*~**Kultainen 60-luku VKO1/08*~**
[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi, mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia
Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella
Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa
Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.
Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.
Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Ekaa yhteistä toivottiin 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehtiin 10/06 ja tyttö syntyi 6/07. Ehkäpä kerran vielä;-)
vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06 ja 3/07. Asustamme Uudellamaalla.
Levinia ' 69; mies ´66
lapsia ennestaan nelja tyttoa 15/11/8/4-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides tyttö syntyi 9/07
Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.
mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.
Pinkerton
Meillä on kolme lasta; kaksi leikki-ikäistä ja pieni vauva. Me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)
Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi
Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v. Tuulimuna 10/06.
Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.
Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.
Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.
syystoive, 39 v. mies 40, 5 lsta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.
Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama alkaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.
Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.
Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04
Km:t -00, -03, -05, 2 x -07.
Valdevina, ollaan molemmat 4-kymppisiä, meillä on kaksi teini-ikäistä nuorta. Tuulimunia 04/05, 07/05 ja km 06/06 nyt onnellisesti raskautunut.
Angeliq1 -68 vuosimallia, yhden lapsen (-01) mamma. Avoliitossa ja mies on nuorempi. Asun alle 50 000 asukkaan kaupungissa, jonne muutin viitisen vuotta sitten.
Riina67 hakeutumassa siunattuun olotilaan. 3 lasta, keskenmenojakin ollut.
Peltimetsuri
Olen 37-vuotias, mieheni hieman vanhempi. Entuudestaan kaksi lasta, 4 v ja 7 v. Pääkaupunkiseudulla asustellaan.
Ullrike
Minä ja mies molemmat -64. Luomuna syntyneet pojat 06/03 ja 11/04.
Pippuri04
39 v, mies 8 vuotta vanhempi, lapsettomuus taustaa ja silti saatu kaksi ihanaa lasta hoidolla (2v ja 5v) ja nyt kolmosta kuumeillaan.
äitivelho
Täytin juuri 38. 2 biologista lasta on jo. Vauvakuumetta yritetty hillitä jo 3 vuotta.
hobe69
Olen -69 ja mies -73. Yksi poika, vm-06. Muita raskauksia tuulimuna 11/04, ja pikkuisen alkion menetys 05/07.
Walo
Helmi-ina
Plussanneet 60-lukulaiset:
Teti la 20.2.07, poika syntyi .2.07
Emmi la 25.3.07, tyttö syntyi 4.4.07
Tale68
Pinkerton, tyttö syntyi 16.5.07
Mutkala-65, tyttö syntyi 21.5.07
Panjo
Sonjaemma 11.6.07, poika syntyi 13.6.07
Senniina 27.6.07, tyttö syntyi 19.6.07
Valdevina 21.7.07, poika syntyi 15.7.07
niisku65
Yllätysäiti
Levinia 15.9.07 , tyttö syntyi 10.9.07
syystoive 16.9.07
Pietu 13.11.07, " pullapoika"
Isotikru 22.11.07, poika syntyi
Peltimetsuri 21.12.07
Wemppa 29.12.07, poika syntyi 29.12.07
Ankkis
Äitiwelho
Kommentit (69)
[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi, mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia
Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella
Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa
Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.
Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.
Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Ekaa yhteistä toivottiin 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehtiin 10/06 ja tyttö syntyi 6/07. Ehkäpä kerran vielä;-)
vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06 ja 3/07. Asustamme Uudellamaalla.
Levinia ' 69; mies ´66
lapsia ennestaan nelja tyttoa 15/11/8/4-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides tyttö syntyi 9/07
Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.
mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.
Pinkerton
Meillä on kolme lasta; kaksi leikki-ikäistä ja pieni vauva. Me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)
Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v. Tuulimuna 10/06.
Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.
Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.
Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.
Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama alkaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.
Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.
Valdevina, ollaan molemmat 4-kymppisiä, meillä on kaksi teini-ikäistä nuorta. Tuulimunia 04/05, 07/05 ja km 06/06 nyt onnellisesti raskautunut.
Angeliq1 -68 vuosimallia, yhden lapsen (-01) mamma. Avoliitossa ja mies on nuorempi. Asun alle 50 000 asukkaan kaupungissa, jonne muutin viitisen vuotta sitten.
Peltimetsuri
Olen 37-vuotias, mieheni hieman vanhempi. Entuudestaan kaksi lasta, 4 v ja 7 v. Pääkaupunkiseudulla asustellaan.
Ullrike
Pippuri04
39 v, mies 8 vuotta vanhempi, lapsettomuus taustaa ja silti saatu kaksi ihanaa lasta hoidolla (2v ja 5v) ja nyt kolmosta kuumeillaan.
äitivelho
Täytin juuri 38. 2 biologista lasta on jo. Vauvakuumetta yritetty hillitä jo 3 vuotta.
hobe69
Olen -69 ja mies -73. Yksi poika, vm-06. Muita raskauksia tuulimuna 11/04, ja pikkuisen alkion menetys 05/07.
Walo
Helmi-ina
Tale68
Panjo
niisku65
Yllätysäiti
syystoive 16.9.07
Pietu 13.11.07, poika syntyi 8.11.07
Peltimetsuri 21.12.07
Ankkis
Äitiwelho
pullan syntymäpäivän. Poistin joitakin kauan kirjoittamatta olleita nikkejä listasta, toiv. en kenenkään mieltä pahoittanut. Taisin joskus poistaa walonkin?! ja taas olen hukannut tekstin, jonka pyysit listalle laittamaan...ANTEEKSI!! Samoin kävi helmi-inalle..voi mua lahopäätä.
Aika monella esittelyissä on haaveissa vielä se, joka on jo syntynyt..:-)
Hoben kuulumisia oli mukava kuulla pitkästä aikaa! Ullriken kirjoituksia kyllä kaipaan tottasesti! Toivottavasti joskus tulet piipahtamaan!!
Onkohan Peltis jo nyytti kainalossa? Jännä tietää, kumman vuoden vaavi sieltä tuli!
Itselle ei tässä ihmeempiä kuulu. Pms-oireita pukkaa, enkä muistanutkaan miten kuppasia ja raskausoireita muistuttavia ne ovatkaan. Tiedän, että sille asialle ei voi tehdä mitään, ennenkuin imetys loppuu. Tiedän myös sen, että alan taas pikkuhiljaa kuukausittain luulemaan, että olen raskaana. Luulen varmaan niin hamaan hautaan asti:-)
Toivottavasti kaikilla meni vuoden vaihe rattoisasti!
Meilla vuos alkoi niinkuin edellinen loppui eli kolmonen ja esikko on flunssassa (tosin kouluissaan) ja nelosella aamulla oli toinen silma kiinni turvoksissa; nyt sita tarkkailen etta olisko vaan hyttysenpurema vaiko saanu viimaa vaiko oikein tulehdus, hmm.
Koneet on hyrranny jo aikasin aamusta, lounaskin on jo porisemassa: nyt tuo aijanketalekin (heh) tuli, vie nuo keskilikat kuitenkin lekurille. Kolmonen kun veti jo antibiootitkin eika tulosta oikein ole.
Eipa meilla kummempaa, palattiin normaaliin unirytmiinkin tuon uuden vuoden illan jalkeen kun oltiin yokylassa, pikkulikka heras kolme kertaa yhden sijaan! Enpa olis halunnutkaan menna, mutta kun muksut isansa kanssa niin vaativat annoin periksi.
Senniinalle (seuraavaan) listaan viela mun kohtaan lapset tana vuonna 16/12/9 ja 5 vuotiaita. Niin vaan tuo aika kuluu...
Vielakos teidan Meralilla on tukkaa? Enta Emmin Lissulla? Meilla on pehko ohentunu ja edessa oleva ' mikki hiiri' vahvistunu, vaikkei niin muuten kylla ole tippunut hiukset. Mutta ihan suorat hiukset on eika niin valtavan tummatkaan.
