Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tonskat Uuteen Vuoteen

02.01.2008 |

Moikka,

U-M:lle oikein ISO HALAUS ! voi miten kurjasti nyt kävi, tsemppiä koko perheelle !

Mä kävin ostamassa maanantaina puvun yksille " hienoille" synttäreille ja nyt mua rupes kaduttamaan ostos, haluaisin sittenkin pitkän puvun toivottavasti antavat mun vaihtaa sen ettei mene reilu250 ¿ ihan hukkaan.

Omaan napaan ei mitään uutta, kovasti on peitto heilunut tai oikeammin sohvatyynyt ja taas ovat odotukset korkealla, toivottavasti ei taas tipu kauheen korkealta jos ei raskautumista tapahdukkaan.

oikein mukavaa alkanutta vuotta 2008, paljon plussia toivotaan tietty heti tammikuulle.

mä kattelin vanhaa kalenteria ja katselin että tammikuussa aloitettiin kunnon yritys tai soilloin ainakin olen alkanut kalenteriin merkkailemaan tiiviisti kiertoja. nyt jos menis samoihin niin pitäisi raskautua tästä kierrosta.

Mehän yritettiin tosin silloin jo aiemmin mutta aloitettiin uudestaan tauon jälkeen tammikuussa.

nyt viihdyttämään lapsukaista

aa kp15/26-30 tai jotain + ae tosi kärttyinen sellainen

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla oli outo olo ja kappas oli hcg noussut 735. Eli eikun polille sytostaattia kankkuun. Se siis on se ku melko varmasti.

No nyt sitten ei auta kuin odotella että laskee pois ja käydä tarkistuttamassa nuo johtimet.

Vierailija
62/72 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen laitan haleja U-M:lle, tuntuu kamalan väärältä että ihmistä tuollalailla koetellaan, kaikki sympatiat ja lohdutuksen sanat laitan tulemaan.

Nyt en oikein osaa kirjoittaa muuta, ei vain osaa sanoa mitään.

aa kp 16/26-30 tai jotain ihan muuta sekä ae

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=D87093] Ull-Maij:lle täältäkin lähtee suurensuuri halaus! Tosi surullista ja niiiiiin epäreilua, että noin piti käydä:( Paljon tsemppiä ja jaksuliineja!

Ommaan nappaan ei sen kummempaa kuulu. Menkat tosiaan alkoivat lauantaina/sunnuntaina, joten piinailut ovat ohitse tältä erää. Harmittaa kyllä... Olisin jo niin toivonut pienokaista masuun kasvamaan. Mutta nyt on vain suunnattava nokka kohti tätä uutta kiertoa ja toivottava peukut pystyssä, että tämä olisi SE kierto, onnenkierto <3 Katsellaan...

Onpas kyllä hassua, että vuosikin jo vaihtui...

~ ♥ ~ Viipuli, kp 5/30 ~ ♥ ~

Vierailija
64/72 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne puolelle kurkkimaan ja kurjia uutisia oli:(

U-M:lle lähettelen minäkin paljon voimia ja olen tosi pahoillani teidän puolesta! Ei sanat riitä kertomaan...

Täällä tiukka pohdinta tonskan suhteen, mies haluaisi EDELLEEN aloittaa " tonskailun" heti, mutta mä vielä jänistän ja haen 3kk satsin pillereitä apoteekista ja jos vaikka sitten niiden popsimisen jälkeen;) Kun mä en uskalla alle 2v ikäeroon hankkiutua, eli kun O 1v3kk, niin sit varmaan jo ollaan mukana menossa:) Vaikka kuten jo aiemmin sanoin, ei lapsia tehdä vaan saadaan. Mutta meidän tuurilla heti natsaa jos aloitetaan tosi ajoissa ja jos jätetään yritys viime tinkaan niin sit menee se 10kk, mikä viimeksikin.. Onpa hankalaa, mut jos ikäero ois 2-3v niin oisin Happy!=)

Plussatuulia kaikille, taustalla ollaan mukana hengessä! ++++++

A & O 10,5kk

Vierailija
65/72 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

U-M:lle pahoittelut! :( Olen sanaton :(

AA:lle tsemppiä!

Samoin VIIPULILLE bdbd uuteen kiertoon!

AURORA, meillä on samoja mietteitä asian suhteen, joskin meillä minä olen se, joka olis valmis aloittamaan tonskailun heti ja mies toppuuttelee. Toive olisi kuitenkin, että ikäeroa olisi +-2 vuotta, joten periaatteessa olisi hyvä aloittaa yritys pian, sillä voihan siinä mennä vaikka vuosikin, tai kauemmin. Toisaalta taas viimeksi tulin raskaaksi toisesta yrityskierrosta, joten voisi olla, että tulisin nytkin pian uudelleen raskaaksi....... Toistaiseksi kuitenkin vain harjoitellaan " lapsentekoa" ja eipä sillä, etteikö se yksistäänkin olisi mukavaa ;)

Eipä mulla muuta. Tsemppiä tonskailijioille!

Han

Vierailija
66/72 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäähän sitä päivittää päivän tapahtumat, eli ei mitään uutta meikkiksen napaan, mutta tähän aikaan kierrosta ei nyt kyllä mitään tapahdukkaan.

menossa siis kp 17/26-30 tai jotain, meillä on ihanat juhlat tiedossa 19.1 onneksi se on siinä vaiheessa kiertoa että jos menkat tulee ( tuolla kiertovälillä ) on menossa kp 32, toivottavasti silloin ei juuri ole menkkoja, suojien raahaaminen iltapuvun laukussa ei hirveesti hotsita.

mites muilla miten kierrot etenee, onko kukaan piinailemassa ?

aa

Vierailija
67/72 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelenpas meidän pinoa vaikkei oikeestaan mitään asiaakaan..

Ull-maijlle vielä halaus, kurjaa jos se oli sittenkin taas ku.. :(

Omaan napaan ei erikoista. Arvelisin että ovis saattoi olla tänään, sen verran vihloi vasemmalla puolella. Mutta en oo mikään ovisasiantuntija, viime kierrossakin meni ihan ohi että ovis oli jo kp11 tienoilla. Oli miten oli, joka toinenpäivä taktiikalla mennään, eli ainakin ajoituksen pitäisi osua oikeaan joka tapauksessa. Onneksi mulla on mies joka on sen verran innokas, että suostuu tällaiseen tahtiin ;)

Han siellä myös lämmittelee miehusta josko vauvakuumekärpänen puraisisi :) Olispa kiva jos pääsisit sinäkin pian kuumeilemaan!

Plussia vaan kaikille!! Onkos AA seuraava piinailija, vai onko muita vielä ennen?

Viipero kp 12/25-33

Vierailija
68/72 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=D87093] Onpi aika hiljaista nyt Tonska-pinossa, joten nostelenpa huvikseni pinoa, ettei toiselle sivulle kerkeä tippumaan. Samalla voisin pikaisesti päivittää oman navanseudun kuulumiset..tai eipä niissä kylläkään juuri päivittelemistä ole:D

Alkukierron tylsiä päiviä siis elellään ja ovista innolla jo odotellaan. Plääh. Että nää ovista edeltävät päivät osaakin olla tylsiä ajatellen mahdollista raskautumista...ei mittään oikein tapahdu ja ei ole mitään jännittämistä.

Niin, ja Ull-Maij:n vointia kyselen... Miten jakselet? Oliko se sitten todella se kohdunulkoinen raskaus:(? Tosi surullista ja aivan varmasti ihan äärettömän rankka kokemus... :( Voi että...

Noh joo, eipähän tässä muuta. Taidanpa mennä tekemään mansikka-dominorahkaa:P

Plussaisia tuulia ihan jokaiselle!

~ ♥ ~ Viipuli, kp8/jotain ~ ♥ ~

Vierailija
69/72 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin olin sitä mieltä että se on ku. Eihän sitä taaskaan voi vielä sanoa varmaksi kun ei sitä ultralla löytynyt. Keskiviikkona otettava hcg kertoo varmaan aika paljon.

Jännä kun siinä edellisessä ku:ssa oli sitä vuotoa ja tässä ei. Ihan outoa. No kaitpa se tästä selvenee.

Tulen sitten kertomaan uutisia :)

T: Ull-Maij joka toivoo että vuoto alkaisi.

Vierailija
70/72 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin mä roikun täällä.. Sori vaan!

Ei tästä tilanteesta ota erkkikään selvää, kun välillä tuhrua jää paperiin ja pari kertaa ollu ihan veristäkin. Sitten taas ei mitään vähään aikaan..

Pahoinvointia kyllä on ja sehän tässä ärsyttääkin jos siitä joutuu turhaan kärsimään:(

No, perjantaina se viimeistään selviää.

Kiitos, että taas sain tänne purkaa, eikä kukaan vielä ole ollut (ainakaan julkisesti)heittämässä mua pihalle..;)

Ull-maijlle edelleen voimia!

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!

T:ruikuttava Kamomilla, joka yrittää ajatella positiivisesti siinä onnistumatta...

Vierailija
71/72 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävien kirjois taas..

Oli tosiaan muutto tuossa Joulukuun alussa ja netti poikki kuukauden!! Nyt pelittää taas..

Oma 56 neliön kämppä muuttui 71 neliöiseksi vuoden vanhaksi vuokra-asunnoksi.. Ei valittamista :) Toinen lapsi mahtuu oikein hyvin.. Sängyn ja hoitopöydän paikkoja jo tuossa kattelin!! Miten niin ajoissa liikkeellä ;)

Meillä oli tuossa hiljaiseloa yrityksen suhteen kun oli tuota hässäkkää.. Tytön unet on nyt vasta paranemaan päin kun jännitti niin uudessa kodissa ja omassa huoneessa nukkumista!! Ja miehellä Joulupaineet töissä kun on isossa marketissa töissä ;)

Kierrot palautui säännöllisiksi heti pillereiden lopettamisen jälkeen ja oviksen olen nyt pongannut joka kierrossa.. Hyvä asia tämä!

Että ei kun peittoja pölistelemään vaan..

Iso Halaus U-M!!

Kamomillalle jaksuja kans.. Mulla oli noita vuotoja ekas raskaudessa puoleen väliin asti eikä niihin oikein mitään järkevää syytä löytynyt! Toivottavsti ei nyt löydy mitään ikävää!

Nyt kattaan pöytä ja sit laittaan naama ja tukka ojennukseen.. lähdetään kaupoille kierteleen jos löytyis kivaa sisustukseen nyt kun Joulu on siivottu pois :D

Niamey kp 21/28-30 ja Aino 190806 Päikkäreillä!

Vierailija
72/72 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niameykin oli pässyt palstailemaan taas.

Onnea uuteen kotiin, toivottavasti löydätte jotain kivaa sisustukseen.

Kamomilla: ruikuttele täällä vaan ei se haittaa, kiva kuulla raskautuneidenkin tunnelmia.

Mullakin tuli Ainosta pieniä vuotoja silloin alkuraskaudesta, joten en usko niiden olevan mitään vakavaa.

Omaan napaan ei mitään uutta menossa kp 20/26-jotain

aa ja laatikoita kaiveleva ae