mielipiteitä sunny beachista!
kannatttaako lähteä? kesäkuun alussa olisi suunta etelään, onko bulgariassa siellä jo kunnolla lämmintä vai minne suosittelisitte nuorien vanhempien lähtevän? lapsemme jää hoitoon. olemme alle 25v.
Kommentit (9)
Ja ei se bilettäminen siellä pakollista ole, jos se ei kiinnosta. Meillä oli siisti hotelli, ei torakoita. Säät suosi, aivan ihanasta auringonpaisteesta sai nauttia hotellin altaalla tai merenrannalla, eli upean rusketuksen sai heti kesän alussa. Oltiin toukokuun lopussa siellä, ja mikä oli ajankohdassa mukavaa niin se, ettei varsinainen turistikausi ollut päällä eli oli tilaa olla :) Onhan se tietty aika turistirysä, hotellia hotellin vieressä, mutta jos kiinnostaa muutakin nähdä, niin retkillehän voi lähteä joko matkanjärjestäjän tarjoamille tai vuokrata itse auton. Oman viikon kokemukseni perusteella voin siis todella suositella kyseistä lomakohdetta, lähtisin uudestaan koska vaan :)
siellä on kymmeniä pikkuputiikkeja, krääsäkauppoja, ravintoloita jne, ja sielläkin saatte varmaan pari päivää/iltaa kulumaan.
Kyllä se on ihan kiva kohde. Hyviin puoliin kuuluu myös tosi lyhyt lento! Samassa ajassa jonka lentää Kanarialle yhteen suuntaan, ehtii jo Bulgariaan ja takaisin. Hyvä kun ehtii kone nousta, niin jo käy laskeutumaan ;)
Sikäläisittäin ei vielä ollut " kuumaa" , mutta kyllä meikäläiselle ihan riittämiin. Yleensä jotain 27 astetta. Vimosena lomapäivänä poltin vielä selkäni ja niskani vaikka en edes ottanut aurinkoa.
...ja se vielä piti lisäämäni, et sillon toukokuun lopussa oli kyllä tosi lämmintä!
4
Biletystä on jos sitä kaipaa, mutta hyvin pystyy olemaan ilmankin jos ei huvita iltariennot. Ainoastaan tuo lämpö vähän huolettaisi. Kesäkuun alussa ei välttämättä ole vielä parhaat rantakelit Bulgariassa, siellä " varman" lämmön kausi on aika lyhyt, oikeastaan heinä-elokuu ainoastaan.
kuulostaa hyvältä, joskin tuuripeliltä säiden suhteen. onkohan allergisella ihmisellä minkälaiset mahdollisuudet valita ruokansa siellä? t. ap
ja onnella saattaa olla jo ihan lämmintäkin. Minä ainakin suosittelen siinä mielessä, että te itse sen loman teette omalla asenteellanne ja bulgariassa ainakin pääsee halvalla