Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sun once-in-a-lifetime -juttu, jonka haluat vielä toteuttaa?

Vierailija
14.03.2014 |

tai olet jo toteuttanut?

Mulla niitä on montakin. Afrikan safarille haluisin mennä, kävellä kiinanmuurilla, ym joku vastaava reissu.

Lapsena jo päätin, että haluan nähdä täydellisen auringonpimennyksen ja se toteutui 2006

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavuta Kilimanjarolle ja safari Afrikassa.

Vierailija
82/118 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdä jonkunlainen sovinto pitkäaikaisen riitapukarin kanssa, jolta puuttuu näköjään kokonaan kyky tehdä sovinto(ja?). En muista riidelleeni koskaan kenenkään muun kanssa jotain perheriittaa lukuunottamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan asua vielä perheeni kanssa ulkomailla. Haluan päästä pitämään oman näyttelyn jossain taidemuseossa kutsuttuna taiteilijana. Haluan kasvattaa lapsistani tasapainoisia, kunnollisia ja mukavia ihmisiä.

Vierailija
84/118 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 14:45"]Mä haluaisin tunte rakastumisen tunteen, että mies katsoisi mua ihaillen. Halaisi , suutelisi, tanssisimme hitaita.

ei välttämättä mitään muuta, siis seksiä...ehkä suutelemista.

Mutta se ihana tunne, kun rakastaa ja toinen tuntee samoin.

Sen halauisin vielä kerran elämässäni tuntea <3

[/quote]

Minulla on sama haave!

Vierailija
85/118 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmasti tuomitaan... mutta haluaisin kokea kerran elämässäni psykedeelisen tripin, eli ottaa sieniä tai lsd:tä. Haluaisin tehdä sen luonnossa jonkun läheisen ihmisen kanssa ja ihastella maailman suuruutta ja tuntea oma pienuus. Oman alitajunnan kohtaaminen tietysti vähän pelottaa, mutta on myös yksi kiehtovimmista ajatuksista ikinä!

Vierailija
86/118 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:29"]^ Ai. Minä olen tajunnut once in a lifetimen kokemukseksi, joka voi tapahtua suurinpiirtein vain kerran elämässä. Että se on kokemus ja mahdollisuus, jonka sattumisen todennäköisyys on vain todella pieni. Hetki johon on tartuttava. Ja sitten se väkisinkin muuttaa maailmaasi. 

[/quote]

No jokainen tavallaan :-) Haaveita on hyvä olla!

Vierailija
87/118 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 14:25"]

tai olet jo toteuttanut?

Mulla niitä on montakin. Afrikan safarille haluisin mennä, kävellä kiinanmuurilla, ym joku vastaava reissu.

Lapsena jo päätin, että haluan nähdä täydellisen auringonpimennyksen ja se toteutui 2006

[/quote]Juosta maratonin ja tämä olisi tarkoitus tehdä tämän vuoden syksyllä. Italia on minua jostain syystä kiehtonut pienestä piteän, mutta en ole vielä käynyt. En tiedä minne siellä menisin, kun niin moni paikka kiinnostaa.

Vierailija
88/118 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kerran elämässäni haluaisin järjestää sellaiset suuret loppukesän puutarhajuhlat, joissa on paikalla kaikki ystävät ja puihin on ripustettu lyhtyjä ja pöydät notkuu ruokaa ja viulut ja akustiset kitarat soi ja tanssitaan...

Vierailija
89/118 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä palaan ensirakkauteni kanssa yhteen ja elämme elämämme onnellisina loppuun saakka.

Vierailija
90/118 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itse omistusasunnon, joka olisi kaunis ja tilava, kaunis piha, kauniisti sisustettu. Haluaisin koiran, joka olisi kiltti. Haluaisin olla kaunis (ei mahdollista).

Haluaisin kiertää yksi kesä englantia, Ylämaat, alamaat, Lontoo, Skotlanti, järviseutu jne. British Museum...

Pariisi, Versailles, Eiffeltorni.

Että lapset kouluttautuisivat pitkälle, ja saisivat kunnon ammatin ja onnellisen perhe-elämän. Lapsenlapsia.

