Tänään kaupassa lihavalla naisella oli
Kommentit (198)
Näin kaupassa aivan normaaleja ihmisiä.
Huusin kovaan ääneen: Alkakaa surffata Aihe-vapaalla!!
naisen, joka vihasi uskontoja ja ulkoilutti lapsiaan 30 asteen pakkasessa, vihjasin hänelle av-palstasta..
siellä kurkisteli ja lymyili ku röllipeikko puun takana--ottaisko vaiko eikö ottaisi---ja jumalauta---se osti 5(siis viisi) konvehtipakettia---meinasin sanoa että tos on neljä liikaa
näin paheksuvan anopin! Latasin oman kärryni täyteen raskaustestejä ja pysähdyin seuraamaan alkavaa sydänkohtausta.
ylikiloineni (Bmi 37), solakka tummaihoinen tyttäreni mukana... Odotan mielenkiinnolla mitä minun kärryyni tuikataan.
€=op
Ostoskärryyni kylläkin olen keräämässä rasvattomia maitotuotteita, täysjyväleipää, hedelmiä sekä kasviksia... Ostokset tehtyämme menemmä Mäkkärille, jossa minä syön salaatin, tytär varmaankin ottaa jonkin hampurilaisaterian.
Siis, jos syön suositusten mukaisesti, ylikiloni johtuvat siitä??? Mikä siinä ruokalistassa olisi syy lihavuuteeni? Outo... Taitaa hieman heittää jossakin.
Miksi muuten ap, ja ilmeisesti sitten muitakin on, jotka luulevat lihavan ihmisen syövän aina väärin tai likaa? Itse taatusti syön terveelistä ja monipuolista ruokaa, peräti sopivasti, enkä liho.
Siis, olen täysin tyytyväinen ja terve kiloineni, jotka olen kerryttänyt todella useiden vuosikymmenien aikana (alkoi jo varhaislapsuudessa, vanhempieni avustuksella). Olen myös vuosien varrella laihduttanut, mutta oloni on paras tällaisena kuin mitä nytkin olen.
Vaan ilmeisesti joillakin on ongelma kiloistani ja syömisistäni, niin paljon, että sitten pitää vahtia ja arvostella mitä ostan, mitä ja kuinka paljon suustani laitan alas.
Muutoin todella hilpeä ketju.
Tuolle ihme kommentoijalle laitan ostoskärryyn kasan suvaitsevaisuutta ja avarakatseisuutta.
Syö kunnon rasvaista ruokaa niin ei tarvitse asua jääkaapilla. Katsos kun kakkua ei voi syödä ja säästää.
ylikiloineni (Bmi 37), solakka tummaihoinen tyttäreni mukana... Odotan mielenkiinnolla mitä minun kärryyni tuikataan.
€=op
Ostoskärryyni kylläkin olen keräämässä rasvattomia maitotuotteita, täysjyväleipää, hedelmiä sekä kasviksia... Ostokset tehtyämme menemmä Mäkkärille, jossa minä syön salaatin, tytär varmaankin ottaa jonkin hampurilaisaterian.
Siis, jos syön suositusten mukaisesti, ylikiloni johtuvat siitä??? Mikä siinä ruokalistassa olisi syy lihavuuteeni? Outo... Taitaa hieman heittää jossakin.
Miksi muuten ap, ja ilmeisesti sitten muitakin on, jotka luulevat lihavan ihmisen syövän aina väärin tai likaa? Itse taatusti syön terveelistä ja monipuolista ruokaa, peräti sopivasti, enkä liho.
Siis, olen täysin tyytyväinen ja terve kiloineni, jotka olen kerryttänyt todella useiden vuosikymmenien aikana (alkoi jo varhaislapsuudessa, vanhempieni avustuksella). Olen myös vuosien varrella laihduttanut, mutta oloni on paras tällaisena kuin mitä nytkin olen.
Vaan ilmeisesti joillakin on ongelma kiloistani ja syömisistäni, niin paljon, että sitten pitää vahtia ja arvostella mitä ostan, mitä ja kuinka paljon suustani laitan alas.
Muutoin todella hilpeä ketju.
Tuolle ihme kommentoijalle laitan ostoskärryyn kasan suvaitsevaisuutta ja avarakatseisuutta.
ketjuun "näin tänään kaupassa"
Siellä kaksi immeistä alkoi riidellä ruuasta ja ylipainosta.
Heitin hänen kärryynsä kuulat ja lapun jossa kerrottiin emättimenkorjausleikkauksen olevan ihan ok!
Otin hänellä muovipussit pois ja annoin tilalle putkikassin ja vauvasatasen. Tapahtumapaikkana oli tietenkin Porvoo.
Kysyin heiltä mitä lääkitystä he käyttävät?
Arvasin, että häneltä puuttuu tukiverkosto. Heitin hänen päälleen kalastusverkon. Ajattelin hänen tajuavan siitä vinkin hommata tukiverkosto, jotta näyttää sitten freesimmältä.
naisen, jolla näytti jo olevan kaikkea.
Päätin pistää paremmaksi kuin 16 ja pudotin sen kärryyn parakkikoulun.
jolla oli törkeä 12cm tumma juurikasvu. Laitoin hänen kärryihinsä purkin vetyperoksidia.
Kotona kuulin vuohen mäkättävän - mistähän se meille tupsahti.
Rysäytin siihen viereen ryntäineni, kaappasin taaperon syliini ja aloin tissittelemään. Tokaisin vaan että näin se homma etenee! ps. taaperon nimi oli Nico, äidillä oli tukassa hiusdonitsi eikä ollenkaan meikkiä. Tein äidille siinä Nicoa imettäessäni kevyen arkimeikin. Se nainen muuttui todella!
Neuvoin hänelle käsikakkaamisen salat!
seisoi minua ennen kassajonossa.
Pieraisin todella kuuluvasti ja sanoin sille syyttävän näköiseä : YÖK, KUINKA JOKU KEHTAA? JA vaihdoin jonoa.