>*>*>Ensikot tiistaina 25.7<*<*<
[color=FFA54F]Otin varaslähdön tiistai-päivälle, kun täällä vielä yökyöpelinä kukun. Miehuksen vieressä kävin hetken köllöttelemässä, mutta kun uni ei tullut ja pupuiluintoa ei mieheltä herunut niin eikun tänne vaan takaisin! Heti tulevan tiistai-päivän kunniaksi laittaisin gallupin pystyyn: [b]Minkä laisia (suuria) tulevaisuuden haaveita teillä rakkaat enskatoverit on ja onko joku pitkäaikainen haave jo toteutunut?[/b] Erikseen ei tarvitse mainita, että vauva on haaveissa, eiköhän tuo täällä kuumeilupalstalla ole itsestään selvyys, mutta voisi tietysti ilmoitella että monestako vauvasta sitä kukin haaveilee.
Omista haaveista sen verran, että ainakin yksi suurista haaveistani on jo toteutunut, eli minulla on rakkaan mieheni kanssa yhteinen koti maaseudulla luonnon helmassa, ja tämä koti on kuin tehty meille, vaikka emme sitä itse ole rakentaneetkaan. Toteutumattomia haaveita on paljon: lapsia aina ollut haaveissa 2, tyttö ja poika, mutta tulisi nyt se yksi edes ensin... suuret prinsessahäät/kirkkohäät, vakituinen mieluisa työpaikka hoitoalalla, kesämökki järven rannalla Pohjois-Suomessa (joo... kunhan on tuo talolaina maksettu ensin...), autotalli ja sinne tuliterät farmari-Volvo ja maasturi ja moottoripyörät molemmille... :D Näitähän siis riittää, varmaan kun miettis vielä niin keksisi vaan lisää ja lisää.... ja todennäköisesti suuri osa jää elämän aikana vain pelkäksi haaveeksi, mutta pitäähän niitä haaveita ja unelmia olla jokaisella ihmisellä!
Menipäs haaveiluksi nyt tämä yö :D Ei kun minusta on kiva haaveilla, ja uskoisin kyllä että muistakin on! " Nähdään" enskat taas aamulla/päivällä jokainen uusine kujeineen...[/color]
Kommentit (47)
Tässä valvon ja odotan, että voisi lähteä miestä hakemaan tuolta Hki-Vantaalta, kun tulee reissusta kotiin!
Mutta haaveisiin: lapsia pari-kolme, iso asunto Helsingin keskustasta, vähintään 100 vuotta vanhasta kerrostalosta (4m korkeat, isot huoneet ja sitä rataa), kesämökki (tai oikeastaan huvila, jossa lasiveranta) jostain ulkosaaristosta (eli ehdottomasti merenrannalta), kohtuullisen iso vene siihen rantaan, matkoja: talvella Alpeille/Lappiin laskettelemaan, keväällä Roomaan/Pariisiin/tms kaupunkikohteeseen, kesällä vaikka Jäämeren rannalle pikkukaupunkiin, syksyllä kaukomaille johonkin lämpimään trooppiseen paratiisiin, joku kiva citymaasturi...
Okei... En nyt siis odota, että nämä toteutuisivat, mutta varalta on Lotto vetämässä joka lauantai! ;)
Aika kivasti mulla kyllä asiat on, mutta tuota omaisuutta ei olla vielä ehditty keräämään eli oman asunnon ostaminen on vasta suunnitteilla ja auto on vähän vanhempaa mallia. Työasiat on kuitenkin kivasti eli koulutustani vastaavassa, tosi kivassa työpaikassa olen ja opiskeluintoakin vielä työn oheen riittää. Matkustellakin ollaan saatu (itsekseni ja kavereiden kanssa nuorempana ja viime vuosina miehen kanssa).
Kiva on haaveilla välillä jostain muustakin kun siitä vauvasta, joka viime aikoina on ollut se päälimmäinen asia! :)
Nyt voinee jo lähteä kentälle ajelemaan! Hyvää yötä!
Niinulle paljon onnea plussasta!!
Titin haavegallubiin, minulla on haaveissa lapsi, ehkä jopa useampi, jos lapsia meille suodaan. Toisena haaveena on ihan oma koti, joka olisi juuri sellainen kuin me haluamme. Kaksi haavetta, ei enempää. Niissäkin näyttää olevan ihan tarpeeksi haastetta meille.
Omaa napaa; kp 31/33 ja tätiä odotellessa. Voi miksi musta on tullut niin pessimistinen? Vauvahaaveen suhteen. Olisi paljon kivempaa olla vielä toivoa täynnä ja aurinkoisin odotuksin!
Emma kp 31/33
Oli pakko tulla Tappertia onnittelemaan kun huomasin sun plussanneen!! onneks olkoon! eikös teilläkin yritystä ollut vähän kauemmin takana? ainakin muistan sut palstalta aikaisemmin jo..meillä kun on tätä yritystä takana jo reilut kaks vuotta ni on kerenny jos kenenkin odottelua seuraileen.
Nyt vähemmän asiaa ajatellut ja täältä poissa ollut, mutta kun heräsin tänää aikaseen päätin tulla piipahtaan ja sun plussan huomasin.
Mitäpä kuuluu Moolille? Naksulle ja Killalle oli täti tullut..pahoittelut! keitähän muita pidempään yrittäneitä täälä vielä on? vai joko ootte päässeet o-puolelle?
Meillä clomiresepti oottaa tuolla kaapissa, mutta elämäntilanne niin repaleinen ja auki, että ollaan päätetty siirtää clomit ja muut hoidot(oon siis käynny jo yksityisellä ja ovuloimattomuus syynä) ens helmikuulle suosiolla, sitten heti mennäänkin vaatimaan jonon hännille pääsyä hoitojen suhteen enää ei vitkastella sitten yhtään. Nytkään ei mitään ehkäsyä ole, mutta eipä oo suuria toiveitakaan(koko aikana ei oo minkäänlaista viivaa tullu)..aikas rauhallisesti ja elämästä nauttien on mennyt tämä kesä ei kamalasti oo vauva asiaa mietitty, vaikka kyllähän se tuossa vierellä koko aika kulkee.
Mutta oikein lämmintä ja aurinkoista loppu kesää kaikille ja sitä plussapölyä jokaisen syliin!
-Käärö-
Ensinnäkin tuhannesti onnea N11NU ja vauvaliimaa mukaan! :)
Uusia oli tullutkin jo muutama plussanneiden " tilalle" : Passionate, pariisitar ja -ninnuli1- tervetuloa kaikki!
desejo: vilkku takaisin o/
titi-uu: kädenhuiskutuksia!
miauu: kiva vaan kun käyt morjenstaa. vaikka kyllä mä päivittäin vaklaan teitä siellä o-puolellakin :) huiskutus takaisin itsellesi :) *ostaa paikkalipun plussajunaan*
EmmaAnna: *bd*
Niin, tuosta stressaamisesta olikin puhuttu sitten hiukkasen enemmänkin. Tosissaan, samoilla linjoilla jatkelen kuin muutama muukin, että jokainen tyylillään. Ja enemmänkin tämä homma on sellainen, että jos päätän stressata niin sen teen ja tukea siinä tarvitaan, ei lannistamista. Killan kanssa kuitenkin suht samaan tapaan " jalat maassa" -eli no stress! En tosiaan edes (vielä ainakaan) osaa stressata raskautumisesta, sen verran uus juttu tää on mullekin.
Galluppiin sen verran et voooeee kyllä täälläkin niitä haaveita riittää:
Tahtoisin avokin kanssa naimisiin (ei kirkossa, vaan vaikka savonlinnan siinä linnassa ;P), valkotiilisen (tai ihan sama...) omakotitalon, pihapiirissä olisi oma pikkutalli, missä olisi musta arabianheppa ;). Sitten meillä olisi oma auto (joku ritari-ässän auto ja sit vaiks farmari ja miehellä hieno motskari. Lapsia meillä olisi monta, tahdon suurperheen (sellaisessa itsekin varttunut). noi on tollasia " pitkän tähtäimen suunnitelmia" . lyhyellä tähtäimellä olisi kiva saada töitä, kirjottaa ainakin kaks ällää ja päästä heti tai sit välivuoden jälkeen opiskelemaan sinne minne haluan. :)
).(
kp11/28, ei mtn erikoista. ovis siis tulevana viikonloppuna. pupuilut aloitettu. greippimehu maistuu pahalta. :F
plussasäteitä enskojen tiistai-aamuun!+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Oli pakko tulla vastaileen tohon titin haavegalluppiin. Mulla ainakin on tapana aika lailla haaveilla kaikenlaisesta. Tosin meillä on kohtalaisen hyvin asiat muutenkin mutta..
