Tänään kaupassa lihavalla naisella oli
Kommentit (198)
Eikä kukaan ole nähnyt minua. Luin ketjua tammikuussa ja sen jälkeen ollaan syöty ulkona. En uskalla mennä kauppaan. Kalliiksi tulee tää ketju ;(
Laitoin hänen koriinsa kaikkien oululaisten yh-äitien yhteystiedot.
joka kyseli ystävällisesti neuvoa myyjältä.
Karjaisin ohimennessäni hänen korvaansa KVG!!!!
ja saarioisten valmisruokia lapsille, yh-äidin, joka osti kaikilla valtion ja exän euroilla (joita niille perkeleille tunkee ovista ja ikkunoista) jalokiviä itselleen. Näin vielä mummoäidinkin, joka ei ostanut mitään tunnusmerkillistä, mutta oli muuten vaan hävyttömästi olemassa.
Minä hemmetti ruvennut mitään niiden kärryihin tunkemaan, vaan OTIN LAPSET NIIDEN KÄRRYISTÄ OMIINI JA JUOKSIN!
pipo päässä!!! Livautin hänen kärryihinsä opuksen käytöstavoista! :D
kaupassa jehovantodistajan, nakkasin hänen kärryihinsä hänen unohdetut vääräuskoiset sukulaisensa.
riitelevät av-mammat. Nakkasin ohimennen kyytiin rentouttavat piikkimatot, karppausoppaat ja d-vitamiinia.
Heitin pois korista turkkilaisen jogurtin ja laitoin tilalle activiaa auttamaan vatsaongelmiin.
sellaisia toimittajan oloisia naisia, siellä ne hihittelivät, ja kuulin puhuvan jostain bussista. Heitin niiden kärryyn pakettikaupalla vaippoja.
naisen, jolle oli vuosien saatossa hieman pyllykkää kertynyt. Olin juuri aikeissa kerta naiselle, kuinka ruma iso pylly on, kunnes huomasin että se olikin vain oma kuvani kaupan ikkunassa :D
Näin tänään kaupassa seitsenlapsisen perheen. Kaikki poikia, mutta vauva tyttö. Laitoin niiden kärryyn kondomeja ja miestenlehden. Vauvalle laitoin prinsessatiaran.
yli 35-vuotiaita mummoäideiksi.
Laitoin hänen kärryynsä ladatun haulikon ja pyysin kotona käyttämään itseensä.