Tänään kaupassa lihavalla naisella oli
Kommentit (198)
eniten tais nauraminen sattua vatsaan 86:n kohdalla :D
ja laitoin hänen kärryynsä kopan kaljaa ja kortsupaketin sekä erilaisia meikkejä
vastasyntyneellä oli päässä itsetehty villamyssy, kävin tipauttaan kärryyn Ruskovillan SILKKIMYSSYN.
joka työnsi kaksoskärryjä yhdellä kädellä. Pienin oli kantoliinassa. Levitin punaisen maton ja töräytin trumpetilla fanfaarin.
Onneksi kukaan ei nähnyt minua. Olen yh ja ostin askin röökiä ja kaksi siideriä.
Haukuin kaikki MLL:n perhekerhossa kävijät ja kutsuin sen mukaan mukavaan toimintaamme.
Menin ihmettelemään suureen ääneen, että miten voi olla mahdollista. Kiitos av:n tiedän nykyään, että kaikkea saa kommentoida.
No nakkasin kärryihin Maolin taulukon iltalukemiseksi.
kampitin ensin Vartiotornilla ja löin sitten katekismuksella päähän.
ja joku yksinäinen mieshenkilö parkkerasi autoa perhepaikalle. Ajoin tietenkin hänen autonsa yli maasturillani =)
pakkasin sen kärryyn mämmiä ja kuohukermaa.
Laitoin sen kärryyn Nina Mikkosen.
rinnoista päätellen oli imettänyt tuskin puolta vuotta, kärryjen työntötyylistä päätellen urakeskeinen, kärryssä oli pelkkää valmisruokaa, ja ilmeisesti ÄIDILLE ITSELLEEN jotain kallista kasvorasvaa ja SIIDERI, pukeutunut korkokenkiin, kädessä joku naurettava tieteen kuvalehti.
Ahtauduin itse hänen kärryynsä- aloin imettää nuorimmaista, vanhemmat söivät siinä samalla itse tekemiäni speltti-porkkanasämpylöitä- ja ryhdyin kertomaan kuinka tätä elämää kuuluu elää. Sitten esittelmimme tälle uraäidille lasten kanssa yhdessä askartelemiamme paperimassapunatulkkuja.
sektio äidin, joka osti tuttelia emmaljungissa köllöttävälle (EI KANTOLIINAA!!!!) vauvalle joka oli puettu reima teciin. Naisella oli vain yksi sormus -> avoliitossa. Hänellä oli myös farkut, ei tuulipukua.
Heitin hänen kärryihinsä vauvan huostaanotto paperit.
Parkkeerasin ostoskärryni heidän viereensä ja annoin Adalmiinan ja Mikaelin hillitysti hyppelehtiä leluhyllyjen ääressä ja naureskella heleästi.
Heitin heidän ostoskärryynsä kondomipaketin, beiget Sloggi maxit ja säästöpakkauksen kuukautissiteitä.
Laitoin hänen ostoskärryynsä Marimekon tasaraitapaidat, mariskoolin ja Unikko-verhot.
superväsyneen tandemimettäjä-äidin kolmen alle kaksivuotiaan lapsensa kanssa
ja
sujautin salaa häneen kärryynsä tuttipullon sekä tuttelia.
Näin kaupassa ruman lapsen. Laiton sen kärryihin naamarin. Eh.