Tonskat Uuteen Vuoteen
Moikka,
U-M:lle oikein ISO HALAUS ! voi miten kurjasti nyt kävi, tsemppiä koko perheelle !
Mä kävin ostamassa maanantaina puvun yksille " hienoille" synttäreille ja nyt mua rupes kaduttamaan ostos, haluaisin sittenkin pitkän puvun toivottavasti antavat mun vaihtaa sen ettei mene reilu250 ¿ ihan hukkaan.
Omaan napaan ei mitään uutta, kovasti on peitto heilunut tai oikeammin sohvatyynyt ja taas ovat odotukset korkealla, toivottavasti ei taas tipu kauheen korkealta jos ei raskautumista tapahdukkaan.
oikein mukavaa alkanutta vuotta 2008, paljon plussia toivotaan tietty heti tammikuulle.
mä kattelin vanhaa kalenteria ja katselin että tammikuussa aloitettiin kunnon yritys tai soilloin ainakin olen alkanut kalenteriin merkkailemaan tiiviisti kiertoja. nyt jos menis samoihin niin pitäisi raskautua tästä kierrosta.
Mehän yritettiin tosin silloin jo aiemmin mutta aloitettiin uudestaan tauon jälkeen tammikuussa.
nyt viihdyttämään lapsukaista
aa kp15/26-30 tai jotain + ae tosi kärttyinen sellainen
Kommentit (72)
U-M:lle voimia, aika hurja juttu !
omasta navasta sen verran että kp2/26 että silleen
aa
Nyt vasta huomasin että ull-maij on kokenut kovia:( Voi kurjuuksien kurjuus! Paranemisia sinne.
Mä alan pikkuhiljaa palailla elävien kirjoihin kun karmea pahoinvointi on hellittämässä, ekoja hentoja liikkeitäkin on jo tuntunut kiitos eteenpäin kallistuneen kohdun.
Kovasti vauvaonnea kaikille:)
Queen rv 14+jotain
Voi ei AA, noinko ne nyt loppui piinailut lyhyeen :/
Harmittaa kovasti puolestasi!
Queenilla pahoinvointi helpottaa, hyvä juttu! Ja liikkeitäkin jo tuntuu, oi kuinka ihanaa :)
Tänne ei mitään uutta, odotellessa odotellessa..
Viipero kp 21/25-33
Töistä kirjottelen. Siksi tämä hassu aika :)
Voi miten kurjaa, että piti Ull-Maijlle käydä noin. Oon tosi pahoillani teidän puolesta. Toivottavasti kumminkin pääset pikapuolin plussaamaan, kun saatte luvan alkaa taas yrittämään. Ihan lupaavaahan se varmaan on, että lääkäri antoi luvan kahden kierron jälkeen aloittaa yrityksen ja, että se toinen munatorvi on nyt suoristettu. Toivottavasti saat lääkäriltä sitten lisätietoa asiassa. Voimia!
Kiva, että Kamomilla näki pikkuruisen ultrassa. Meillä onkin sitten LA:t ihan vierekkäin. Mulla 26.8.
Harmi, kun AA:lle tuli täti häätöyrityksistä huolimatta vierailulle. Toivottavasti tajuaa tässä kierrossa olla tulematta.
Voimia kaikille muillekkin, jotka täti yllätti ja paljon plussatuulia kaikille ihanille tonskailijoille++++++++++++++++++++++++
Omaan napaan kuuluu aika vähän vielä. Maha on turvoksissa kuin jalkapallo. Musta tuntuu, että kaikki jo epäilee mun olevan raskaana. Uutena oireena on se, että en pysty juomaan kahvia vaan se tekee tosi pahaa. Hajukin on jo niin etova. Jonskua oottaessa pystyin koko raskauden ajan juomaan kahvia vaikkakin vähensin sitä tietty suositusten mukaan. Normaalisti juon aika paljonkin kahvia, joten ihan outoa, kun ei yhtään pysty juomaan. Hyvä silti. Sehän on vaan ihan hirveetä myrkkyä. Keskiviikkona olis eka neuvola. Ei varmaan vielä kuunnella sydänääniä, kun on niin aikaista. 7.2. olis np-ultra. Sitä ootan, kun kuuta nousevaa. Sitten vasta näke, onko siellä mahassa ketään.
pesukarhu ja Jonsku 1v8kk+ ja maha 8+0
Tosissaan, meidän pikkuinen todettiin kuolleeksi eilen Naistentautien polilla. Viimeviikolla nähtiin syke vielä ultrassa mutta viikkoja paljon vähemmän kuin olisi pitänyt olla. Silloin jo aloin aavistella ettei kaikki ole sittenkään kunnossa. Lauantaina alkoi vuodella vähäsen ja illalla alkoi supistukset. Huomenna sitten lääkkellinen tyhjennys minkä hoidan kotona.
En olisi voinut uskoa että joutuisin tämän vielä uudestaan kokemaan. Mullahan oli 3 vuotta sitten ihan samanlainen keskenmeno mutta tapahtui vähän aikaisemmilla viikoilla. Vuoto alkoi viikolla 10. Nyt viikoja olisi ollut 11+0.
En silti ole saanut mitään kammoa tähän hommaan. Lapset ovat mulle ja mun miehelle niin suuria lahjoja että sen vuoksi olen kyllä valmis kärsimään vaikka mitä. Mutta jopa mun yltiöpositiiviselle ajattelu tavalle tämä ottaa tosi paljon luonnon päälle. Mutta kyllä tästä varmaan taas selvitään kun aikaa kuluu. Milo on paras lohduttaja tällä hetkellä.
Uusi yritys pistetään heti käyntiin kun on mahdollista. Tällä kertaa vain pelottaa paljon enemmän kuin viimeksi.
Ull- maij. Oon niin pahoillani sun puolesta että juttu loppui noin kurjasti. Mutta jos seuraavalla kerralla olisi sitten paremmat mahdollisuudet. Voimia sulle paljon!
Plussatuulia vain kaikille!
Hermione ja kävelevä Milo 11kk
[color=D87093] Voi... Tosi surullisia kuulumisia Hermionella:( On tää elämä vaan joskus niin epäreilua:( Paljonpaljon voimia ja tsemppiä! *halaus*
AA:lle myös isot pahoittelut menkoista:(
Viiperolle mukavaa piinailuaikaa! Toivotaan peukut pystyssä, että nyt olisi tärpännyt!!!
Jo odottaville Tonskille onnellista odotusaikaa!
Kaikille toivottelen valoisampaa tiistaipäivää ja plussapöllähdyksiä!
Oma napa: Ovis taisi olla eilen/tänään:) Ainaskin vähän on masussa nippaillut siihen malliin. Niin, ja mun tissit räjähtää kohta! Lopettelin eilen imetyksen ja tissit on TÄYNNÄ maitoa:/!!! Sattuu... :( Pakko ehkä kohta vähän edes tyhjentää. Noh, eipä nää mun murheet mitään kovin suuria ole...onneksi.
~ ♥ ~ Viipuli, kp 17/jotain ~ ♥ ~
Olen kovin pahoillani. Kovasti voimia sinulle ja miehellesi.
Meillä sitten oltiin koko porukka oksennustaudissa. Eipä ole varmaan 15 vuoteen ollut mokomaa vaivana. No ei kait siinä muuten mitään mutta kävi aivan hemmetin kipeää haavoihin kun piti yökkiä koko ajan. Vieläkin tosi huono olo ja ruoka ei maistu, jospa se nyt tästä sitten.
Menkat kuulema pitäs tulla ihan ajallaan leikkauksen jälkeen. Tulihan ne synnytksenkin jälkeen tasan 28 päivän kuluttua. No se näkee sitten.
Jotenkin jaksan luottaa vielä siihen luomu raskauteen. Kiinnostaa lukea se epikriisi mutta sitä varmaan saapi odotella, ellen käy sitä itse hakemassa.
No tulempa taas paremmalla aikaa kirjoittelemaan, nyt en tahdo pysyä hereillä.
T: Ull-Maij
Syvä osanottoni Hermionen perheelle :( Epäreilua että näin kävi teille, taas. Kovasti voimia ja jaksamista. *halaa*
Hermionen surullisen viestin luettuani olen entistä vihaisempi omista ajatuksista ja tunteista. Oon nimittäin saanut 7 raskausuutista tässä ihan lähiaikoina ystäviltä, viimeisin tänään. Ja en voi sille mitään mutta oon hirmu kateellinen syvällä sisimmässäni. Eikä saisi olla, mullahan on aivan ihana poika jo, ja eihän me olla vielä edes kauaa ehditty toista toivoa! Mitään kiirettä ei pitäisi olla. Toiset ei raskaudu edes ilman apua, mikä minä siis mitään oon märisemään.. Pakko oli vain kertoa tämä teille, jotenkin näin kirjoitettuna nämä asiat saa oman mielen päältä paremmin pois.
Täytyy vielä korostaa, että jotenkin teidän " virtuaaliystävien" raskausuutiset ei saa samanlaista kateutta aikaan, vaan piristää mieltä. Ja älkää käsittäkö väärin, toki oon hirmu onnellinen myös ystävien uutisista, ehdottomasti, mutta tuo kateus vaan nostaa päätään jostain sisältä päin.
