Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rachel Kauppila ja maajussi Timo Virtanen on uusi " Matti ja Mervi"

Vierailija
11.01.2008 |

on/off suhde

Maajussi-Timo: Vauvauutinen johti eroon

11.1.2008 06:33

Maajussille morsian -sarjasta tutun Timo Virtasen, 42, ja fitness-urheilija Rachel Kauppilan, 26, tapahtumarikkaassa suhteessa kuohuu taas. Timo hehkutti pariskunnan vauvauutista IS:lle torstaina alkuillasta.

- Meinasin lentää persuuksilleni, siis positiivisesti, kun Rachel teki raskaustestin ja se näytti kahta viivaa! Kyllä tämä on niin ihmeellistä, Timo kertoi IS:lle puhelimessa.

Pari tuntia puhelun jälkeen Timo ja Rachel poseerasivat yhdessä tuoreissa kuvissa IS:n valokuvaajalle.

Kolme päivää sitten varmistunut raskaus oli Timon mukaan suunniteltu. Lapsi sai alkunsa niin ikään Maajussi-ohjelmasta tutun Teija Särkelän mökeillä.

- Olen aina halunnut kaksi lasta ja joulun lemmenlomalla Iso-Syötteellä päätimme, että olisimme valmiit saamaan lapsen. Olen ihan varma, että lapsi sai alkunsa joulupäivänä. Sanoin asiasta jo silloin Rachelille, koska minulle tuli ihan sellainen olo.

Myöhään torstai-illalla Timo ilmoitti tyrmistyneenä Rachelin heittäneen hänet pihalle.

- Rachel heitti minut pihalle, en tiedä yhtään miksi. Hän taisi suuttua, kun menin kertomaan vauvauutisesta näin varhaisessa vaiheessa, Timo kertoi IS:lle puhelimitse.

- Istun täällä kylmässä autossa, enkä tiedä mihin menisin yöksi.

Värikäs pariskunta on ehtinyt seurustella vain pari kuukautta, ja he ovat eronneet kertaalleen jo aiemminkin.

Parin kihlautuminen maajussi- Toman luona Sahalahdella viime lauantaina kuvattiin Maajussille morsian -ohjelman päätösjaksoon, jossa selviävät maajussien ja heidän morsian- ja sulhasehdokkaidensa nykyiset elämäntilanteet. Ohjelma näytetään MTV3-kanavalla 27. tammikuuta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin viirut, että kuka niitä jaksaa katsella aina, en tajua. :D Sen nauru tai hymy näyttää niin jotenkin ylivenytetyltä. :D

Tuli muuten mieleen kun nettilehdissä oli kuvia melkein vierekkäin 60 v. täyttäneestä Remusta ja Timosta, niin voisivat olla isä ja poika. Samanlaiset naamat molemmilla.

Vierailija
2/2 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä just eilen kirjoitin täällä, että niistä tulee uudet matti ja mervi - eikä tarvita edes viinaa! ; )

voi kiesus. ja se timo jaksaa tilittää, varsinainen tyrkky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän