Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä pesuaineessa EI ole zeoliittia? Jää vaatteisiin kaikki jäämät

Vierailija
29.12.2007 |

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillähän ei ole ympäristömerkkiä vai onko?

Vierailija
22/44 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että omoille sun muille on kotimaisia kilpailijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä saa marketeista ja monista pikkukaupoistakin. Ei tarvitse tilata mistään.

Itse olen pessyt sillä kaiken pyykin viimeiset kolme vuotta eikä ole haukkumista pesutuloksessa.

Vierailija
24/44 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeasti, ajatteletko tosiaan, että joku pesuainetehdas viitsisi käyttää aikaansa mainostaakseen jossain mammojen keskustelupalstalla?! Mahtavaa vainoharhaisuutta. :D

Eiköhän täällä kuule ole vain meitä, jotka ovat ko. pesuaineita alkaneet käyttää esim. kestovaippojen takia, ja ovat olleet käyttäjiä jo pitkään. Itse ainakin olen varmaan kymmenen kertaa vastannut tällä palstalla näihin pesuainekyselyihin, että käytän Allegroa ja olen siihen tyytyväinen.

Olisihan se tietysti ihan kivaa, jos saisin noista suosituksista vielä rahaakin, mutta valitettavasti ei ole palkkioita kuulunut.

t. 23 eli Allegron käyttäjä, joka kyseli myös Hyvä Pyykistä

Vierailija:

Sen verran näytti älähdyksiä viestini aiheuttavan, että taisi arvaus osua oikeaan, maalitehtaan mainos kyseessä! Säälittävää!

T:21

Vierailija
25/44 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan siitä,e ttä mäkin luulin olevani onnellinen Erisanin kansa mut sit mä kokeilin Hyvä Pyykkiä :)

Vierailija:

Ja sitä saa marketeista ja monista pikkukaupoistakin. Ei tarvitse tilata mistään.

Itse olen pessyt sillä kaiken pyykin viimeiset kolme vuotta eikä ole haukkumista pesutuloksessa.

Vierailija
26/44 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Puhumattakaan siitä,e ttä mäkin luulin olevani onnellinen Erisanin kansa mut sit mä kokeilin Hyvä Pyykkiä :)

Mikä siinä hyvä pyykissä on parempaa kuin erisanissa?

t: erisanin käyttäjä

Vierailija
27/44 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
28/44 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAikka luulin,e ttä kone on hajuton Erisanin kanssa niin vasta Hyvä Pyykin kanssa se oikeasti on hajuton ja sitten siinä on erikseen koneen puhdistusaine koska ihmisten koneet on ihan täynnä zeoliittia ja sitten on vielä lisäkis valkoepsuaine jota laitetaan vain jos pesee valkopyykkiä... Eli saa kaiken samassa jos haluaa ja lisäksi se pesee todellakin puhtaaksi pienellä määrällä.

Vierailija
29/44 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritykset maksavat isot summat oikeudesta käyttää esim. joutsenmerkkiä ja ne kustannukset siirtyvät suoraan kuluttajan maksettavaksi.

Lisäksi omiin valintoihini vaikuttaa moni muukin seikka, tuotteen koko elinkaari, raaka-aineista pakkauksen hävitykseen ja jätevesien käsittelyyn.

Asiaa ei voi tarkastella pelkästään yksittäisten raaka-ainesosien kohdalla. Usein ympäristömerkin saaneet tuotteet ovat teholtaan heikompia ja silloin kuormittaa ympäristöä toisella tavalla.

Miksi käytän Sertoa? Se on puhtaasti kotimainen, fosfaatiton ja zeoliititon pesuaine jolla on hyvä pesutulos ja mikä parasta tuote on edullista ja sitä saa myös isoissa pakkauksissa.

21/29

Vierailija
30/44 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee käytössä jopa halvemmaksikin kuin kaupan aineet. Pesee puhtaaksi

Vierailija
31/44 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se zeoliitti on niin kamala aine? valistakaa tyhmää.

onkohan sitä luvilissa ... varmaan on.

Vierailija
32/44 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zeoliitti on siitä huono aine, että se on ikäänkuin savea, joka alkaa kertyä koneeseen. Ja sitä myötä kone ja vaatteet alkaa haista (+vaatteissa näkyä vaaleaa töhkään pesun jälkeen). Kovasti koneeseen keräydyttyään zeoliitti saatta rikkoa koneen.

Mä lopetin zeoliittipesuaineiden käytön, kun kone vaan haisi ja haisi kaikista sitruunahappokäsittelyistä huolimatta. Aloin käyttää Dailya ja ongelma poistui, myös pesutulokseen olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
33/44 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan edes käyttää jauhemaista pesuainetta? Nestemäinen paljon kätevämpi ja sitä voi annostella tahroille suoraan.

Vierailija
34/44 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras pesuaine.

Vierailija
35/44 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 jauhemaisessa Sertossa on muuten fosfaattia, mutta kunnallistekniikan piirissähän se ei ole ongelma.

Vierailija:

Miksi kukaan edes käyttää jauhemaista pesuainetta? Nestemäinen paljon kätevämpi ja sitä voi annostella tahroille suoraan.

Vierailija
36/44 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodin puhdistukseen kaikenlaisia nestemäisiä pesuaineita. suosittelen!!!!

Vierailija
37/44 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA se tuhoaa niin vaattet kuin koneen kuin ihonkin.

En ole millekkään allerginen ja iho on tosi hyvä, mutta niin vain alapää ihan verillä kunnes lopulta vaihdoin zeoliitittomaan pesuaineeseen ja siihen loppui alapään ihon vaivat :(

Allegron sivulla on kuvia millaiseksi kone menee sen kivipölyn ansiosta.....

Hei oletteko huomanneet, että zeoliittia on 30% siitä pesuaineesta!!!!

Kannate siis kaupasta kallista kivipölyä!!!!!

http://www. allegrosuomi. com/

KAttokaa etusivulta kohta 13. Zeoliittikuvia

Vierailija
38/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Hyvää uutta vuotta!!

Vierailija
39/44 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parhaita (paitsi daily nestemäinen jossa tunkkainen tuoksu). Eli dailyn pulverit.

Vierailija
40/44 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on parhaita (paitsi daily nestemäinen jossa tunkkainen tuoksu). Eli dailyn pulverit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi