Onko "koomikko" Iikka Kivi tulossa järkiinsä!?
Näytti kirjoittaneen pari puolittain järkevää tekstiä.
mm. siitä, kuinka Sofia Virta menetteli täysin väärin hallituksen jäsenenä ja sai oikeutetusti fudut, eikä Sofia Virtaa pitäisi naistenkaan puolustaa sillä perusteella, että tämä on "nuori nainen", koska eihän iän ja sukupuolen pitänyt ratkaista.
Ja siitä, kuinka Sanna Marinin kritikki käännettiin aina naisvihaksi, vaikka kyse oli Sanna Marinin asiattomasta ja harkitsemattomasta toiminnasta.
Näihin olisi voinut lisätä muitakin asioita kuten sen, ettei Pride omista tasa-arvon käsitettä sen enempää kuin sinä tai minä. Muta ei nyt vaadita liikaa kerralla.
Kommentit (14)
Miksi kirjoitta etunimensä pienellä L kirjaimella?
Kivi on disautellut kaikkia perseileviä tolloja ansionsa mukaan. Hän ei ole muuttanut linjaustaan mitenkään vaikka julkisesti perseilevien tollojen joukkoon onkin hiljattain liittynyt myös pari nuorempaa vihervassarinaista totuttujen keski-ikäisten persuäijien lisäksi.
On kyllä raskas koomikko. Jatkuvaa riidanhaastoa ja paatosta.
Minullekin tulee jostain syystä hänen kirjoituksiaan näkyviin vaikka en häntä seuraa ja en edes tiedä kuka hän on. Tuo Virtaa arvosteleva kirjoitus tuli myös näkyviin ja hämmästyin, että kirjoitti tuolleen. Siis olen ensimmäisen kerran samaa mieltä hänen kanssaan, kun muutaman niitä kirjoituksia olen nähnyt. Oli ottanut vihervasemmisto lasit pois päästään.
Huomaa, ettei aloittaja ole seurannut Kiven kirjoituksia muuta kuin silloin, kun on voinut pahoittaa mielensä persujen nimissä. Kivi on kritisoinut usein mm. demareita ja Marinia.
Vierailija kirjoitti:
Minullekin tulee jostain syystä hänen kirjoituksiaan näkyviin vaikka en häntä seuraa ja en edes tiedä kuka hän on. Tuo Virtaa arvosteleva kirjoitus tuli myös näkyviin ja hämmästyin, että kirjoitti tuolleen. Siis olen ensimmäisen kerran samaa mieltä hänen kanssaan, kun muutaman niitä kirjoituksia olen nähnyt. Oli ottanut vihervasemmisto lasit pois päästään.
Et seuraa häntä, et tiedä kuka hän on, mutta silti onnistut olemaan jotenkin ensimmäistä kertaa samaa mieltä hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, ettei aloittaja ole seurannut Kiven kirjoituksia muuta kuin silloin, kun on voinut pahoittaa mielensä persujen nimissä. Kivi on kritisoinut usein mm. demareita ja Marinia.
Etkö ihan oikeasti osaa mitään muuta kirjoittaa kuin persu? Etkö?
Vierailija kirjoitti:
Tämähän johtunee Persujen somekuplautumisesta. Kun persun mieli särkyy kriittisistä sanoista ja siitä lähtee somelynkkaus liikkeelle niin algoritmit työntävät niitä sisältöjä samanhenkisille, muulloin taas ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä osaat näemmä lukea vain yhden sanan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et seuraa häntä, et tiedä kuka hän on, mutta silti onnistut olemaan jotenkin ensimmäistä kertaa samaa mieltä hänen kanssaan.
Niin en siis tiennyt kuka hän, mutta muutaman kerran hänen kirjoituksiaan on jostain syystä tullut instaani näkyville. Syytä en tiedä, koska en ollut aiemmin edes kuullut tuollaisesta koomikosta. Olen siinä sitten niitä joitakin kirjoituksia lukenut mitkä on tullut minulle näkyviin. En aio kyllä alkaa häntä seuraamaan. Sen verran riidanhaluisesti kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin noista kolumneista. Yleensä Iikka keräilee irtopisteitä vihervassarinaisilta.
Lienee huomannut ettei pyllynnuolennasta huolimatta vassaripillua lohjennutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä osaat näemmä lukea vain yhden sanan.
Aika väsynyttä kirjoittaa aina persu. Mutta ei voi kauhalla ottaa kun on lusikalla annettu.
Yllätyin noista kolumneista. Yleensä Iikka keräilee irtopisteitä vihervassarinaisilta.