Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään kaupassa lihavalla naisella oli

Vierailija
16.01.2008 |

.

Kommentit (198)

Vierailija
181/198 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sokeria lisätty rasvattomaan maitoon? Tai vaikkapa raejuustoon? Jugurttia meillä syövät lapset, en minä.

En myöskään asu jääkaapilla, syön aamupalan, lounaan (kasvisruokaa, salaattia, juomana rasvaton maitolasillinen + vesi), illalla syön joskus lämpimän ateria, yleensä salaatin. Missä ihmeessä sitä sokeria on??? Välipaloja en syö, enkä kyllä muutoinkaan paljoa. Rasva ällöttää! Enkä todellakaan halua rasvan puskevan ihoni läpi, saati kertyvän verisuonistooni!

Ei taida järki paljoa tämän "besser-wisserin" päätä pakottaa...

Taidan nakatta älykkyysosamäärä testin, sekä älyäkehittäviä pelejä tämän tahvon kärryyn!

Syö kunnon rasvaista ruokaa niin ei tarvitse asua jääkaapilla. Katsos kun kakkua ei voi syödä ja säästää.

ylikiloineni (Bmi 37), solakka tummaihoinen tyttäreni mukana... Odotan mielenkiinnolla mitä minun kärryyni tuikataan.

€=op

Ostoskärryyni kylläkin olen keräämässä rasvattomia maitotuotteita, täysjyväleipää, hedelmiä sekä kasviksia... Ostokset tehtyämme menemmä Mäkkärille, jossa minä syön salaatin, tytär varmaankin ottaa jonkin hampurilaisaterian.

Siis, jos syön suositusten mukaisesti, ylikiloni johtuvat siitä??? Mikä siinä ruokalistassa olisi syy lihavuuteeni? Outo... Taitaa hieman heittää jossakin.

Miksi muuten ap, ja ilmeisesti sitten muitakin on, jotka luulevat lihavan ihmisen syövän aina väärin tai likaa? Itse taatusti syön terveelistä ja monipuolista ruokaa, peräti sopivasti, enkä liho.

Siis, olen täysin tyytyväinen ja terve kiloineni, jotka olen kerryttänyt todella useiden vuosikymmenien aikana (alkoi jo varhaislapsuudessa, vanhempieni avustuksella). Olen myös vuosien varrella laihduttanut, mutta oloni on paras tällaisena kuin mitä nytkin olen.

Vaan ilmeisesti joillakin on ongelma kiloistani ja syömisistäni, niin paljon, että sitten pitää vahtia ja arvostella mitä ostan, mitä ja kuinka paljon suustani laitan alas.

Muutoin todella hilpeä ketju.

Tuolle ihme kommentoijalle laitan ostoskärryyn kasan suvaitsevaisuutta ja avarakatseisuutta.

Vierailija
182/198 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin jolla oli kärryissään lasten villasukat.

Tivasin ettei kai hän vaan ajatellut käyttää niitä Goretexien kanssa ja tein lastensuojeluilmoituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/198 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska ketju :)

Loistavia väläyksiä, reps kops!

Vierailija
184/198 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sen kärryyn käsityölehden.

Vierailija
185/198 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret vanhemmat alle 10-päiväisen vauvan kanssa. Ryntäsin laittamaan vauvalle kasvosuojan ja lämpimän huovan. Huusin vielä vihaisesti heidän peräänsä: "Pois lapset tuollaisilta!"

Vierailija
186/198 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästi vapaaehtoisesti lapsettoman NAISEN! Kävin heti kertomassa mitä mieltä olen siitä itsekkäästä lehmästä!

Vierailija
187/198 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kärrystäni tuntemattoman miehen. Mitä ihmettä nyt teen? Siitä seuraa allerginen erektio jos kosken siihen.

Vierailija
188/198 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla lukemaan mitä se lihava nainen oli tänään puuhaillut. Ihan mielenkiintoinen elämä hänellä.

Vierailija
189/198 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kaupassa lihavalla naisella ostoskärry täynnä ruokaa. Mietin, että paljonkohan hänellä menee viikossa rahaa tuon kehon ylläpitoon

Vierailija
190/198 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä Helsingin kantakaupunkissa mitään lihavia naisia kaupassa ole. On vain hipstereitä, uraihmisiä, nuoria ihmisiä, rokkareita, punkkareita, tai muuten vain lihavan vastakohtia.

Vierailija
191/198 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kaupassa oli laittamasta miestäni yh-äidin kärryyn. Mutta hän olikin allerginen vihanneksille. 

Vierailija
192/198 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman kärryjä olevan mustalaisen. Soitin poliisit.

Vierailija
193/198 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen, jolle oli vuosien saatossa hieman pyllykkää kertynyt. Olin juuri aikeissa kerta naiselle, kuinka ruma iso pylly on, kunnes huomasin että se olikin vain oma kuvani kaupan ikkunassa :D

Vierailija
194/198 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärryissä talouspaperia. Vaihvihkaa otin sen pois ja laitoin tilalle vessapaperia

Vierailija
195/198 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain porttikiellon

Vierailija
196/198 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulin, että joku ihan selvästi on kakalla vieresessä kopissa. Huusin hänelle käsi-kakkaamisohjeita seinän läpi, ja ennen lähtöä kurkkasin vielä oven alta ja näytin kannustavasti peukkua!

Vierailija
197/198 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalivartaloisen naisen. Kävin kertomassa, kuinka paljon arvelen hänen painavan.

Vierailija
198/198 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi kun noi otsikot on häipyneet mustaan aukkoon