..Pienokaisia toiveina olis se kaks kappaletta (tästä ollaan miehen kanssa samaa mieltä), oma asunto - omakotitalo sen olla pitää (rivari kyllä kelpaa aluks)-, oon aina haaveillu myös siitä citymaasturista :) tai farmarivolvo, mökki meren rannalla olis mukava, rahaa reissata (kaupunkilomia ja rantalomia) halutaan matkustella, mutta kun vauva tulee ja vähän kasvaa niin sen ehdoilla mennään. Niin ja jonain päivänä haluan kunnon häät :). ehdottamasti haluan pysyä terveenä ettei mitään ihmeellistä satu. Työpaikan pitää olla sellanen missä viihtyy, täällä talossa oon ainakin viihtyny, joten se opn varmaankin aikalailla toteutunu. No siinä oli pientä alkua mitä täällä suunnassa haaveillaan.
Näin hyvin tää työpäivä alkoi haaveillessa :)
*Aurinkoista päivää enskoille*
-Sara-Maria-
Turusta!
Heh, Nellamaija - tervetuloa vaan meille tupaantuliaisiin : ) Jahka saatais vaan ihan valmiiksi talo ensin. Mies on niin tarkka heppu, ettei oikein haluaisi meille edes ketään kylään, ennen kuin kaikki listat ja nurkkalaudat on kiinnitetty... lisäksi pitäis rakennella vielä esim. ulkoportaat yms. yms. Ja piha on aivan järkky savikasa, eikä varmaan siitä muuksi muutu ennen ensi kesää. Mutta silti talo on tietysti aivan upea juttu, ja hienoa oli että päästiin muuttamaan loman aikana.
Ja kiitti kaikille enskoille, ainakin Naksu, desejo, Oona ja Sara-Maria olivat kovasti vilkutelleet paluuni johdosta : )
Naksulle noista tutkimuksista sen verran, että mulla aivan samat fiilikset. Pelottaa aivan täysillä, ja mulla endoepäilys päällä, niin olen 100 % varma, että siihen kauheaan laparoskopiaan mut ihan ekana tyrkätään : ( Mulla eka käynti tosiaan syyskuun alussa, niin katsotaan että mitä tyksissä meinaavat. Koskas sulla olikaan nuo tutkimukset ajankohtaisia? Muistaisin että sullakin oli aika varattuna?
Ihana Titi-uun haavegallup: Mun iso haave on toteutunut, eli juuri tuo meidän uusi talo. Lainaa tietysti voisi olla vähemmänkin (siitä on aika turha haaveilla)... Lisäksi vakityöpaikkani on ihan ok, mutta jotenkin vaan haaveilen aina jostain vielä kiinnostavammasta.
Haaveissa olisi matka jollekin ihanalle Karibian saarelle miehen kanssa.
Ykköshaaveena on tietysti oma vaavi...
* jää haaveilemaan*
Jessis
Tosi ihana lukea muidenkin haaveita, kun aina itse vaan haaveilee suurista asioista. Muutamia suuria haaveita on jo toteutunut, kuten parin vuoden takaiset " unelma" häät, mistä ihania muistoja tulee mieleen päivittäin. Tällä hetkellä myös asunto on hyppysissä, rivarikolmio riittänee vielä kunnes jos perheenlisäystä tuleepi enskankin jälkeen. Tällä hetkellä vauveli on suurin haaveeni! Tämän lisäksi automme olisi toivottavaa (kohta jo turvallisuussyistä) vaihtua esim. farmarimalliin. Mutta pitkän aikaa on myös haaveenani ollut oma vene! Miehen haaveillessa moottoripyörästä olen aina pohtinut, että tiellä kyllä pääsemme liikkumaan, mutta jos vesille tekee mieli (mitä molemmat rakastavat), täytyy aina kavereiden ja sukulaisten kyytiin " tuppautua" . Mikä onkaan ihanampaa, kuin kesäiltana tyynellä järvellä katsella auringonlaskua oman rakkaan kanssa. Hieman haaveilua ;) Tällä hetkellä olen opiskelija sekä osa-aikaisesti työssä ja pidemmän tähtäimen haaveeni on saada työpaikka tältä alalta. Koska nyt toista ammattia opiskelemassa olevana olen vihdoin löytänyt unelmieni ammatin :)
Paljon plussia muillekin enskoille, minulla piinaviikko menossa!