Mutta nyt on mentava: voikaa kaikki hyvin
vauvauutisia odotellessa
levinia
on etupainotteisesti. En usko, että Meral täysin kaljuuntuukaan, kun on jo 6kk ohittanut. Otsista on pitänyt jo leikatakin välillä, kun meinaa silmiin mennä. Vaalentunut on kyllä alkuajoista, tosi kuvissa näyttää aina tummemmalta kuin on.
http://www.aijaa.com/v.php?i=1387174.jpg
Vähän epäselvä kuva, mutta hiusmalli näkyy:-) Meral pakitti itsensä jouluna kuusen alle ja " lentää" siellä tyytyväisenä
la 5.5 kuluvaa vuotta, mutta enpä viitsi enää kolmatta kertaa laittaa esittelypötköä, jospa sen ensi viikolla joku muistaisi lisätä.
Kyllä oli aika karmeaa herätä aamulla ennen seitsemää kun on pari viikkoa saanut elellä ihan omaan tahtiinsa eikä pikkumies ollut yhtään sen pirteämpi, ihan jumissa jäi äijä päiväkodin pihalle möllöttämään tänään vaikka yleensä ryhtyy heti puuhailemaan. Huomenna pitäisi pystyä vielä huomattavasti tämän päiväistä aikasempaan lähtöön kun on aamulla neuvola.
Eipä täällä töissä tunnu olevan kauhesti tekemistä. Joka vuodenvaihteinen organisaatiouudistus kesken ja sen perään sitten vaihteeksi YT-neuvottelut. Hohhoijaa.
Peltiksen kuulumisia innolla odottelen minäkin.
Ankkis rv22+2
Täällä lentsu jatkuu, ollut jo viikon ja nyt sain tarpeekseni, kun en saanut viime yönä edes nukutuksi, vaikka tiinu veteli sikeitä kasiin saakka, ja ei herännyt kertaakaan. Minä vain tallustelin ympäri kämppää .. Tänään menen lekuriin. Ihan kunnalliseen saas nähdä millainen konitohtori siellä on :-))
Meillä on opittu uusi sana ' tyttö' tiinu sai sellaisen vauvojen mollamaija nuken joululahjaksi ja sitä ollaan kutsuttu tytöksi ja nyt itse sanoo tyttö, ihanan kuuloista. Ja toissayönä kun heräsi oli niiiin ihana kun kanniskelin häntä niin suusta tuli hiljaisesti ätä ätää .. kyllä liikutuin ihan kyyneliin saakka, vaikka tyttö sitä sanaa onkin jo kauan sanonut, mutta jotenkin silloin yöllä se kosketti. Taitaapi tiinu olla enemmän puhepuolen tyttöjä, kun aika aikaisesti alkoi sanoja sanomaan, ennen kuin oppi ryömimään. Tukkaa ollaan leikattu kolme kertaa, ja ed.kerralla aika siiliksi, koska neidin hiustenkasvu on hurjaa. Nyt vissiin olisi puoleen selkään, jos ei ois leikattu, varsinkin tuo otsatukka heiluisi silmien edessä. Tiinu on oppinut myös pitämään pehmolelujaan hyvänä, eli kun annan nallen tmv niin puskee nallea päällään ja sitten saattaa taputtaa kädellä, ja samoin tekee äidille, taputtaa koko ajan. Tuhmakin oli, eli isin hiuksia kiskoi ja koitti puristella kasvoja(mulle ei ole tehnyt) mutta ollaan komennettu sanomalla ei, ja sattuu, niin tyttö on sen lopettanut. Siitä tavasta en tykkää.
Muutama 8kk kuva: toisessa uusi hiusleikkaus ja iso-syöttötuoli ja toisessa hattu päässä(uusi hattu)
http://www.aijaa.com/v.php?i=1387233.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1387237.jpg
Pietulle ohjeet:
aijaa on helppo käyttää, vaikka itsekin epäilin taitojani.
kun sivu aukeaa mene selaa kohtaan ja klikkaa, sitten valitse kuva ja klikkaa ja lopuksi klikkaa lataa, ja sitten saat monta osoitetta ja tämä oikea on se viimeinen jpg loppuinen. Laita pian pullasta kuva, olisi mukava nähdä hänet.
Ja samoin kaikki muutkin.
Meralista oli taas aivan ihana kuva, kiitos senniina. Neidillä on niin veikeät silmät, että pois alta.
Wemppa mitä kuuluu sinne ' hurmostilaan' ??? Tule pian kommentoimaan ...
