin iltapäivälehtiin.
(sen ilmiselvästi jo vuosikausien av-mamman kokemukset omaavan mamman kuvan möin seiskaan, joka vielä kaiken edellisen lisäks kerkesi siinä jonossa tsekkaamaan vielä naispuolisten brassaukset tai ajamattajättämyydet...)
Kassajonossa tuikkasin sitten kersoille salaa kaikki rokotteet kun äiti keskittyi ostosten lappaamiseen hihnalle.
Tungin sille sitten ostoskärryyn munakoison ja kurkun ja käskin jättää naapurinukon rauhaan.
ylikiloineni (Bmi 37), solakka tummaihoinen tyttäreni mukana... Odotan mielenkiinnolla mitä minun kärryyni tuikataan.
€=op
Ostoskärryyni kylläkin olen keräämässä rasvattomia maitotuotteita, täysjyväleipää, hedelmiä sekä kasviksia... Ostokset tehtyämme menemmä Mäkkärille, jossa minä syön salaatin, tytär varmaankin ottaa jonkin hampurilaisaterian.
.. ja heitin sen kärryyn toppavaatteet sekä Dr. Philin oppaan "näin kasvat aikuiseksi"
paiskasin kärryihin paketin Tampaxeja
koko lapsikatraan kanssa, joku nainen heitti kärryihini kunnallisen päiväkotipaikan hakemukset! Mokoma suttura...
Viskasin sen pimun kärryihin perunoita, porkkanoita ja pattaattia. Ei ne lapset purkeilla kasva.
Viskasin meidän Taavista, Liinasta, Nuutista ja Tahvosta otetut söpön joulukorttikuvan heidän kärryihinsä.
Heitin ihan piruulttani niiden kärryihin ex-mieheni ympärileikatun esinahan.
kärryissä oli joku uusi pelikonsoli. Heitin heidän kärryihin talviurheiluvälineitä!
Huusin kovaan ääneen: Alkakaa surffata Aihe-vapaalla!!
Pudotin kärryyn elävän kanan, kirveen ja keittokirjan.
kun joku nainen heitti kärryihini kondomipaketin.
Lapoin sen naisen kärryt täyteen mustaa makkaraa kun selkänsä käänsi,siitäs sai!
t tamperelainen perhepäivähoitaja
ylikiloineni (Bmi 37), solakka tummaihoinen tyttäreni mukana... Odotan mielenkiinnolla mitä minun kärryyni tuikataan.
€=op
Ostoskärryyni kylläkin olen keräämässä rasvattomia maitotuotteita, täysjyväleipää, hedelmiä sekä kasviksia... Ostokset tehtyämme menemmä Mäkkärille, jossa minä syön salaatin, tytär varmaankin ottaa jonkin hampurilaisaterian.
vahingossa ja repeili ihan täysillä :)
eka piti kyllä vähän selittää kun vitsit ei uponnut, mutta viestin 86 kohdalla mieskin kikatti jo hervottomasti
terkuin sektio mamma