Ajattelin käydä vain lukemassa kirjoittelut (luen toisten jutut joka päivä, vaikka olen usein liian laiska tai kiireinen kirjoittelemaan), mutta tuo haavegallup sai innostumaan niin että päätinkin kirjoittaa.
Toteutuneita haaveita on jo aika paljon (toki mulla on ikääkin enemmän kuin useimmilla muilla täällä), ainakin nämä: Mieluinen koulutus, mukava työpaikka, maailman ihanin avomies, oma koti maalla, oma talli pihassa ja omat hevoset, sekä melkein uusi unelmieni auto.
Toteutumattomia haaveista ovat vielä kihlautuminen ja naimisiin meno, lapset (minä haaveilen kolmesta, miehelle riittäisi kaksi) ja kesämökki järven rannalla lähellä kotia. Ja toki vielä muutakin, mutta tässä nyt tällä hetkellä päällimmäisenä olevat.
Mulla alkaa kyllä olla ikää jo sen verran, että pitäisi kyllä laittaa töpinäksi jos aion ne kolme lasta ehtiä saada! Mutta minkäs sille voi, että mulle vauvakuume iski ekan kerran vasta 3-kymppisenä, ja lapsille sopiva isäkin löytyi vasta silloin.
Omaan napaan kuuluu nyt sellaista, että meneillään kp 25/33. Yritän olla miettimättä mitään oireita, odottelen vaan.
Muutama uusi ole liittynyt eilen joukkoon, tervetuloa teille kaikille! Passionatelta piti kysyä, oletkos sinäkin hevosihmisiä? Nimimerkkisi saattaisi viitata siihen.
Mukavaa päivää (joka täällä ainakin näyttäisi olevan lämmin ja aurinkoinen), minä palailen nyt töiden pariin!
Brooke
Minä taisin heti jäädä koukkuun Ensikoihin. No ei kai pidä olla pahoillaan siitä :)
Vapaapäivät on hyviä haaveilupäiviä. Minä haaveilen kihlautumisesta ja häistä - olin aina suunnitellut, että olisin naimisissa kun alan vauvaa suunnittelemaan, mutta nyt asiat tuntuvat menevän toisin päin. Yritän olla liikaa miettimättä sitä, mutta silti haaveilen siitä, että saisin olla ihan virallisesti vaimo ja samanniminen kuin muukin perhe. Noh, kaikki aikanaan :) Sitten haaveilen matkasta Etelä-Amerikkaan ja omakotitalosta ja virasta, kunhan valmistun. Mökkikuumekin on iskenyt! Haluaisin vai loikoilla järven rannalla ja nautiskella laineen liplatuksesta.
Ei muuta kuin tuulta purjeisiin kaikkien haaveille ja unelmille! Ja se lotto tosiaan vetämään...
Hienoja haaveita ja unelmia teillä enskaliinit!
Paljon on unelmia onneksi saanut jo elämäsään toteuttaa, vaikka ajoitus ei aina ole ollut ihan omissa käsissä. ;)
Tällä hetkellä haaveilen siitä vakituisesta unelmatyöstä ja ehkä vielä enemmän hyvästä työyhteisöstä.
Toinen haaveeni on opetella joskus melomaan miehen kanssa ja saada siitä harrastus. En kyllä tiedä, että kiinnostaisiko tämä miestä ollenkaan¿ hassua ettei ole tullut kysyttyä...
Kolmas haave on toipua nopeasti jossakin vaiheessa edessä olevasta 3. polvileikkauksesta ja päästä taas liikuntaa harrastamaan vailla vaivoja!
Ja sitten se perhe: Hienoa olisi nyt saada ensimmäinen seuraavan puolentoista vuoden kuluessa ja sitten vähän myöhemmin jokunen lisää.
Ja sitäkin toivon, että työurat eivät veisi meitä miehen kanssa eri suuntiin, että voisi kodin jakaa yhdessä. Tällainen nettipuheluparisuhde voi olla pitemmän päälle vähän hedelmätön;)
Ihanaa viikkoa kaikille!
nellamaija
-pikkuisen hirvittää, että joku mut näistä jutuista täältä jo tunnistaa! No, ehkä se ei haittaa!
Ihania noi teidän unelmat! Kunpa kaikkien haaveet toteutuisivat, ainakin se suurin!
Käärö: Kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa!
Jessis: Joo, aika on varattuna omalääkärille 7.8. ja siellä katsotaan mihin jatketaan. Toivottavasti saan lähetteen edes siihen aukiolotutkimukseen, se kun on mieltä kaivanut jo pidemmän aikaa... Miehen tavarahan on jo tutkittu, ja multa otettu ne verikokeet sekä ultrattu, niiltä osin kaikki on ok. Yhtenä pelkona on myös se, että mitäs jos se ei vaan tapahdu meille?! Oon viime aikoina lukenu paljon juttuja siitä, kuinka yleistä on ettei vuosia yhdessä ollut pari vaan kerta kaikkiaan saa keskenään lapsia. Kuulosti ihan hölmöltä sekin, mutta yhdessä jutussa tämä perusteltiin niin, että parin " fysiikka" on muotoutunut lapsettomuuteen, kun on jo vuosia oltu ilman lapsia, keho on tottunut siihen. Kuulostaako muiden mielestä hassulta? ;) No taas rönsyilee... Mutta mitäs teillä siis on odotettavissa lekurikäynniltä? En nyt muista joko teillä on joitain tutkimuksia tehty? Pidetään nyt sormet ja varpaat pystyssä ettei sun tarttis siihen lapaan mennä! bd bd
Tänne on kyllä viime päivinä tullut niin valtavasti uusia että huhhuh! En varmasti oo kaikkia huomannu toivottaa tervetulleeksi, joten tässä nyt yhteinen toivotus: TERETULEMAST! =D Kivaa sakkia täällä on - parasta!
Ja vilkutukset kaikille - killalle, jessikselle, sara-marialle, nellamaijalle, käärölle, titille, roselle, merihepalle, KM:lle - ja tietysti kaikille muillekin joiden nimi ei tullut just nyt mieleen!
[color=BF3EFF]Heräsin kymmeneltä ja kävin tuossa suihkussa ja söin aamiaista. Nyt kohta laitan koiralle evästä eteen ja siteen lähdetäänkin koirulin kanssa keräämään ne mustikat pois sieltä metsästä! Kiva kun muutkin intoutuvat haaveilemaan! Ja saman tyyppisiä haaveita näkyy olevan ainakin osittain kaikilla! Mä aloinkin haaveilemaan niin pitkälle, että mietin jo tyttölapselle nimeä eilen illalla, vaikka ei koko lasta oo saatu edes alulle vielä! Niin siis poikalapsen nimi meillä on jo täydelliseti valmiina, mutta tytölle onkin vaikeampi keksiä nimeä, kun on niin paljon kauniita tytön nimiä tarjolla! N-kirjaimella se kuitenkin todennäköisesti tulee alkamaan, joten eipä niitä N-kirjaimella alkavia ole paljoa loppujen lopuksi. No mutta kuka näitä minun höpinöitä jaksaa edes lukea... Kääks, taidan nyt lähteä pois tältä tilaa viemästä. Mutta tulen kyllä vielä tänään takaisin, jos ei mitään järisyttävää tapahdu! Ainakin kertomaan sainko niitä mustikoita tällä kertaa vai en...
Titi-uu kp13-26/30[/color]
siteen vaan sitten. Että en laita koiralle mitään sidettä eteen! :D
Piti kysymäni tuossa edellisessä viestissäni, että mikä mahtaakaan olla tuon greippimehun funktio tässä raskautumisessa. Taidan olla ihan pihalla siitä, mitä kaikkea minun pitäisi tehdä auttaakseni hedelmöittymistä :)
Oli ihan pakko tulla moikkaamaan vanhoja kuumeilukamuja. *Vilkutuksia* Killalle, Naksulle, nellamaijalle ja kaikille muillekin ja pahoitteluja niistä eukon ryökäleistä. Kyllä teitä kovasti tuonne toiselle puolelle odotellaan...
Omista kuulumisista sen verran, että tänään oli np-ultra, jossa kaikki hyvin. La aikaistui aikas paljon eli Sara-Maria, jos haluat korjata listoille niin 30.1.07 olisi tämän hetken arvio. Eilinen rv 12+0 on tänään jo 13+0 :)
Tsemppiä ihan hirmuisesti kaikille! Pupuilkaahan ahkerasti, meillä se tuotti parhaan tuloksen :D
t. Essi, entinen pitkän linjan kuumeilija
Onpas ollut kiva lukea ihmisten haaveista. Brooke ainakin kirjoitteli tuosta mökistä järven rannalla (varmasti moni muukin, mutta nimet eivät jääneet tämän hötöpään mieleen), niin sellainen on kyllä minunkin haaveissani. Ai miten ihanaa olisi istuskella omalla laiturilla kesäpäivänä uittamassa varpaita vedessä *huoh*
Naksulille piti vielä tulla kommentoimaan noista tutkimuksista. Sullahan on jo ihan kohta se lekuriaika! Tasan kahden viikon päästä. Peukutan kovasti että saat apuja silloin.
Toi kuulostikin aika karmaisevalta, että jos ollaan tarpeeksi kauan oltu ihan vaan kahdestaan, niin keho jotenkin ei enää " tajuaisi" valmistautua lapsentekoon... No siinä tapauksessahan avuksi tulee juuri lääketiede : )
Meillä on miehen simpat tutkittu 2001, edellisen suhteen tiimellyksessä. Kaikki oli ainakin silloin hienosti, ja ns. priimatavaraa (hyi, miten raadollista ajatella niitä pikkupikkuvipeltäjiä jonain pakollisena tavarana, jonka on parempi olla laadukasta).
Mä olen käynyt yksityisellä gynellä, joka ultralla viime talvena syynäili, että kohdun takana näyttäisi olevan jotain endotyyppistä. Muuten kaikki pitäisi olla kohdallani ok. En tosin tiedä mitä tuloksia tk:ssa otetuista kokeista (tsh, fsh, prolaktiini) on selvinnyt. Tulokset lähetettiin tyksiin valmiiksi, joten kun menen lapsettomuuspolille 7.9. niin varmaan näistä keskustellaan silloin.
Olen tikutellut ovista muutamassa kierrossa, ja nyt ihan viime kierroissa tunnistan sen jo ilman mitään tikkujakin monta päivää ennen h-hetkeä. Luulisin että kohdallani raskautumisvaikeudet johtuvat vain endosta.
Mutta tsemppiä meille kaikille - toivotaan että me kaikki sen oman nyytin vielä saamme, ilman lääketieteen apua tai edes joillain hoidoilla bd bd bd bd
Olipas ihana idea [color=CD2626]Titiltä[/color] keskustella välillä muistakin haaveista kuin vauvoista. Ne vauvahaavet kun meillä kaikilla on niitä yhteisiä. On kiva oppia tuntemaan teitä paremmin, kun lukee tällaisistakin asioista. Palaan tuohon haaveiluun vähän myöhemmin...
[color=CD2626]EmmaAnna[/color]: Täti ei siis ole vielä tullut, vaikka ennakkovaroituksia viime viikolla antoikin. Vai mitä? Milläs sua oikein voisi piristää? Lähettelen sinne paljon aurinkoisia ajatuksia ja pidän peukkuja oikein kovasti.
[color=CD2626]Brookelle[/color] intoa oireiden metsästykseen! Tai sitten vaan rauhallista piinailua, ihan miten itse parhaaksi näet. :)
[color=CD2626]Naksu[/color] Tuntui jotenkin kamalalta tuo ajatus siitä, että ihmisen fysiikka voisi vuosien myötä muuttua " raskautta hylkiväksi" . Me ollaan miehen kanssa oltu yhdessä jo iät ja ajat ja ollaan vielä oltu erittäin onnellisia ihan kahdestaankin. Olishan se nyt ihan hirveä ajatus, että tuo yhteinen ja onnellinen, lapseton elämänvaihe olisi vienyt meiltä mahdollisuuden tulla vanhemmiksi. Toivottavasti tuo juttu oli täyttä puppua, isolla P:llä.
[color=CD2626]Vilkutuksia[/color] kaikille muillekin enskoille! Mukavaa työpäivän jatkoa, onnea mustikkametsälle ja kaikkea hyvää muutenkin.