Senniina mulla on sama vaiva, luulen joka kuukausi olevani raskaana oli sitten ehkäisyä käytetty tai ei, nytkin luulen koska tädin pitäisi olla jo tuloillaan. Katsellaan.
Nyt heippa kaikille. t. emmi
Vihdoin ja viimein pääsen koneelle, oli tässä pieni pakollinen palstatauko vähänaikaa. Joulut meni ja nyt on sitten uusi vuosi ja uudet kujeet. Itse toivon että tämä vuosi olisi parempi kuin viime vuosi . Viime vuonna tapahtui niin paljon pahaa että oli ihan tarpeeksi kestämistä. Kaiken kruunasi oma äitini jonka vein 4 päivää ennen jouluaattoa kriittisessä tilassa sairaalaan. Onneksi selvisimme säikähdyksellä ja nyt on kaikki taas paremmin. Kaiken lisäksi epäilin jo keskenmenoakin mutta ainakin raskaustestin mukaan olisin vielä raskaana. 6 päivää sitten n. 7 tunnin ajan joka kerta kun kävin vessa niin vessapaperi oli punainen pyyhittäessä. Siteeseen asti ei tullut mitään. Minkäänlaisia hyytymiä tai suurempaa vuotoa ei ole ollut.
Vuotoa minulla on ollut aiemmissakin raskauksissa mutta kun se on ollut rusehtavaa eikä punaista. Nyt sitten jahkailen tässä neuvolaan soittamisella....
Onnea uusille kultaisille vauvoille ja koko perheelle.
Kovin oli sööttejä kultaisia vauvoja teillä, minäkin tahtoisin vielä yhden...
Täytyy jatkaa myöhemmin heräsi tuo meidän juniori päiväuniltaan ja hällä on huutava nälkä, vihainen pikkumies komentaa äitiään lopettamaan kirjoittelun.
Emmi: Tänne hurmostilaan kuuluu ihan hyvää! Poika on niin ihana, nukkuu ja syö. Saatte kyllä synnytystarinankin kunhan jossain vaiheessa on tarpeeksi rauhallista ja kunnolla aikaa. Vauva kyllä antaa syönnin jälkeen aina kolme tuntia aikaa tehdä mitä vaan, mutta muu perhe ei...
mutta pakko vaan tulla ilmoittautumaan ja katsomaan olisko ollut Peltiksen uutisia..
wemppa (voi miten haikeaa kun puuttuu rv:t perästä..)
aivan wemppa, peltistä tosiaan jännätään ... kiva, et teillä vauva nukkuu ja syö hyvin. wemppa oletko huomannut pojassa eroja teitin tyttöihin kun olivat vastasyntyneitä ?
no tiinu tässä sylissä ja ei tykkää yhtään, kun ei saa hakata näppäimistöä. nyt valmistautumaan lääkärille. emmi
sori Emmi kun jostain lipsahti viestiini tuo ' Lissu' ? Tiinuhan mun piti kirjoittaa, missakohan on aatokset taas lentaneet...
Allista; jos taa mun maalaisjarki ymmartais systeemit ensin, kiitti Emmi etta yritit edes valistaa; heh!!!
http://www.aijaa.com/v.php?i=1387565.jpg
hmm, ei ainakaan viel muuttanu varia-toimiikohan linkki? Voi mua...
ihan ite! ( etta voi ihmisenlapsi olla pienesta iloinen) Ally hiukan on kauhuissaan aina tuosta salamavalosta, ja hiuksetkin nayttaa tummemmilta...vali, vali*
Emmi: KYLLÄ. Iso ero tyttöihin on tuo pojan hana. Mua kyllä varoitettiin, mutta se pissa TODELLAKIN lentää kaaressa aina kun vaipanvaihto kestää kauemmin kuin 10 sekuntia. Ja kun vielä jaksaa tyttöjä innostaa vauvan hoito niin kovasti, ovat aina rivissä vieressä katselemassa. Eilen sai yksi tytöistä suihkun päälleen ja nyt malttavat antaa mun hoitaa vaipanvaihdot " rauhassa" .
