Tänään kaupassa lihavalla naisella oli
Kommentit (198)
äidin jolla oli kärryissään lasten villasukat.
Tivasin ettei kai hän vaan ajatellut käyttää niitä Goretexien kanssa ja tein lastensuojeluilmoituksen.
nuoret vanhemmat alle 10-päiväisen vauvan kanssa. Ryntäsin laittamaan vauvalle kasvosuojan ja lämpimän huovan. Huusin vielä vihaisesti heidän peräänsä: "Pois lapset tuollaisilta!"
selvästi vapaaehtoisesti lapsettoman NAISEN! Kävin heti kertomassa mitä mieltä olen siitä itsekkäästä lehmästä!
Löysin kärrystäni tuntemattoman miehen. Mitä ihmettä nyt teen? Siitä seuraa allerginen erektio jos kosken siihen.
Piti tulla lukemaan mitä se lihava nainen oli tänään puuhaillut. Ihan mielenkiintoinen elämä hänellä.
Tänään kaupassa lihavalla naisella ostoskärry täynnä ruokaa. Mietin, että paljonkohan hänellä menee viikossa rahaa tuon kehon ylläpitoon
Ei täällä Helsingin kantakaupunkissa mitään lihavia naisia kaupassa ole. On vain hipstereitä, uraihmisiä, nuoria ihmisiä, rokkareita, punkkareita, tai muuten vain lihavan vastakohtia.
Tänään kaupassa oli laittamasta miestäni yh-äidin kärryyn. Mutta hän olikin allerginen vihanneksille.
naisen, jolle oli vuosien saatossa hieman pyllykkää kertynyt. Olin juuri aikeissa kerta naiselle, kuinka ruma iso pylly on, kunnes huomasin että se olikin vain oma kuvani kaupan ikkunassa :D
Kärryissä talouspaperia. Vaihvihkaa otin sen pois ja laitoin tilalle vessapaperia
ja kuulin, että joku ihan selvästi on kakalla vieresessä kopissa. Huusin hänelle käsi-kakkaamisohjeita seinän läpi, ja ennen lähtöä kurkkasin vielä oven alta ja näytin kannustavasti peukkua!
normaalivartaloisen naisen. Kävin kertomassa, kuinka paljon arvelen hänen painavan.
Onko sokeria lisätty rasvattomaan maitoon? Tai vaikkapa raejuustoon? Jugurttia meillä syövät lapset, en minä.
En myöskään asu jääkaapilla, syön aamupalan, lounaan (kasvisruokaa, salaattia, juomana rasvaton maitolasillinen + vesi), illalla syön joskus lämpimän ateria, yleensä salaatin. Missä ihmeessä sitä sokeria on??? Välipaloja en syö, enkä kyllä muutoinkaan paljoa. Rasva ällöttää! Enkä todellakaan halua rasvan puskevan ihoni läpi, saati kertyvän verisuonistooni!
Ei taida järki paljoa tämän "besser-wisserin" päätä pakottaa...
Taidan nakatta älykkyysosamäärä testin, sekä älyäkehittäviä pelejä tämän tahvon kärryyn!