No sitten niitä haaveita. Niin kuluneelta kun tää kuulostaakin, niin suurin haaveeni on olla onnellinen. Tuo elämä eteen sitten mitä tahansa, niin toivon selviäväni siitä täyspäisenä ja opin olemaan onnellinen murheista huolimatta. Ja tietysti haluan olla onnellinen elämäni loppuun saakka yhdessä mieheni kanssa. Mutta tällä hetkellä suurin haaveeni on raskautua... kuten varmaan muillakin enskolla. Ja onhan niitä toki hieman arkipäiväisempiäkin haaveita. Haaveilen matkustamisesta ja jopa muuttamisesta ulkomaille. En koko elämäksi mutta muutamaksi vuodeksi esim. Etelä-Amerikkaan. Siellä voisin sitten harjoitella espanjan taitoni jälleen kuntoon ja nauttia auringosta. Ulkomaan vuosien jälkeen mielellään muuttaisin takaisin kotikaupunkiin (sinne siis, missä olen lapsena asunut), kaupungin keskustaan, vanhaan kivitaloon, jossa olisi korkeat huoneet, isot ikkunat ja paljon tilaa. Isompi auto, esim. citymaasturi olisi kova juttu. Paitsi jos tuo edellinen haave toteutuisi, niin sitten riittäisi varmasti pienempikin kulkupeli. Kovasti haaveilen myös pienestä kissasta, nimenomaan Ragdoll-pennusta, jonka nimeksi tulisi Onni. Mieheni haave olisi jäädä " varhaiseläkkeelle" kanssani jo nyt ja samaa toivon minäkin. En toki kokonaan jäisi töistä pois, vaikka lottovoitto tulisikin, mutta olishan se aivan ihanaa viettää enemmän aikaa yhdessä.
[color=CD2626]ON[/color]: Ei mitään uutta eikä ihmeellistä. Tänään on kp13 enkä tiedä onko ovis jo ollut, onko se vasta tulossa vai jääkö se taas väliin. Viime viikolla hehkutin ovistuntemuksia ja limoja, mutta samat nippailut ovat jatkuneet siitä saaka. Lämpöjä en ole seuraillut kierron alusta saakka, joten siihen ei voi oikein luottaa. Eikä ne lämmötkään koholla vielä ole. Joten ihmettely jatkuu taas...
-desejo
[color=CD2626]LiVe[/color]: Joillain naisilla greippimehun juominen menkkojen ja oviksen välisenä aikana saattaa lisätä " hedelmällisen" liman määrää. Eli silloin pikkusimpoilla olisi paremmat mahdollisuudet selvitä pitempään hengissä ja löytää paremmin perille. Tämäkin " fakta" löytyy tuolta PeSun (perhesuunnittelu) nettisivuilta, otsikon " Hedelmällisyyden maksimointi" alta. Kokeillaan saanko linkin laitettua tähän ;)
http://metku.net/~pesu/hedelmallisyydenmaksimointi.html
-desejo
Ihana
gallup
, kiitos [b][color=deeppink]Titille![/color][/b] Pakko on vastata heti ekaksi siihen. Mun suuria haaveita aikanaan oli löytää ihana mies, jonka kanssa voin jakaa ihan kaikki asiat. Mennä hänen kanssaan naimisiin ja matkustella paljon. Ja nämä ovat nyt kaikki toteutuneet, joten onnentyttönä itseäni pidän! Vielä toteutumattomia haaveita ovat oma koti (asuntomessuilta se Twilight olisi kiva, ootteko käyneet?), koulutusta vastaava työ, jossa viihtyisin hyvin ja tietysti ne omat lapset. Rahaa olisi kiva olla sen verran, ettei sitä tarvitsisi miettiä. Ei siis tarvitsisi laskea kaikkia pennosia, jos haluaa ostaa uuden auton tai matkustaa koko perheen voimin. Toisaalta en haluaisi olla erityisen rikas. Luulen, että sekin toisi murheita mukanaan. Oon kyllä luonteeltani ikuinen optimismi ja uskon vahvasti, että noi haaveet vielä toteutuu. Musta on juuri nyt hieno vaihe elämässä, kun voi innolla ja mielenkiinnolla odottaa, mitä elämä tuo tullessaan. Ja tietysti suurin haave on se, että pysyy terveenä eikä kellekään läheiselle tapahdu mitään pahaa.