Vierailija
91/118 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tulla erinomaiseksi tietokirjailijaksi ja kirjoittaa useita loistavia teoksia.

Haluaisin nähdä Rio de Janeiron Jeesus-patsaan.

Haluaisin olla viikon jossakin ihanassa, pienessä luxusmökissä vailla mitään velvollisuuksia. Olisi upeaa nukkua aina kun nukuttaa, syödä kun haluttaa ja tehdä mitä milloinkin. Silti haluaisin, että voisin halutessani nähdä muita ihmisiä eli en joutuisi olemaan yksin. Esim. siskoni voisi olla mökissä välillä, samoin mieheni tai jopa lapseni, mutta haluaisin olla niin, että en joutuisi huolehtimaan kenestäkään tai noudattamaan kenenkään muun aikatauluja, toiveita tms. Ei taida toteutua. (Tämä haave on tullut raskaan vauvavuoden aikana.)

Vierailija
92/118 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:21"]

Itseasiassa peruskustannukset NY:ssä ovat edullisempia kuin Suomessa. Ravintolassa syö noin 20 % halvemmalla kuin Suomessa ja kaupasta saa halvemmalla peruselintarvikkeita kuin Suomesta. Hotelli Manhattaniltakaan ei ole mikään erityisen kallis.

[/quote]

Jos joku on tottunut syömään parin euron annoksia opiskelijaravintolassa, niin se 20 prosentin halvempi ruoka New Yorkin ravintolassa voi kuitenkin olla kallimpi. Ja toisekseen, missä hotellissa se köyhä matkaaja kokkaa itse niistä peruselintarvikkeista itselleen ruokaa?

On ilmeisesti sinulle vaikea käsittää, että joillekin USAn matka on todellakin liian kallis.

(en ole tuo, jolle vastasit)

Vierailija
93/118 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaa erääseen maahan ilman paluulippua.

Vierailija
94/118 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastella edes yhden kerran ensirakkauteni kanssa...Tapasin hänet vuosi sitten yli 20 vuoden tauon jälkeen ja tunteeni olivat aivan yhtä pinnassa kuin silloin kouluaikoinakin..

Tuskin kuitenkaan tulee koskaan toteutumaan, koska olemme kummatkin perheellisiä ja asumme kaukana toisistamme.

Vierailija
95/118 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen palaa täydentämään listaansa. Haluaisin nukkua taivasalla, ilman telttaa tai mitään. Kerran melkein jo toteutin, mutta hetken makuupussissa köllöttelyn jälkeen alkoi satamaan ja siirryttiin vajaan nukkumaan.

Toisena, haluaisin kokeilla surffausta.

Toteutuneihin juttuihin lisään Karhunkierroksen vaeltamisen alusta loppuun, jonglöörauksen kolmella pallolla ja kymmenen leuanvetoa putkeen.

Vierailija
96/118 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää "sen oikean" jonkun ihanan miehen, jota rakastaisin ja haluaisin niin, että en ilman voisi elää.

Nähdä Euroviisut livenä.

Matkustaa Keski-Aasiaan.

Adoptoida lapsen.

Vierailija
97/118 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin aina olla astronautti. Se on vielä toteutumatta!!!

Vierailija
98/118 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
99/118 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolunnut Afrikan safarit, Indonesiat, Intiat jne, joten ei enää innosta. Once in a lifetime tapahtuma jokaiselle ihmiselle on kuitenkin kuolema. Sitä ja kivuista eroon pääsyä odotellessa. Kuulostaa ehkä pateettiselta, mutta näin on.

Vierailija
100/118 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin moottoripyörän! Tämä haave on ollut teini-iästä saakka. Puljaan autojen kanssa töissä ja vapaa-ajalla, mutta moottoripyörällä ajelu on niin erilaista. Aikaisemmin esteeksi on tullut itsensä pyörän ja ajokortin kallis hinta, nykyisin esteenä niiden lisäksi ylisuojeleva mies :) ymmärrän kyllä miehen huolen, olen vähän turhan hurjapää. Lisäksi nyt raskaana.

Olen päättänyt että viimeistään eläkkeellä ajelen ympäri Suomea omalla moottoripyörällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi