Mikä oli koulussa enkun tunnilla englanninkielinen nimesi
Kommentit (41)
Tytär on kuulema Tara ja poika John :)
mutta 4-luokalla enkunope halus itse keksiä kaikille nimet. Mun oli Mable ja mä inhosin sitä.
Inhosin sitä silloin S-Y-V-Ä-S-T-I. Nyttemmin olen kääntänyt takkini ja pidän ihan nättinä nimenä.
Itse olen aina inhonnut nimiä tyyliin Kate, Susan, Sarah, Jane, Wendy, Ann, joista täällä näköjään tykätään hirveesti, en tajua kyllä sitä... :D) Terveisin tuo Suuuksi nimetty(hyih..)
ja olenko ainoa? Opettaja valitsi, oikea nimeni on Eija.
Luokalla oli yks poika, joka sai nimekseen Charles. Meitä sitten kiusattiin tästä syystä pariskunnaksi.
Minä olin Polly. Ainut nimi joka tarttui korvaan elämäni ekalla englannin tunnilla. Että inhotti koko nimi kun saatiin englannin kirjat ja siinä kirjassa oli monessa kohdassa Polly -niminen papukaija.
Saatiin itse päättää ja olivat käytössä vain ekan vuoden eli viidennellä.
Oikeasti olen Johanna.
109, varmaan siksi ei, koska silloin ala-asteella Mabel poikkesi siitä yleisestä linjasta. Ei kuulostanut samalta. Varmaan ala-asteikäisten mielestä vieläkin ruma.
-yksi aikaisemmista Mabeleista
Typerää sinänsä opettajalta, että mun oikea nimi on myös Maria. Olis voinut antaa mullekin jonkun " nimen" .
No, en mä ainoa ollut, Anne oli myös Anne
Ja olin siitä niiiiiin ylpeä :)))
Ettekä kyllä ikinä arvaa mun oikeaa nimeäni! ;)
Kaikkien eng. nimet alkoivat samalla kirjaimella kuin oikea nimikin.
musta noi keksityt englantilaiset nimet oli idiootteja!!
Jännä, tuli heti mieleen kouluajat
ja meillä myös nimet tulivat oikean nimen ekan kirjaimen mukaan.
Olisin halunnut olla Jane tai Susan tai Mary.
Mun mielestä kaikilla muilla oli kaunis (Susan, Ann, Helen jne. ),mutta mulla oli RUMA!
Mä olin v. 1977 May. Ope päätti kaikille nimet, jotka alkoivat ekalla oman nimen kirjaimella. Sopi hyvin, kun olen syntynyt toukokuussa.