Se haaveilusta, kohta ei tuu työnteosta sitäkään vähää ;)
Kaikille [b][color=FFA54F]uusille enskattarille[/color][/b] tervetuloa! Ja erikseen vielä [b][color=FFA54F]Livelle[/color][/b] terkkuja, ettei varmaan ole juttuja, joita
pitäisi
tehdä raskautumisen eteen! Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee, eikä varmasti näille foolihapoille, greippimehuille ja punaviineille ole kovin tieteellistä perustetta. Olikos se nyt niin, että greippimehun sanotaan jollain tavalla parantavan ovislimaa (joka kyllä mulla on mehuista huolimatta hukassa..) ja punkku oviksen jälkeen edesauttaa hedelmöittyneen munasolun kiinnittymistä? Jos haluaa uskoa niihin, ei siitä ainakaan voi haittaa olla. Voihan niillä jotain vaikutusta ollakin, kuka tietää? Ja itse ainakin nautin iltapunkkua, kun kerrankin on hyvä syy, heh. Ainoa ¿pakollinen¿ juttu on harrastaa seksiä ilman ehkäisyä. Joten eiköhän tytöt nautita seksistä, punaviinistä ja greippimehusta (joka mun mielestä on hyvää)!
[b][color=FF4040]Naksulle[/color][/b] vilkutuksia! Mä en kyllä usko tohon fysiikkateoriaan. Ehkä siinä tapauksessa, ettei lapsia edes halua. Mutta miten niin muka lapsia kovasti toivovan parin fysiikka muotoutuisi lapsettomuudelle sopivaksi? Minä uskon, että homma on ennemminkin päinvastoin! Toivottavasti pääset sinne aukiolotutkimukseen pian ja saat kuulla, että kaikki on kunnossa. Virtuaalihaleja!
[b][color=EE6363]Nellalle[/color][/b] sellaisia terkkuja, että kyllä mäkin välillä mietin, tunnistaakohan joku kaveri mut täältä. Mutta sehän tarkoittaisi, että kaverilla olisi samanlaisia ¿salaisia¿ haaveita, eihän tänne kukaan vahingossa eksy. Että jos tunnistaa niin tunnistaa, ei haittaa mua. Sen verran hyvin täällä viihdyn teidän joukossa.
[b][color=EE2C2C]Killa:[/color][/b] Meilläkin on se lotto vetämässä, varmuuden vuoksi¿ Ainakin niiden asuntomessujen jälkeen. Vilkutuksia ja jaksuhaleja sen tantan kanssa. Toivottavasti uusi kierto tuo ISON plussan tullessaan!
Kaikille muillekin terkkuja, joita en tullut maininneeksi. \o/ ainakin Marylle, Hepalle, Sara-Marialle ja Peipposkalle (missäs ikinä luuraakaan, joko on testattu???)
[b][color=EE7600]+Onnea piinailijoille, jaksuja tädin riivaamille, pupuiluintoa ovista metsästäville ja kärsivällisyyttä suvantovaiheessa oleville enskattarille![/color][/b]
[b][color=EE8262]-Kesämorsian, kp 26/n. 35
Niitä täällä on, ihan riittämiin!
Ennen ajattelin, että yksi lapsi olisi " tarpeeksi" meille. Nyt tämän epäonnen myötä on mieli hieman muuttunut, mun puolesta tulkoon ihan niin monta kuin on tullakseen! Suurena haaveena on myös omakotitalo, ihan omin kätösin rakennettu. Vaihtoehtojakin on jo katsottuna, ajateltiin " kopioida" valmistalopaketien ulko- ja pohjaratkaisuja jonkin verran yhdistellen... Siis sitten joskus jos on rahaa... Ja tällä hetkellä - valmistuminen kun on käsillä - on erittäin suurena haaveena unelmatyöpaikka. Tämä olisi siis lastensuojelun saralla, missä tälläkin hetkellä työskentelen. haaveissa vain olisi ihan vakituinen työ, jotta sitten päästäisiin näitä unelmia ihan oikeasti toteuttamaan. Lisäksi haluaisin hienon citymaasturin, paljon koiria, mahdollisuuden matkustella tulevan suurperheeni kanssa... Hei, ainahan saa haaveilla, vai mitä enskat! =)
Kiitti Titi, olipa kiva haaveilla! Hyvää yötä, jutustellaan taas huomenna!