Mikä oli koulussa enkun tunnilla englanninkielinen nimesi
Kommentit (41)
Meillä sai itse valita, jos ei itse keksinyt, niin opettaja ehdotti, yksi tyttö olikin sitten Shirley (kaikki 9-vuotiat osasivat lausua...) Kaikki pojat olisivat halunneet olla James. Vuosi oli -89, ei ollut Britneytä vielä keksittykään ;)
oli hienoo olla melkein prinsessa
Ala-aste ajan oli nimet, mut ei enää yläasteella.
Meillä tehtiin niin, että opettaja oli kirjottanu nimet lappuihin valmiiks ja arvottiin.
saatiin itse valita ja olin Shirley Temple -fani.
Meillä sai itse valita, vaikka tarkoitus oli, että se muistuttaisi omaa nimeä.
ja se oli ihan hirvee, jäännös nimi. Joten ymmärän sinua täysin nro 35.
Vähän nyt repesin, en mä edes muistanu et silloin oli tommoset nimet. Mikähän järki siinäkin oli? XD
ja örköttää vieläkin.
Oikea nimeni on Oili.
Luulin, että ne olivat vain ala-asteen juttuja.
itse päättää kelpuuttiko sen vai ehdottiko jotain toista. Mahdollisimman paljon oman nimen kaltainen piti olla. Minä olin Sarah, kun oikeasti olen Saija. Sama alkuperä nimillä. Yläasteella saksanopettaja oli itse samalla periaatteella valinnut meille omaa nimeä muistuttavat nimet, olin Sabine.
eli kaksi etu-sukunimiyhdistelmää!
meillä ope valitsi nimet niin että ne muistutti omaa. Mulla se tuli toisesta nimestä kun mun eka nimi oli toisellakin oppilaalla.
Ja jos en ihan väärin muista, niin joskus tuota ennen saatoin olla myös Linda, jonka valitsin siksi, että vuotta vanhemmalla kaverillani oli sama nimi englannintunneillaan.
Rakastin Elisabeth Tayloria ja sain itse valita nimen....
Ensin olin Emily ja myöhemmin Janet. Saimme itse valita nimet.
Vaikka olisin oman nimeni perusteella voinut olla vaikka Emily.
myöhemmin se oli ihan vaan Pat