Tärppionnea nyt vaan kovasti kaikille! Ja kiitos kun sain vähän avautua :)
Omaan oloon ei uutta, tuntuu pahasti siltä että metsään meni tämäkin yrityskierto :/
Viipero kp 22/25-33
Hermione: olen ihan helvetin pahoillani! Paljon voimia sulle ja sun miehelle. =/
AA: hitsi kun sullakin alkoi menkat. Seuraavaan kiertoon ihan älyttömästi tärppiä vaan!
Mä oon ihan turvonnut. Tuskinpa vaikuttais ihan näin pian jos ois tärpänny? Pöh.
Peukkuja piinailijoille!
Nyt ei muuta,
poppis kp19/?
Just tänään ajattelin, että mitähän Hermionelle kuuluu kun ei oo pitkään aikaan mitään kuulunut, ja näin hirveen ikäviä uutisia sulla!! Isot halit, kun en osaa muutakaan lohduttavaa sanoa... :´(
-Osse
Todella suuret pahoittelut!! Yhden keskenmenon kokeneena uskoisin tietäväni mitkä on fiilikset...:`( Voimia sulle ja sun perheelle!
Ull-maijlle voimia oksennustautiin.. Jopas nyt sattui ikävään aikaan! Tai ei kai oksutauti koskaan voi hyvään aikaan tullakaan...
AA:lle pahoittelut menkkojen alkamisesta!!
Kiitos kaikille ultraonnitteluista! Vieläkin pidetään matalaa profiilia, kun tänäänkin taas aamulla tuli sitä tuhruvuotoa.. Edes neuvolaan en ole vielä soittanut..
No, lääkärin puheesta perjantaina ymmärsin ettei siellä ihan verta pitäisi olla vaan jonkun näköinen nestepinta tms. istukan takana, joka sitten sieltä voi tuhruttaa. Sanoi, että on jo häviämässä/imeytymässä? pois.
Ei voi muuta kuin toivoa, että tää raskaus kestää elokuulle asti!
Tsemppiä piinailijoille ja plussatuulahduksia =)
Kamomilla rv 8+1
Toisesta haaveillaan, meillä on jo yksi poika, reilu 3 -vuotias villikko. Yksi keskenmeno on takana ja nyt on ollut terolutit apuna kiertoa tasaannuttamaan. Nyt sitten jännitän, alkaako menkat tällä viikolla vai olisiko tärpännyt vai onko kierrot edelleenkään kohdallaan. Kaksi edellistä raskautta alkoi tosiaan helposti, jo tokasta kierrosta, mutta nyt keskenmenon jälkeen yritystä on jo ollut reilun vuoden.
Monella täälläkin näyttää olleen surua, pahoittelut ja voimia heille!
Sittis
HERMIONE, suuren suuret osanotot :( Haluaisin sanoa paljon enemmän, mutten osaa. Paljon voimia tulevaisuutta ajatellen!
VIIPERO, ymmärrän kyllä tunteesi. Itse en vielä ole ehtinyt kadehtimaan ketään, mutta tokihan sitä raskausuutisia kuullessaan ajattelee, että " oih, tulispa meillekin" .
POPPIS, mistä sitä tietää, vaikka oliskin tärpännyt? ;) Toivotaan parasta tietysti, eikös!
Voispa lähteä häiriköimästä.
Han
AA, voi kakka sentään sen tädin kanssa! No, juhlit nyt näyttävästi, kun vielä mahdut siihen ihanaan mekkoon :) Toivottavasti teillä tärppää ihan pian!
Ja pahoittelut myös muille tädin piinaamille. On se kyllä niin kummallista, kun toiset raskautuu helpolla, ja toisilla kestää tuskaisen kauan. Nuo on kai vaan niitä asioita, joille ei itse mahda mitään, ainakaan toistaiseksi. Toivotaan sormet ja varpaat ristissä, että lääketiede keksii tähänkin jonkun ratkaisun pian! Joku raskautumispilleri olisi kätevä, vähän niinkuin ehkäisypillerin vastakohta :)
Omaa napaa sen verran, että huomenna on neuvola. Saa nähdä mitä siellä puuhaillaan. Punnari ei oikein nappaa, kun tätä turvotusta on ihan hirveästi. Hyvä kun saan aamuisin kädet nyrkkiin, kun sormet on niin makkarat!
Ja joku röökaa tuossa naapurustossa siten, että meidän liesituulettimesta tulee kolmatta päivää kova käry sisälle. Kiva kokkailla, kun yhtäkkiä iskee kunnon käry! Se on yhtä vahva kuin jos joku viereisessä huoneessa polttaisi. Ei pysty olemaan keittiössä ollenkaan. Huoltomies kävi jo raapimassa päätään meillä, muttei osannut tehdä asialle mitään. Jee... Mulla palaa pinna, mietin jo kenelle voisin seuraavaksi valittaa... Todennäköisesti se tupakoiva naapuri ei edes tiedä aiheuttavansa hajuhaittaa, mutta mistäs ihmeestä mä saan selville, kuka se on?!