Levinia: Voi miten suloinen Alli!! Ja mä tiedän ton riemun tunteen, kun osaa laittaa kuvan tai jotain vastaavaa... en ole meinaan mikään tietsikka nero. (muuten ihan fiksu kylläkin)
Kaikkien teidän kavereiden vauvat on vaivan syötävän suloisia!!!! Kiitos kun saa ihastella kuvia!!
wemppa
Onnentäyteistä ja riemukasta, vauvantuoksuista uutta vuotta minunkin puolestani! Olo on vähän toistaitoinen, oon lomalla ja vaikea saada tartutuksi mihinkään -vaikka lieneekö tuo tarpeellistakaan..
Peltiksen kuulumisia odotellaan malttamattomana!!!
Ja Wempan synnytysraporttia : ) Ihanaa kun prinssiä saat hoivailla! Muistan oman hämmennyksen kun esikoispojan jälkeen alkoikin tulla tyttöjä, vaipanvaihto oli vähemmän riskialtista, mutta kummastutti kun vaipat kastu ihan erilailla.. Ja se peseminen.. Nyt jo hymyilyttää : )
Helmiinalle jaksuja!
Ja ihania kuvia taas neitokaisista! Miten tuollaisia kutreja oikein tehdäänkään, meillä kun on suuntaus ollut aina tuuheasta syhtymätukasta juicetyylin kautta lähes kaljuun..
Senniina; kaivoin sen kadonneen pätkän:
Walo -69, mies -73. Meillä lapsoset poika -98 ja tytöt -99 ja 2002. Yksi km. Yhtä pikkuista vielä joukon jatkoksi haaveilemme.
Angeliq huhuu! Tulehan kertomaan kuulumiset!
Emmin ja Senniinan tavoin näytän minäkin päästävän toiveet valloilleen kerta toisensa jälkeen.. Tutkin ja tarkkailen ja bongaan sen seitsemän oiretta, jotka siis johtuvat tädistä niin kuin Senniina totesi. Mutta toivossa on hyvä elää : ))
walo kp13
Kävin lekuri reissun jälkeen ostamassa potan, valitsin tukevan ja irrallisen pottaosio potan(ymmärsiköhän ketään) Siis potan saa pois itse tuolista, ja siinä on selkänoja(kin)joten kelpaa siinä istuskella. Babybjörn. Olihan tuo hintavampi kuin tavallinen potta, mutta jotenkin tuo selkänoja teki vaikutuksen :-))
Oiiii ally(onko ally kutsumanimi vai lemppari?ihana nimi) ' olet ihana' voi kun suloinen nappisilmä Levinialla. Teitillä taitaa olla aika suloinen katras siellä jossakin päin maailmaa. Olikos ally nyt viimeinen, vai vieläkö haaveissa on lisää ??
Ja wempan pojan hana vuotaa enemmän kuin tyttöjen ;-)) Wemppa laita sinäkin kuva pojasta, kunhan kerkiät. Nauti nyt herra hanallisesta oikein sydämmesi kyllyydestä.
Walo: tukasta. Kyllä ainakin itse olin vauvana ' UKK' mutta onneksi tukka kasvoi hyvin, ja sitä on riittänyt :-)) Luulen, että ainakin tiinun hiuksiin on vaikuttanut isin geenit.
Kävin lekurissa ja sain yskänlääkettä ja antibiootteja, mutta antibiootteja ei vielä kannata hakea, koska lääkärin mielestä kyseessä tavallinen viirus. Oli muuten sama lekuri,. kellä kävin odotusaikana. Muisti mut, koska mulla todettiin se verisairaus, ja hän jätti asian hoitamatta. Kyseli vauvasta ja jaksamisesta jne. Juteltiin myös lasten infulenssa rokotuksista, koska mehän ei sitä tiinulle otettu. Sen ottaa vain n. 30% perheistä vauvoille. Lääkäri oli sitä mieltä, että ei tarvitse ottaa. Mutta isommalle lapselle kannattaa sitten jo ottaakin, jos- ja kun on tarhassa. Lääkärin jälkeen eksyin sinne lastentarvike liikkeeseen, ja voi ei mitä kaikkea siellä olikaan, ihania tavaroita, ja löysin ihanat brion upo uudet vaunut n. 800e(huh) Mutta oli juuri sellaiset kun haluaisin. Ja kaikkea muutakin kivaa, ja siinä sitä jo mielessäni olin taas raskaana :-)) Sieltä se pottakin jäi matkaan mukaan.