Kandi 9+1 ja Noel kohta 1v1kk
U-M pahoittelut ja toivottavasti kaikki nyt kunnossa ja entistä ehompana " suoristuksen" jälkeen. Ja kun saat epikriisin niin saat tarkan selvyyden mitä tehtiin.
Kaima, vai tuli se tätsä sit kuitenkin=( Pahoittelut. Mut, nautit nyt pirskeistä menojuoman ja puvun voimin taas vuoden edestä, kun kenties kohta pikkuinen tauko pirskeisiin tulee:))
Hermionelle suuret pahoittelut, ei sanat riitä kuvaamaan mutta olet ajatuksissa! Jaksuja sinne.
Tulee jotenkin paha mieli, kun kuulee näitä surullisia uutisia ja itse ei " uskalla" vielä yritystä aloittaa. siis hävettää oikeastaan... Nyt menossa kp14 ja nippailee tosi kovin oikealla eli varmastikin jotain tuolla tapahtuu.... :) Uskaltaisiko sitä vai ei?? Mietitään, mietitään... Mut eiköhän täällä liitytä joukkoon mahtavaa heti kun saadaan O:lle tuo 1-vuosi mittariin ja pari kk päälle.
Oikein paljon plussatuulia puhaltelen, etenkin Poppiksen suuntaan! Josko sieltä saatais kivoja uutisia seuraavaksi:)
Aurora & O 11kk
Täällä yksi toisesta kääröstä haaveileva ilmottautuu joukkoon. Olen itse 31v ja mies on 37v.
Meille syntyi heinäkuun puolessa välissä ihanainen poika, joka tuolla tuhisee yöunillaan. Noin 1,5v vaati yritystä ennen kuin tulosta tuli. Silloinkin oltiin juuri menty tutkimuksiin. Miehen simppanäyte taas ei ollut ihan priimaa. Miun hormoonitutkimuksia ei saatu päätökseen kun kuukautisia ei alkanut kuulua. ;o)
No kuukautiset alko kun pikku mies tuli 3kk. Ehkäisyä ei olla käytetty synnytyksen jälkeen. Imetän kyllä vielä täyttä päätä. Ovulaatiota tikutan ja ainaskin viimesimmässä kierrossa sain + (6.1.). Mutta, mutta täti kurvas tänään paikalle. Meillä alkaa siis yk4. Oon käynyt taustailee, mut nyt vaan alko tuntuu, et pitää päästä vaihtaa tuntojakin.
Esikoista en pahemmin kuumeillut, mutta nyt on valtaisa kaipuu taas saada olla raskaana ja saada meidän pikkuiselle kaveri.
Sonteri ja Miska 6kk+
Tulin jatkamaan kun eilisestä tuli lähinnä vaan esittely.
Miula menossa nyt siis kp2/31-33. Kuukautiskivut alko vasta eilen illalla ekan vuotopäivän päätteks. nyt sit oikein kunnolla juilii mahaa. Ankeet on fiilikset kun oli ihan taas tunne, et ois voinu tärpätä. Tai voihan se olla et onnistu, mut ei alkuu pidemmälle päässy. Mie kyllä maltan sen r-testin kanssa, kun en haluu nähhä sitä negaa joka kuukaus.
Toivotaan kumpikin useempaa lasta ja toiveissa olis pienet ikäerot. Miula on miun veljen kans 1v4kk ikäeroo ja ollaan pienenä oltu ku paita ja peppu. No nyt pitää taas pariks-kolmeks viikoks vaan taas keskittää koko energia tuohon meijjän ihanaan pieneen poikaan ja nauttia olemisesta sen kanssa. Ovulaatiokin on miula aika myöhään, joten voi taas hetken olla ajattelematta tätä asiaa.
Tervetuloa Sonteri ja Sittisontiainen! Hyvin tänne mahtuu mukaan, meidän kuumeilijoiden joukko on kutistunut jo aika pieneksi, kun moni pääsi plussajunaan. Eiköhän me loputkin vielä ängetä mukaan :)
Kandilla siellä ikävät oltavat tupakansavussa, toivottavasti tekevät asialle pian jotakin!
Tänne ei uutta, odotellaan..
Viipero kp 24/25-33
Mäkin tulin vaan toivottelemaan sittisointiaisen ja sonterin tervetulleeksi!
Täälläkin vaan odotellaan ja päässä kuuluu sirkkojen siritystä. =D
t. poppis kp21/28-35?
Tänään oli nyt sitten ainoa kerta lakanoiden tuuletusta tässä kierrossa. Tuskinpa tärppää, mutta ens kierrossa sit taas! =) Kandille tsemitykset ekaan neuvolaan..ihanaa varmasti taas alkaa siellä käymään..piuh! =)
Edelleen plussatia kaikille..=)
t. poppis