Missä olet peltis, toivottavasti kaikki on hyvin sinulla ja vauvalla, käyhän kertomassa kuulumiset.
Nyt moikka ja palaillaan taas t. emmi kp25/25-28
Levinia ' 69; mies ´66
lapsia ennestaan nelja tyttoa 16/12/9/5-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides tyttö syntyi 9/07
Pinkerton
Peltimetsuri
Ullrike
Pippuri04
äitivelho
hobe69
Walo69
Walo -69, mies -73. Meillä lapsoset poika -98 ja tytöt -99 ja 2002. Yksi km. Yhtä pikkuista vielä joukon jatkoksi haaveilemme.
Helmi-ina
Tale68
Panjo
niisku65
Yllätysäiti
syystoive 16.9.07
Pietu 13.11.07, poika syntyi 8.11.07
Peltimetsuri 21.12.07
Ankkis la 5.5.08,
Äitiwelho
mutta nyt täytyy lääntää selkä tietsille ja katsella lapsia. Tuntuu, että olen olut selin heihin hiukan liian pitkään..... karmea siivo ja sekasotku, leikki levinnyt koko taloon.... *huoh* Vauva ährännyt itsensä taas ties minne.
Tarkka syntymäaika pojalla kello 16.15. Painoa oli 4250 g ja pituutta 54 cm. Synnytys meni suht nopsaan, sairaalaan mentiin klo 13 maissa. Tänään kotiuduttiin ja nyt ihmetellään elämää. Olo ihan ok, mutta väsynyt. Laitan tässä myöhemmin tällä viikolla synnytyksestä jne tarkemmin, kunhan saan hieman nukuttua enkä ole ihan huuruissa. Lisämaidon turvin poika nukkuu noin 3-4 tunnin pätkiä, ehkä jo huomenna maito on noussut kunnolla. Alan ainakin muistuttaa dolly partonia.
Peltis ja isokokoinen pikkumies 2 pv
Mielettömästi onnea sinullekin ja perheellesi pikkuprinssistä! Kiva kun jaksoit käydä laittamassa kuulumisia. Pitkä poikahan sieltä tuli. Pikkuisissa kun sentinkin pituuseron huomaa. Wemppa ja Peltis sai molemmat kaurislapset. Meidän kauriinpoika täyttää huomenna 13.
Wemppa, kuulostaa tutulta, vaikka vauva nukkuisikin kuinka pitkään, ei sitä äidille paljon lepoa jää jos on muuta perhettä huollettavana. Mulle ja muutama tyyppi ihmetteli, että miksei mulla muka ole aikaa jos vauva nukkuu pitkiä unia päivällä. Kyllä sitä viiden hengen perheessä riittää tekemistä niinä aikoina kun vauva on unilla. Öitäni nimittäin en käytä siivoamiseen ja pyykkämiseen, silloin nukutaan! Joo ja hanallisista lähtee kaarta, joka poika meillä on iskän kastanu ensimmäisinä päivinä. Yks päivä nauroin kun mentiin pyllypyykille veskiin kun poika pissasi eka kerran pönttöön, tosin kansi sattui olee kiinni - mut kuitenkin keskelle.
Ihania vauvakuvia taas olette laittaneet! Söpö tumma neitonen on Leviniallakin. Mulla on uusimmat kuvat toisella koneella, et sit toinen kerta.
-valtsu-
Kiitos senniina jälleen pinon avaamisesta ja esittelyistä. Olisitko kiltti ja laitat joskus muistaissasi pullapojan syntymäajaksi 8.11.07 kun minä olen vähän tumpelo noissa asioissa. Olen yrittänyt pullan kuvaakin laittaa tänne mutta kun en ole moista ennen tehnyt niin menee vähän aikaa ennen kuin sen tänne saan... kiitos sinulle jo etukäteen.
Nyt on mentävä nukkumatin kanssa nukkumaan,arki alkaa taas huomenna,tytöt menee kouluun mutta mies pitää onneksi vielä loppuviikon vapaata.
-pietu ja nukkuva pulla-